Ana içeriğe atla

tatilden döndüm de..

* Sizi sığır sürüsüne salsam bana teke kucaklar gelirsiniz.
* Özür beklemiyorum. Bu ayıpla yaşasın.
Özür beklemiyorum. Müebbete mahkûm ediyorum... Bundan sonra, bununla yaşayın.
Yılmaz Özdil
* Kadınlar duyduklarına aşık olur, erkekler de gördüklerine. O yüzden kadınlar makyaj yapar erkekler ise yalan söyler.
* İnsanı ayakta tutan iskelet ve kas sistemi değil, prensipleri ve inançlarıdır.
* Sorunlar, onları yaratanların mantığı ile çözümlenemez.
* Yemine gerek görmeyecek kadar sözlerine sadık ol. Dale Carnegie
* referandum: hayır'ın dokunsun arkadaş
* En vefakar dostumuz gölgemizdir; o da yoldaşlık etmek için güneşli havayı bekler. Cenap Şahabettin
* Bugüne dair iyi bir plan, yarına dair mükemmel bir plandan iyidir. Wag the Dog(1997)
* Ölümden korksak ete bürünmezdik.
* BAŞARI
Ustaya başarısının sırrını sormuşlar:
- İki kelime, demiş: Doğru kararlar...
Hepimizden farklı olarak sürekli doğru kararları nasıl alabildiğini sormuşlar:
- Tek kelime demiş: Tecrübe...
Bu tecrübe denen şeyin sırrı ne diye sormuşlar. Usta derin bir iç geçirmiş ve şöyle demiş:
- Yanlış kararlar!
* süpermal
* Bana güvenilen bir sırrı kutsal bir emanet gibi saklarım, ama sırları elimden geldiği kadar bilmemeye çalışırım.
* İnsanlar hep çabuk yükselenlere değer verirler, bilmezler mi ki hiç bir şey TÜY ve TOZ kadar çabuk yükselemez.
* Asın bu katili nefes almasın, şehidimin kanı yede kalmasın.
* Mezeden kısabilirsiniz ama Rakıdan asla.
* "Evvel refik ba’d el tarik" diye bir Arap atasözü var, yani önce yol arkadaşı sonra yol.
* EĞER BİR GÜN DÜNYAYA AİT ÇOK BÜYÜK BİR DERDİN OLURSA, RABB'İNE DÖNÜP ''BENİM BÜYÜK BİR DERDİM VAR'' DEME! DERDİNE DÖNÜP ''BENİM ÇOK BÜYÜK BİR RABB'IM VAR!'' DE!!!
* Cemal Süreya benzetmesi: Arı su içeceğim diye susuzluktan ölmek...
* 12 Eylül günü Referandum'da HAYIR demezsek bir daha EVET ya da HAYIR deme şansımız olmayacak!!!
* Sağcısının yanında solcu, solcusunun yanında sağcı, dincisinin yanında dinsiz, dinsizinin yanında gerici muamelesi görmekten cok yoruldum.
* ABD’de mahkemede doğruyu söyleme yemini “gerçeği, sadece gerçeği ve gerçeğin tamamını söylemek” şeklindedir. Bu yemin şu iki şartı içerir:
1. Gerçek olmayan hiçbir şey söylememek,
2. Bildiği gerçeklerin hepsini söylemek.
* mezar taşı: Dün yoğun bakım, bugün yoğum bakın!
* fuckerhane
* Sütümü kaymağımı helal etmem.
* Şş alo, bi yorgunluk kahvesi yap bana!
- Üçü bir arada var ondan yapayım mı? Yorgunluk, öküzlük, ayılık: 3ü 1 arada...
* Bunun da kafasına vurdukça mizah anlayışı gelişiyo...
* Vanası gevşek olanın nirvanasından ne olur acaba?
* Sigara icadoldu sertlik bozuldu: ED.
* Tatile hiç kala...
* Şafak dogan guneş.
* Sığ suları en hafif rüzgarlar bile coşturabiliyor. Derin denizleri ise ancak derin sevdalar...
* Anladım ki, derin ve esrarengiz olan her şey susuyor, anladım ki susan her şey derin ve heybetli...
* Büyük balık küçük balığı değil artık hızlı balık yavaş balığı tutmakta.
* Sevgili Hasan Cemal yazısında diyor ki “Ben o akşam Galatasaray maçını değil, Fener maçını seyrettim.” Normaldir, çünkü çoğu Galatasaraylı, kendi takımını bırakıp son üç haftada Fener'in maçlarını seyretti ve karşı takımı tuttu.
Bir Fenerbahçe taraftarı internette yazıyor: “Dünyada en şanslı taraftar final maçlarında kendi takımını tutabilen taraftardır.”
Geri kalan 18 maçı, futbolu, basketbolu, voleybolu, kadını erkeği demeden Fenerbahçe kazandı. Fenerliler internette diyorlar ki: “Bildiğiniz bir oyun varsa söyleyin onu oynayalım.”
* Bizden 1 gider, sizden 5; bizimkine ŞEHİT derler, sizinkine leş.
* Life of a single man, Chapter 12, Lesson 1:
Even if your dish machine is full automatic, you have to press the start button. If you didn't do that for a week, don't open it without wearing a gas mask. Because it stinks sooooo badly.
* Harikulade şeyler ancak, içlerindeki bir şeyin koşulların üzerinde olduğuna inanma cesaretini gösterenler tarafından yapılmıştır. Barton
* Mecnun değilim dost, lakin çağırırsan çöllere gelirim. Sana yalan halde gelmem, toplarım özümü, yalın halde gelirim. Kapıyı çaldığımda "Kim o?" dersen, ben olmam kapında, sen olur gelirim. Sen "Gel" de yeter ki, yola yük olmam, yol olur gelirim. Mevlana
* Noah's Ark:
Everything I need to know, I learned from Noah's Ark .
ONE: Don't miss the boat.
TWO: Remember that we are all in the same boat!
THREE: Plan ahead. It wasn't raining when Noah built the Ark.
FOUR: Stay fit. When you're 60 years old, someone may ask you to do something really big.
FIVE: Don't listen to critics; just get on with the job that needs to be done.
SIX: Build your future on high ground.
SEVEN: For safety's sake, travel in pairs.
EIGHT: Speed isn't always an advantage. The snails were on board with the cheetahs.
NINE: When you're stressed, float awhile.
TEN: Remember, the Ark was built by amateurs; the Titanic by professionals.
ELEVEN: No matter the storm, when you are with God, there's always a rainbow waiting.
* Give it!! Don't just get it.
* Most people walk in and out of your life but FRIENDS leave footprints in
your heart.
* Dünyada her millet icraatına tahammül ettiği hükümetin mesuliyetine ortak sayılır. Mustafa Kemal ATATURK
* Herşeyi denerim; ama yapabildiklerimi yaparım.
* Ne aradığını bilmeyen bulduğunu anlayamaz.
* Parmak gökyüzünü gösterirken sadece aptallar parmağa bakar.
* Would the wind be at my back, could I get you off my mind this time?
* CHP İstanbul İl Başkanı Gürsel Tekin: CHP'ye Genel Başkan değil Türkiye'ye Başbakan seçiyoruz.
* A'dan sonra B, 1'den sonra 2 geldiğini biliyorsan; çok şey biliyorsun. Amma... Doğumdan sonra ölümün geldiğini unuttuysan; SİL BAŞTAN!
* Hayatta her insan 1 kişidir ama her kişi 1 kişilik sahibi değildir.
* Geceler çekmeyin benim için hüzün,
gelin siz ruhumu tenimden süzün.
Bırakın naşımı yerde gündüzün,
gölgemi alın da kaçın geceler!
NECİP FAZIL KISAKÜREK
* Birbirini yiyenler, bölüşemez bir dağı; birbirini sevenler paylaşırlar bir dalı.
* Sen gittikten sonra yalnız kalacağım.
Yalnız kalmaktan korkmuyorum da,
ya canım ellerini tutmak isterse...
Evet Sevgili,
Kim özlerdi avuç içlerinin ter kokusunu,
kim uzanmak isterdi ince parmaklarına,
mazilerinde görkemli bir yaşanmışlığa tanıklık etmiş olmasalardı eğer!
CAN YÜCEL
* Ölümdür yaşanan tek başına,
Aşk iki kişiliktir.
ATAOL BEHRAMOĞLU
* Kuralların olsun, ama kurallarını başkalarını dışlamak yahut yargılamak için kullanma. Bilhassa putlardan uzak dur, dost. Ve sakın kendi doğrularını putlaştırma! İnancın büyük olsun, ama inancınla büyüklük taslama! ŞEMS-İ TEBRİZİ
* tryvertising: piyasaya sürmeden numune ile tanıtma
* Berbat semtlerde, insani ihtiyaçlara göre tasarlanmamış evlerde oturuyoruz. Evlerimiz binlerce köşenin düz çizgilerle birbirine bağlandığı kare ve dikdörtgen biçimindeki içi boş kutuların birbirine yapıştırılmasından oluşuyor. Buna rağmen biz onlara inatla "daire" demeye devam ediyoruz. Nasıl yani? Gökhan Özcan
* How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain.
* Gün gelir için yanar, elin gider mektuplara. Gün gelir beni ararsın gözün dalar ufuklara. Ame nerdee?
* Muhtesem Üclü 'sarisin-esmeri-kumrali',
Tehlikeli Üç Beyaz 'rus-isvecli-ukraynali'...
Ehiehi cevabini veren erkek; kafani kolla üç can yakiciyla tanisacaksin 'merdane-odun-balyoz'
* Evlenirken-
Kadın beyazlar içindedir; Saflıktır.
Erkek siyahlar içindedir; Yazıktır.
* Our ordinary perception is an inward dream which happens to correspond to things outside; and, instead of saying that a hallucination is a perception that is false, we must say that perception is a hallucination that is of the truth.
there is a kid who had a big hallucination:
Saturday, wait...
And sunday always comes too late. But friday never hesitates.
* Evlilikteki 'Kilosal Evrim' Kurami;
kadin kilo alir 'kendini birakti' olur,
erkek kilo alir 'karisi iyi bakti' olur.
* Yürü derler yürü derler açlığa yürü derler,
kara elmas tabut olmuş gerekirse ölün derler.
* Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür olmayanlar üremesin.
* Kapı açılır sen yeter ki vurmayı bil, ne zaman?
Bilmem, yeter ki o kapıda durmayı bil.
Celaleddin Rumi
* Güçlü ve faydalı olma düşüncesini zihninde yaşattıkça gerçekten de öyle olmaya başladığını göreceksin.
* Ne iyi ettin de bu sefer kalmadın Baykal.
* Dikkat dikkat! Tüm fb'lilerin dikkatine. Şampiyonlar ligini İtalya'nın İnter takımı kazandı fb degil. Yani kutlamaları onlar yapacak, siz degil. Duyurulur.
* VAZGEÇMEYİ BİLMEZSEN, VAZGEÇİLMEZ OLAMAZSIN.
* Atla avrat yiğidin bahtıdır.
Arza hacet yok halim sana ayandır,
dile gerek yok sessizliğim sana beyandır.
Söze lüzum yok susuşum sana kelamdır.
Mevlana
* KULUNA ZULÜM ETMEZ MEVLASI KULUN ÇEKTİĞİ KENDİ CEZASI.
* Herkesin acısı kendine büyük. Herkesin umudu kendine. William Shakespeare
* We learn something every day and lots of times it’s that what we learned the day before was wrong.
* Bana gelişlerin acılarından kaçışınmış,
Seviyorum deyişin ağız alışkanlığınmış.
* Aşk havuzdur, adım atarsan ayağın kayar. Evlilik muz kabuğudur, basarsan ayağın değil komple hayatın kayar.
* Paris-İstanbul dönüş bileti 350 Euro. Pahalı bulup almayıp, dönüşü belli olmayan bir seyahate çıkmak ve ne zaman dönüyosun sorusuna "bilmem??!! " diye cevap vermek paha biçilemez!
* Yaşlandığımı face'ime face'ime vuran 19 kişiye diyecek hiçbirşey bulamıyorum. Ben de sizlere hatırlatırım 40'a yaklaştığınız her an.
* Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.
* Aya yüzcem diyip yakamoz olan ulvi...
* Türkçe'nin bir eksiği yok ya sizin? Dilimize sahip çıkalım!
* Herkese benden bi tane nasip etsin Allah; ne biliyim damat olur, evlat olur. Kara Bilal
* psico doc
* Beyinlerin aşırı şımartılıp, kalplerin ezildiği bir iş alanında...
* Sonunda dünyanın en akıllı alışverişiyle 1 şey aldığında onu vücuduna ait 1 organmış gibi sahiplenip...
* Kelimelerin gücünü bilmiyorsan insanların kuvvetini asla tahmin edemezsin.
* Dış dünyayı algılamama yarayan beş duyu organım iç dünyamda bana yol göstermiyor.
* Bir insana ya benimle olur musun denir, ya da benimle ölür müsün... İki noktacık değiştirir anlamı; ya sessiz harflerle sessizce gidersin, ya da sesli harflerle ölüm kelimesini bile süslersin.
* Körden değil nankörden,
Yüzsüzden degil 2 yüzlüden,
Tipi bbozuktan değil sütü bozuktan kork!
* Elimizde olan şeyleri çok seyrek düşünürüz, eksik olanları ise daima.
* Hayat keçiboynuzu yemeğe benzer; bir damlacık bal için bütün odunu çiğnersin.
* Bir kadina sadik olmak digerlerine ihanettir.
* Uzun adam: tavan supurgesi.
* Bak budizm bu da ayagim.
* Quaresma'yı aldık, Guti tamam, Raul yolda, kesin tüpe zam gelecek...
* Kaplumbağaya dikkat et! Ancak kafasını çıkarıp risk aldığında ilerleyebilir. -JAMES B.CONANT
* 17 Temmuz'da o kadar herşey üstüste bindi ki hayırdır? Özel bir gün olsa gerek herkez ve herşey benim 17 Temmuz'umu istiyor. Çok dara düştüm bu sefer...
* Evlenmek, haklarını ikiye bölmek ve görevlerini ikiye katlamak demektir. Arthur Schopenhauer
* Ne fark eder ki kör insan için, elmas da bir, cam da.
Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma.
MEVLANA
* Kardesimin yeryuzunde kavga etmedigi bisey var mi acaba?
* Eye it, try it, by it.
* Kufredene; dikkat et sende de aynisi var (aq).
* Pişmanlık adamı yer bitirir.
* İnsanlara güvenmeye devam et, sadece kime iki kere güveneceğine dikkat et!
* Hayat bir uykudur, ölünce uyanır insan; sen erken davran ölmeden önce uyan. Mevlana
* Köy yanar, deli kız saçını tarar.
* Caldion kalıyo, git diyon gidiyo.
* GÖZLERİMİZİN RENGİ NE OLURSA OLSUN GÖZYAŞLARIMIZIN RENGİ AYNIDIR.
* Şikayet ettiğimiz yaşamımız bir başkasının hayalidir.
* The person you have called is not rich at the moment. Please send him money or try again later.
* Biz bu grupta buffer gibiyiz, herkes herkesi birinine benezetiyor biraz. pH = 7 tutturmak icin herkes elinden geleni yapacak.
* Sana bizey itiraf etcem: Biz bu isi para icin yapioruz.
* Politcally correct
* Deutschland Deutschland über alles!!!
Zwei Kartoffeln, das ist alles!
* Ates-i suzani firkat yakti cismi canimi
bir atesi abada döndür dili varimi
* İngilizce sozcukleri, Almanca gramatik ile Fransizca aksanla okursan Flemenkce (Hollandaca) olur.
* Ben bu yazı serin geçer sanmıştım. Alev alev. Her yer alevler içersinde; ve ben, bu korkunç yangında çatıya kaçacak gücü bile kalmamış bir kötürüm gibi, tekerlekli sandalyemde havanın her zaman olduğundan daha çabuk ve daha fazla kararmasını, damların hesapsız kediler dolmasını bekliyorum şimdi. Aşk, beni ünlü yapar sanmıştım! Neleri özlemiştim, ne mükemmel hisler beslemiştim: çıt çıkarmadan çekildiler, hükmen yenildik.
* Biz istersek ateşi kül, dikeni gül, geceyi gün ederiz.
Biz istersek, başı bedenden, kalbi yerinden, ağacı kökünden sökeriz.
Biz istersek, meskeni alem, alemi kral, kralı soytarı ederiz.
Biz istersek, zamanı alır, güneşi batırır, kıyameti koparır gideriz.
* Wars have never hurt anybody except the people who die. Salvador Dali
* Sanity in a world of insanity is insane.
* TARİHİNDE SAVAŞLAR SEHİTLER GÖRMEMİŞ BİR TOPLUM BARIŞIN DEĞERİNİ BİLEMEZ.
* Nazilerin Yahudilere yaptıklarını Almanya'daki insanlara mal edemeyeceğimiz gibi,
Filistinlilere yapılan saldırıyı da Yahudi veya İsrailli vatandaşlara
mal edemeyiz. Katil olan insanlar değil devletlerdir. İnsanlığa karşı
açılan savaşta Hitler faşizmini savunmak insanlık dışıdır.
* Neymiş facebook yoken ne yapıyormuşuz... Söylıyeyım: SIZIN GIBI ADAMLARIN SAYISINI ÖĞRENMEYE ÇALIŞIYORDUK.
* Eğer inceldiği yerden kopmasına izin vermezsen, gün gelir en sağlam yerinden kopar, canın yanar.
* Durduk yere kendiliğinden daralan kıyafet yoktur; umarsızca yiyip şuursuzca kilo alan insan vardır!
* Yaşanmışlığın acısı gelir geçer, pişmanlığın acısı koyar geçer! Hiçbişey yaşamamak duyguları teğet geçer!
* Terk edenin geri dönmesine verilen izin; "gününü görmüş, bari dönsün" değil, "ne kaybettiğini tekrar görsün" diyedir.
* Ne zaman başı sıkışsa bu yurdun, bir GÜNEŞ doğar; Adı Hep KEMAL. (K. Kılıçdaroğlu)
* TANRI ISKENDURUN'DA ŞEHİT DÜŞEN 7 ASKERİMİZDEN RAHMETINI ESIRGEMESİN. KENDINILERİNE SÖZDE HABERCİ DIYEN TV KANALLARI, TAMAM ASLA ISRAİLİN YAPTIĞI KABUL EDİLEMEZ; ANCAK AZCIK DA ŞEHİTLERİMİZE YER VERIN. HANİ YAN GELİP YATANLAR VAR YA, ONLARDAN BILGI VERIN.
* Ağınızı örümcekler mi sardı?
* Kıbrıs Rum kesiminden bir takım insanlar gemilere doluşup Türkiye'nin güneydoğusundaki Kürtlere yardım götürüyoruz diyerek İskenderun Limanına doğru gelseydi biz ne yapardık acaba? Bizi İngilizlere satan alçak Filistinlilerin derdi bize mi düştü?
* Oy avcılığıdır, kahraman yaratma kurnazlığıdır.
* Sabunken daha aklı selim oluyorlar (Yahudiler).
* MAZLUMLAR AYAĞA KALKMADIKÇA ZALİMLER DİZ ÇÖKMEZ.
* Dünyadaki savaşları anlamlı kılan bütün yargılar birleşseler dahi, yargısız infaz edilen sivillerin haklarını asla koruyamazlar.
* Hitler büyük adammış valla, sizden anca sabun olur.
* Ders bizi bozar. Yaşasın Cumartesi-Pazar.
* Zihin fukara olunca, fikir ukala olur.
* Bir kadın, bir koca buluncaya kadar geleceği konusunda endişelidir.
Bir erkek ise ancak bir kadınla evlendikten sonra geleceği konusunda endişelenmeye başlar.
George Bernard Shaw
* Ben bir balığım, aşk ise daldığım bir derya. Aşktan gözlerim yaşlı olsa da o derya göz yaşımı nerden bilir? Başımı o denizden çıkarayım desem; balığım ya, nefesim
kesilir. MEVLANA
* Sen sevsen de sevmedi derler, sen yansan da pişmedi derler, olmasa da oldu derler.
* Aslında hiç kimse sevmedi,
Bir ben sevdim seni...
Severmiş gibi değil,
Kana kana sevdim seni.
Tıka basa sevdim...
Dolu dolu sevdim...
Aslında kimse sevmedi seni,
Sevmekten çekindi
Oysa ben;
Yana yana sevdim seni...
Bile bile sevdim...
Aklımdan zorun var gibi,
Aklıma silah dayanmışcasına,
Mecburmuş gibi,
Ve başka çarem yokmuşcasına,
Bir ben sevdim seni...
Aslında bir sen sevmedin beni,
Herkesi sevdiğin gibi...
~CanYücel
* ilk öpüşememe anısı
* Silemiyorsan karalayacaksın.
* rakı balık ayvalık
* You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'.
* sonradan gurme
* Kuşlar gibi uçmasını, balıklar gibi yüzmesini öğrendik; ama bu arada çok basit bir sanatı unuttuk: Kardeş olarak yaşamayı... Martin Luther King
* Öncelik
Evlenmeyi düşündüğü erkek arkadaşının 'benden önce biriyle oldun mu?' sorusuna, 'buraya gelmeden önce mi?' cevabını vererek evlilik umutlarını magmalara atan hatunun gerçek sarışın olduğunu söylememe bilmem gerek kaldı mı?
* Suyu ısıt
Geçenlerde köyde komşunun evinin önünden geçiyordum. Yaşlı amca hanımına şöyle dedi: 'Hanım suyu ısıt; olursa olur, olmazsa çay demleriz.'
* Her zaman canım, aşkım diyen kocacığım Ramazan geleli beri, orucu bozulmasın diye bana 'kanka' diyor ya...
* Bizim oradaki Carrefour´un ilk açıldığı zamanlar. Mağazada anlık indirim duyurularını anons eden kişi şöyle dedi:
'Pantolonları indirdik, orta reyonda sizleri bekliyoruz.'
* Lan Bilal, ekmeğimle tuvalete girdin ulan.
* Aşka kör yalnızlığa sağırım...
* Seni seviyorum demek ruhun ve bedenin bütün zerreleri zikre susamışken söylenmezse ölmek demekti. Söylemem değildi mesele, söylemezsem ölmemdi...
* Satranç hayat gibidir: Her parçanın kendi işlevi vardır. Bazıları zayıftır, bazıları ise güçlü. Bazıları oyunun başında işine yarar, bazılarıysa sonunda. Ama kazanmak için hepsini kullanmak zorundasın. Aynen hayatta olduğu gibi, satrançta da skor tutulmaz. On parçanı kaybedip yine de kazanabilirsin oyunu. Adam FAWER
* Günün sonunda kendini bir sokak köpeği kadar yorgun hissediyorsan, bu belki tüm gün hırladığın içindir!
* We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly.
* Akıl sizi okuldan mezun eder, duygular ise hayattan.
* Hayattan; iyimserlikle neşeyle mest olarak, kötümserlikle dert küpü dolarak mezun olursunuz.
* Kazanan, zamanında kaçmasını bilendir.
* Beğendiğiniz bedenlere hayalinizdeki ruhları koyup 'Aşk' sanıyorsunuz.
* Ey gülü görmeyip de dikenini arayan kimse! Cennete girsen bile, orada senden başka diken bulunmaz. Mevlana
* Derdimi seviyorum, çünkü VERENİ seviyorum.
* Herkes nur, alem nur. Bir bizim oğlan mı gavur?
* Ek ekler, akar arkına; bizim oğlan bakar arkına.
* İçimdeki soner tuna ve dışımdaki nazan koçak olarak... (hamile)
* Ekmeğimi taştan, para piyasalarını baştan çıkarıcam. Cevo
* Susmak mana eksiklğinden değil, mananın derinliğindendir. Mevlana
* İNSANIN KALİTESİ İNSANIN FİKRİNDEN ÖNEMLİDİR! FİKRİN KALİTESİ DE FİKRİN
RENGİNDEN ÖNEMLİDİR.
* Sütün fındığa doyduğu an...
* Gelsin sınai devrimi, vursun ticari vurgunu.
* Ayaklarım meyve suyu topladı.
* Hiçbir kalorili yiyecek maddesi, bi türlü sindiremediğin gerçekler kadar seni şişiremez.
* Erotik gerilim; plajdaki teyzelerin, mankenlere yakışanı giymesidir!
* Güzellik denen şey; doğuştansa "genetik", sonradansa "estetik";
estetikten sonra; iyiyse "evrim", değilse "maymun" olur.
* Bir yanlışım bütün doğrularımı götürdü ama yaptığım en güzel doğru hiçbir yanlışı silememiş ne yazık ki.
* Haklı olduğunda mücadeleden korkma. Bilesin ki atın iyisine doğru; yiğidin iyisine deli derler.
* İki çocuk rahatlıkla oturduğumuz kapının eşiğine kendi başıma zor sığıyorum bugün.
Büyüdükçe insan yalnız mı kalıyor ne?
* Her yürek sevebilseydi zaten adı yürek olmazdı ve her seven yürekli olsaydı aşk bu kadar basit olmazdı.
* Elvedayla süslenmiş bir yarının dünündeyim.
* Bayramlık vardır, hurmet ettirir; bayramlık vardır, bayram ettirir.
* Uzaktan sevmek daha güzeldir bazen. Ne incitir, ne acıtır. Ne yaralar, ne kanatır. Gözlerinle görmediğin ama sesini duyduğun, varlığıyla huzur bulduğun bir denizin yakınında yürümek gibidir böyle sevmek. Uzaktan sevmek en güzelidir bazen. Elif Şafak
* Ey Gönül!
Şimdi sorarım sana, hangi aşk daha büyüktür?
Anlatılarak dile düşen mi,
Anlatılmayıp yürek deşen mi?
* Hani derler ya ben sensiz yaşayamam diye. İşte ben onlardan değilim. Ben sensiz de yaşarım. Ama seninle bir başka yaşarım...
* Ey gördüğü güzele takılıp kalan kişi! Onun sûretini görüyor, mânâsından, yâni, ahlâkının güzel mi, çirkin mi olduğundan gâfil bulunuyorsun. Eğer akıllı bir adam isen sedefteki inciyi bul! MEVLANA
* İstesen de göremeyeceksin beni; bir yürüyüşü ben zannedeceksin önce bir duruşu, bir bakışı sonra, bir kokuyu... Anlayacaksın ki ben değilim. Canın acıyacak!
* Asıl soru ben zarları tutarken sen ne tutuyosun?
* Sevgiyle yuğrulmamışsa yüreğin,
Tekkede, manastırda eremezsin.
Bir kez gerçekten sevdin mi dünyada
Allah rızası icin baska hic bir sey dusunemezsin.
* Erik'in annesinden evdeki hamam böceğinden korktuğum gibi korkuyorum. O da benden o böcekten tiksindiği gibi tiksiniyor. PuCCa
* Yokken var yazar, yok ederim.
* Genç kız, sevgilisine telefon açmış:
- 'Tankut,' demiş, 'seni çok arzuluyorum, geceleri uyku uyuyamıyorum. Ne olur bu hafta sonu bize yemeğe gel. Seni annem-babamla tanıştırayım. Sonra benim odamda ders çalışıyor gibi yaparız.'
Tankut ömründe hiçbir kızla yan yana gelmemiş, toy bir delikanlı. Bir eczaneye gitmiş. Babacan eczacıya:
- 'Bu hafta sonu önce bir aile yemeği, peşinden ateşli bir aşk yaşayacağım' demiş, 'Bu yüzden iyisinden bir kutu gerekenden istiyorum...'
Babacan eczacı kutuları vermiş, oğlanın sırtını sıvazlayıp yolcu etmiş. Tankut hafta sonunda bir büyük buket çiçekle kızın evinin kapısını çalmış. Genç kız kapıyı açmış. Tankut'u doğrudan yemeğe almış. Delikanlı çok mahçup biçimde masaya oturmuş. Kızın ana-babasının yüzüne şöyle bir baktıktan sonra başını önüne eğmiş. Başlamış dua etmeye. Ancak dua bir türlü bitmiyor. Kız sonunda dayanamamış, fısıltıyla:
- 'Ben senin bu kadar dindar olduğunu hiç bilmiyordum Tankut,' demiş.
Tankut adeta inlemiş:
- 'Ben de babanın eczacı olduğunu...!
* If you don't change your direction, you are likely to end up where you are headed.
* Nikahta ayamıza bi bastı simdi uzerimize tırmanıyor.
* Para silahtır ama siyaset tetiği ne zaman çekeceğini bilmektir.
* There are two things a man can never hide: The fact that he's drunk, and the fact that he's in love.
* Haine güvenmek, onun zarar vermesine izin vermektir.
* Festina lente. Yavaşça acele et.
Habet suum venenum blanda oratio. İltifatta zehir vardır.
İnsanı susmaya mecbur etmek, büyük felakettir. Miserum est tacere cogi, quod cupias loqoi.
Kılıçla savaşan, kılıçla ölür. Qu, gladium ferit, gladio perit.
* Almaya hiçbir zaman doyamayacağımız şey sevgidir. Asla yeteri kadar veremediğimiz şey de sevgidir.
* Hiç ellerin taşı değmez bana, ille dostun gülü yaralar beni. PİR SULTAN ABDAL
* Ben bir tetik parmağı, silah tetiği çeken
Gecikirsem çekene, yoksa tehdide kefen
* EVLILIK
Temel ile Fadime yeni evlenmisler.
Fadime Temel`e demiski :
- Eger o gun sacim toplu ise o gece canum hic istemiydur.
Eger o gun sacim az toplu ise o gece olsa da oluuur, olmasa da olur.
Eger o gun sacim daginik ise mutlak isteyerumdur.
Temel`de Fadime`ye cevap verir.
- Bak Fadime, eger o gun bir bardak raku icer isem canum hic istemeydur.
Eger o gun iki bardak raku icer isem o gece olsa da oluuur, olmasa da olur.
Eger ki uc bardak raku icer isem sacuna basuna pakmam s..erum.
* Zarf attım, yaladı.
* PANDA
Yurtdışına giden adam, döneceği zaman İstanbul'daki oğluna telefon eder:
- Oğlum, yarın Pan-Am uçağıyla geliyorum. Beni havaalanında karşıla.
Oğlu iyi duyamaz ve sorar:
- Hangi uçakla geleceksin baba? Anlayamadım...
Baba:
- Pan-Am'la oğlum, Pan-Am'la.
- Anlayamadım baba. Kodlar mısın?
Baba sinirlenerek cevap verir:
- Peki, pandanın "pan"ı, ananın ".."!

***

****

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız