Ana içeriğe atla

6 Haziran Cumaaaaaa

Câzim deyû dostluk üzre cezm idene dirler,
İçüb aşkın iksirini hazm idene dirler.
Şol fâni dünyâda irişmek içün menzîle,
Dağ delmeğe Ferhâd gibi azm idene dirler."
Seyyâh-ı Fakîr Evliyâ Çelebi/26.08. 1998

Çarşı: Bırakın Hasan keyfine baksın, Hasankeyf sular altında kalmasın......... Ordunun iyi olup olmadığı, başında komutanın olmadığı günlerde belli olur.

Her alçağa karşılık bir kahraman, her bencil politikacıya karşılık kendini adamış bir lider, her düşmana karşı bir dost vardır. Kazanılan bir dolar bulunan beşinden daha değerlidir.

Kuvvetini ve beynini en yüksek fiyatı verene sat, fakat hiçbir zaman kalp ve ruhuna fiyat etiketi koyma.

Babam zengin değilse suç senin değildir, ama kayınpederin fakirse suç senindir.

Sçtın bari üstüne bok yazma.

Çok güzel hareketler bunlar: - Hangi dayın? * Canklotvandayım, depresyondayım, birkaç gündür burdayım, farkındayım, dönülmez akşamın ufkundayım...

Avrupa yakası: - Av, futbol, mağaracılık meraklıları neden hep erkektir? Kadın gizemli olmalı...

Siz kendi niyetlerinizi bile bilirsiniz; ancak insanların görebilecekleri tek şey sadece sizin davranışlarınızdır. Ve bu davranışları kendi anlayışlarına göre yorumlayacaklarını da kavramanız gerekir. Örneğin; kendinizi otoriter, sözünü geçiren biri olarak görüyorsunuz. Başkaları ise sizi zorba, tahakküm etmeyi seven biri olarak algılıyor.
Türk kızı Hint kızı gibidir; ateşe tapar.
İyi niyet asla kendi başına bir amaç olarak düşünülemez. EDWARD BERNAYS ( KAMUOYU OLUŞTURMA MÜHENDİSİ)
o derece, oley, ukala dümbeleği

UYKUSUZ
Barış Uygur:
Ey Türk gençliği! 2 dakka akıllı ol be!
Memo:
Prometeus ateşi tanrılardan çalıp insanlara verdi. Aslında bu Prometeus'un ateşi kontrol altına alabilmesi değil midir? İnsan ateşi yavaş yavaş kontrol altına aldı ve ateş yavaş yavaş insan hayatına daha çok girdi. Önce kabile ateşi olarak köye girdi. Sonra ocak olarak eve girdi. Sonra kibrit ve çakmak olarak cebe girdi. Ve en nihayetinde insan ateşi öyle bir kontrol edebilir oldu ki, onu içine çekip teneffüs etmeye başladı. Nasıl mı? Sigara ile. Sigara insanın ateşle oynayabilmesidir. Sigara insanın en büyük korkusunu ağzına sokabilmesidir. Ateşi yiyebilmesidir. Sigara Prometeus'un tanrılardan getirdiği ateşin herkese ulaşmasıdır. Sigara tanrısal kudretin bireydeki tezahürüdür. Sigara her bireyi Prometeus yapandır. Ve şimdi dostlarım, sigara artık her yerde yasaklanıyor...
Fırat Budacı:
şişe içinde davetiye-Yalnızlık paylaşılmaz demişti bir şair. Şiirlere inat biz paylaşıyoruz: oğlum davetiye mi gönderiyorsun, yoksa evleniyorum yardım edin diye SOS mi veriyorsun?
V.Ö:
Elveda demem gerekli belki,
Diyemiyorum;
Veda etmeli ele, biliyorum,
Gidemiyorum. Birol Özdemir-Kasım Patlar
Erken terhis hayat kurtarır.
Artık ekmek aslanın ağzında diil, midesinde.
Kısmet dediğin olasılık hesabı.
Hulusi kalpten
Eğer birgün yolunuz Şirince'ye düşmezse, siz yollara düşün!
Lost acı söyler.
"birinci eski
büyük ve Allah
Allahım beni yarattın
ben de sana şükranlarımı sunarım
Allahım sanki güvercinim
nerde ışık var oraya konarım

Allahım bana bir oğul verdin
böylece ben de babalığı tattım
oğlum olunca çocukluğuma döndüm
baba oldum ve babamı da anladım

Allahım yarattığın alem güzel
ben de güzelliklere bakar dururum
öyle dikkatli bakarım ki güzele
sanki bir an ben de güzel olurum

PENGUEN:
Fatih Solmaz:
Üçünüze üçümüz, bayram etsin çükümüz.
Alpay Erdem:
Bilecik sanki hep böyle minicik küçücük bir şehir olarak kalmak istiyo. O yüzden Bilecik. Bunları bilecik.
Eli uzun
Sürpriz yumurta, bence çok yanlış bir proje. Çocuk, oyuncağı nası yaparım diye düşünen bir yaratık değil. Daha çok, ben bu oyuncağı nasıl kırarım'ın derdinde olan acayip bişey ya. Bence sürpriz yumurta çocuğun fıtratına ters. Bu yüzden hiçbir zaman çok satmıycak.
Kaan Sezyum:
Bir Türk dünyaya bedeldir, ama nedense hiçbir zaman değeri bilinmez.
Türk'in her sevgilisi bi kere verir, ama karısı bakiredir.
met üst:
önümü öp
kadın, ilk aşkında aşığına, sonraki tüm aşklarında aşka aşık olur
bak yıldız kaydı sevgilim, çabu içinden bir dilek tut... (her sevgilim bi kere versin ama karım bakire olsun)


Başkası bir işi uzun sürede yapıyorsa, yavaştır.
Ben uzun sürede yapıyorsam, titizimdir.
Başkası bir işi yapmıyorsa, tembeldir.
Ben yapmıyorsam, meşgulümdür.
Başkası bir işi söylenmeden yapıyorsa, sınırlarını aşmıştır.
Ben yapıyorsam, bu insiyatif kullanmaktır.
Başkası bir görgü kuralını çiğniyorsa, kabadır.
Ben çiğniyorsam, kendime özgü birisiyimdir.
Başkası amirini memnun ediyorsa, yalakadır.
Ben ediyorsam, bu ortak çalışmadır.
Başkası öne geçerse, bu kuralları ihlal etmektir.
Ben başarırsam, bu sıkı çalışmanın ödülüdür.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız