Ana içeriğe atla

9 Kasım

  • Bu memlekette spor ve destek, pastel renkli formalı 11 delikanlının top teptikleyen 22 bacağı değil di mi, yanılmıyorum sanırım.. Seyit Aral
  • Düşman her türlü hileden aciz kalınca dost görünür; sonra dostlukla öyle işler çevirir ki, düşman yapamaz. Sadi
  • Benim g.tümden akan balı ben bugüne kadar biriktirseydim, ticarete soyunsaydım, g.t balı diye şişeleyip satsaydım, şimdiye g.t balı baronuydum. Alpay Erdem
  • Cinsiyet ayrımı yapacak kadar cins niyetli bir insan değilim. A.E.
  • 2+2=4'e inanmak demek ben bu hayatı en az zararla atlatmaya çalışıyorum demektir. Doğan
  • Zararlı alışkanlığın aynı zamanda keyif verici olması sorunun çözümünde tartışma ortamını işlevsiz bırakmaktadır. Zira sistem keyfin rüşvetiyle işlemeye başlamıştır. Bu durumda üzülerek söylüyorum ki tek çözüm tepeden inme ve dayatmacı bir şekilde bu yolsuzluk sistemini yıkıp rüşvet yollarının işlemediği yeni bir sistem kurmak, rüşvet peşindeki unsurları baskılamaktır. Sigarayı bırakmış olanlar bilirler ki bunun tek yolu sigaranın zevkinden vazgeçmektir. Tabi bu dikta yöntemi ancak ve ancak söz konusu davranış bir "alışkanlık" ise, zamanla değişebilirlik arzediyor ise geçerli olabilir. Eğer ki baskılanmaya kalkışılan eğilim bir "alışkanlık" değil de daha temelden kaynaklanan değişmez bir eğilim ise mesela bir "içgüdü" ise, baskılama yöntemi pek işe yaramıyacaktır. Bu yüzden içgüdüsel davranışları bastırmaya çalışmak yerine onlarla görüşmeye oturmak gerekir. Memo Tembelçizer
  • Tadını çıkarmak için sürprizlere hazırlı olmamakta fayda var. Kopup gelen fırtınayı beklemek değil, fırtınaya aniden yakalanmaktır güzel olan..... Yolu çıkıldığı, çiçeği koklandığı, teni okşandığı takdirde seviyorum. Daha doğrusu, çıkıldığı, koklandığı, okşandığı ölçüde seviyorum... Kadere inanmıyorum desem biraz abartmış olurum; oynadığımız değil, kullandığımız kelimelerin kaderimiz olduğuna inanıyorum sadece. Altay Öktem
  • Olumlu yönde kullanılmış şiddet adalettir.
  • BKM: AKM'ye B planı... En sevmediği Piyer kartonpiyer. V.Ö.
  • Boyu siyasete uzun gelen Erdal İnönü öldü. Siyasi mizahın başı sağolsun. Fırat Budaci
  • Abi ölmemek için yaşamıyorum ki.. Abdülayi-KurtlarV.
  • Türk ve Kürt, illa ki savaşacaklarsa, birlikte emperyalizme karşı savaşsınlar. V.Ö.
  • Rumsfeld "Petrol, müslümanları tembelleştirdi" demiş. "Emperyalizm bizi vahşileştirdi" diyemediği için. "Doğu'nun kaynakları bizi manyak etti" diyemediği için.. Sen çalışkan olduğun için mi daha çok insan öldürüyorsun lan?!... V.Ö.
  • %70 pamuk, %30 polyester... %30 Orhan Pamuk, %70 Paul Auster!.. V.Ö.
  • "Faturat" olsa, faturalar toplu halde. Hatırat gibi. V.Ö.
  • Çerkez Ethem Komitesi... (Merkez Hakem Komitesi) V.Ö.
  • İntihara teşebbüste kadın, intihar sonucu ölimde erkek daha fazla!.. V.Ö.
  • N'ooldu lan yine teknen su mu alıyo? Senin tekneye darbe vuranlardan intikam almayı hele hiç mi hiç düşünme.. Tekne sadece yola devam etmek için tamam mı?! Oky
  • Giderek durulmaz ama durarak gidilebilir... Güneri İçoğlu
  • Eeey girişimci ruh geldiysen masaya 3 kere vur.. G.İ.
  • Boşluk artık boşluk değildir eğer içine düşersen. İçindeysen deniz senden ayrı değildir. Kokusu, sesi, rüzgarı da denizden ayrı değildir. Onlar gibi sen de 2 nefesinden 1ini ver denize. Yunanlı şair
  • En büyük okul hayattır. %100 doğru fakat bu okuldan mezuniyet töreni tam öbür tarafa göçerken yapılır ve ne yazıkki sen diplomanı göremezsin. G.İ.
  • Ve işte güneş o tarif edilemez rengiyle yokluk ufkundan çıkıyordu ki , hareketli şeylerin rengi olmaz... G.İ.
  • Hayatın neresinden dönülse kardır. Nilgün Marmara
  • Bu zombi yaşamın mekanik çilesi içinde, "mutluluk isteği" ise, kesinlikle gerçek bir "amaç" değildir! Mutluluk en fazla, bir amaca giden yolda ara sıra karşılaşılabilecek, keyifli, ilginç ve güzel birşeydir. İnsanlar, çok somut birşeyi hayal edip, onu gerçekleştirmeye üşendiklerinden, "mutluluk" gibi soyut birşeyi, kolayca amaç olarak edinirler! Bunun da yüzlerce küçük, geçici yolu olduğundan, "amaca ulaşmak" gibi bir yanıltıcı tatmini sürekli yaşayıp dururlar. Metin Fidan
  • Kimsesizlerin kimi, köylülerin köyü AKP iktidarı.. Bahadır Boysal
  • Evli bir bayan kavga ettiği eşi için: sen köpek gibi seversin, o belediye gibi zehirler.. BB
  • Gaziantep Şanlıurfa Kahramanmaraş Pastorize met üst
  • Kıtlık ekmeğin paylaşılmasına yol açar, ekmeğin paylaşılması ise ekmekten daha tatlıdır. S. Exupery
  • Kızların şeytanı erkeklerinkine göre daha büyük ve ağır.. Taşıycaz artık napalım.. Esin Özbek
  • Bilgisayar ve cep telefonu kullanılarak uygar olunmuyor. Bu cihazları El Kaide de kullanıyor. Benim için uygarlığın tek göstergesi tuvalet kapağı. Tuvalet kapağının üstüne işediğiniz sürece bizi AB'ye almazlar. Gani Müjde

Moda burnunda durmuşuz

Nilgünsüz marmaraya dalmışız

Ayşe gitmiş başka adama

Gene cep kanyağına kalmışız

İzzet Yaşar

Dost dost diye

Nice sineğe sarıldım

Benim sadık yarim

Kara fatmaymış

Yiğit Özgür

Beri gel, daha beri, daha beri.

Bu vurgunculuk nereye dek böyle?

Bu hır gür, bu savaş nereye dek?

Sen bensin işte, ben de senim.

Hepimiz bir tek inciyiz, bir tek.

Başımız da tek, aklımız da tek.

Ne diye 1i 2 görürüz hep.

Hz. Mevlana-Rubailer

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız