Ana içeriğe atla

31 Temmuz Perşembe

  • Kopekler istedi diye atlar olmez
  • Ben de 1 yumurta var, sende 1 yumurta var. Ben sana 1 yumurta versem, sen bana bir yumurta versen, bende 1 yumurta sende 1 yumurta olur. Ben de 1 bilgi var, sende 1 bilgi var.Ben sana 1 bilgi versem, sen bana 1 bilgi versen bende 2 bilgi sende de 2 bilgi olur. Konfüçyus
  • carpe diem başka biş demiyem:).
  • Küçük İskender- Karanlıkta herkes biraz zencidir
  • It is easier to protect your feet with slippers than to cover the earth with carpet.
  • "Changing the Face" can change nothing. But "Facing the Change" can change everything.
  • "Bir soğan soyuluyor / Yaşarıyor gözler / Bir hazine soyuluyor / Aldırmıyor öküzler." Şair Eşref
  • 90 dakikalık bir antrenmanda 5400 saniye vardır. Siz antrenmanlarınızın her saniyesinin hakkını vermezseniz ilerleyemezsiniz. Wooden
  • Başarısızlık çok önemlidir çünkü dünya üzerinde başarısızlıktan daha öğretici ve ilham verici bir şey olamaz. Başarıyı tanımadan önce başarısızlığı bilmek gerekir. Başarısız olmaktan korkmamak insana çok şey kazandırır. John Maeda-Reebok tasarımcısı
  • Seni böyle ayakta tutan korku mu cesaret mi?
  • No sacrifice no victory
  • Hala zayıflık için savaşıyorsun, bu yüzden kaybediyorsun.
  • Sana mücadelende ben ölene kadar ya da sen başarana kadar yardım edicem. (Altın Pusula-zırhlı ayı Yorke)
  • one of a kind
  • Büyük denize attım seni, sen gene gittin çocuk havuzuna.
  • Hayatını kurtaracak iş yapma, hayatını kuracak iş yap.
  • İnanan biri bulunduğu sürece gerçek olmayan öykü yoktur. Paul Auster
  • İnsan gizlerini dostlarıyla paylaşmazsa dostluğun ne anlamı var?
  • Siegessaeule-Altın Else
  • İyi insanlar cennete gitsin, bize çalışanlar lazım.
  • Mal bulmuş mağribi gibi
  • min altı-g.t
  • bi seksüelim bi değilim
  • Eşek beyni yemiş

idiller gazeli-haydar ergülen
gözlerin yağmurdan yeni ayrılmış
gibi çocuk, gibi büyük, gibi sımsıcak

sen bir şehir olmalısın ya da nar
belki granada, belki eylül, belki kırmızı

gövden ruhunun yaz gecesi mi ne
çok idil, çok deniz, çok rüzgar

çocukluğun tutmuş ta yine aşık olmuşsun
sanki bana, sanki ah, sanki olur a

aşk bile dolduramaz bazı aşıkların yerini
diye övgü, diye sana, diye haziran

heves uykudaysa ruh çıplak gezer
gazel bundan, keder bundan, sır bundan

gözlerin şehirden yeni ayrılmış
gibi dolu, gibi ürkek, gibi, konuşkan

hadi git yeni şehirler yık kalbimize bu aşktan
*************

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız