Ana içeriğe atla

dönünce

  • Olimpiyat Oyunları’nda en önemli şey, kazanmak değil, yarışmaktır; tıpkı hayatta en önemli şeyin başarı değil mücadele olması gibi. Önemli olan galip gelmek değil, iyi mücadele etmektir.
  • Ölmenin binbir çeşit yolu var ama yaşamanın yolunu bulmak zor iştir.
  • Senin inandığın, senin sevdiğin herşeyden nefret ediyorum.
  • Şu an elimi tutman için sana 100 neden sayabilirim.
  • Çalışan kazanır, elması kızarır.
  • Bilgiye sahipseniz varsınız, değilseniz yoksunuz. o nedenle öğrenin.
  • angina pectoris-kalp sancısı
  • kadife çekiç
  • Ergen ikon lolita
  • Kargadan başka kuş tanımaz...
  • kazanma arzusu vs kaybetme korkusu
  • Ben o yüreğe taparım... Şehrazat
  • Doyacaksın, takkene bile koyacaksın.
  • Tekkeyi bekleyen çorbayı içer.
  • Aslanlar da zebra sürüsünün en kolay olanına saldırırlar. Yok biz aslanız, kralız, diye en güçlüsünün peşinden koşmaz keriz gibi.
  • pareto kuralı: %80 vs %20
  • Alışkanlık hizmetkarların en iyisi, efendilerin en kötüsüdür. V. Emmons
  • Abi adamlar sadece yemek, sek ve çalışmak için dünyaya gelmişler. Sen ona yemeğini, seksini verdikten sonra herif senin için çalışacak zaten. Pucca
  • Today is a gift. It's called so the present. Kungfu Panda
  • satışfaction
  • satıcılar hesabı: 320
  • jonglör
  • algıda sçıcı
  • Türk kadını Hintli gibidir, öküze tapar.
  • sporlu bakteri
  • müdür müdür müdür?
  • blue ocean
  • olfaktör korteks-koku
  • sınırlı kaynak vs sınırlı ihtiyaç
  • kulağına kar suyu kaçırmak...
  • Deveden büyük fil var, ondan büyük de fil avcısı...
  • TGG: tekrar gözden geçirmek
  • functio leasa
  • Sanatta hayal kırıklığına uğramak istemiyorsan eğer, sakın onu mesleğin olarak görme. Ne kadar hünerin ve yeteneğin olursa olsun parayı ve iktidarı başka yerlerde ara ki, hüner ve emeğinin karşılığını alamayınca sanata küsmeyesin.. Benim Adım Kırmızı-OP
  • Sene dokuz yüz küsür, mevsim sonbahar, önde zeytin ağaçları arkasında yar...
  • Bütün saadetler mümkündür. Ziya Osman Saba
  • Burnun yapışık olmasa onu da kaybedicen.
  • Şimdi sen gidiyorsun ya, herkes sana benzeyecek...
  • 1001 brick masalları...
  • cinsi latif
  • Terk kahvesi
  • Ölümden sonra bir hayat var mı diye merak etmenin o kadar da bir anlamı yok. Ölümden önce bir hayat sağlayalım, yaşatalım insanlara, gerisini sonra düşünürüz.
  • Kendi dünyasının dışına çıkıp, yaşına bol gelen davranışlar sergileyen çocuklar toparlanamaz bir yetişkinliğin habercileriydi sanki
  • Yazarımız yıllık depresyonunun bir bölümünü kullanmak üzere....
  • Hormonlar Kralı-ergen köşesi
  • İlk vuran okçudur. Türk a.sözü
  • Yalnızlığım benim sidikli kontesim, Ne kadar rezil olursak o kadar iyi... Can Yücel
  • Cengiz Üstün: Ikın bir söz söyleme...
  • Yiğit Özgür: O kadar kusur ışık hızında da olur..
  • Kaan Sezyum: Yatsın bu dünya..
  • Fatih Solmaz: İnsan Ferrari'sini satarak mı bilge olur yahu? Ferrari'sini bağışlayarak bilge olmaz mı?
  • Semra Can: İstediğim saatten önce uyandırılmak büyük haksızlık. Sonra zihin tüm gün "Uykudan alacaklıyım ben" diye çalışıyormuş.
  • V.Ö.:
  • Hayalin güzeli gerçek karşısında ezilmeyenidir.
  • 99 numarasını öğreten usta, 100.yü kendine saklayarak göğe uçmuştu...
  • O hale geldim: Beni azıcık sevenin hastasıyım, beni azıcık inciteni yok sayarım...
  • İstiyorsan ayrılırız tabii ki, sen ne istedin de ben yapmadım?
  • Evrak acısı, Laurel&Harddisc, Alkolil boksör Rakı Binboa
  • Lan sakın bu "şair, şair" dedikleri, kişisel meselesiyle herkesi üzmeye çalışan adam olmasın?!
  • Avrupa laikse Papa ne?
  • Biz daha demokrasinin "demo" aşamasındayız.
  • Wimbledon'da kıllısını mı arıyorsun?
  • Taktik Emre..
  • Klima-i şahadet
  • Hopa? Sinan Ay?
  • Dini konuları ayet etmeyin.
  • Ayırmasın medyam bizi ömür boyunca..
  • Ya o Fikret Mualla'yı sandala atıp, ruhumda hicranımı resmetme hikayesi..
  • Allah aşkına, siz hiç damatlığını saklayan koca gördünüz mü?
  • Loş zamanlarda her türlü fiziği severek dilliyorum.
  • Spekülatif Şener
  • Açlık sorunu çözülmeden, obezite çözülemez.
  • Gün gördüm, günler gördüm, seni gördüm şarj oldum.
  • Orhan Pamuklara sarmalar sararım, ne ödül isterim ne Nobel sorarım..
  • İslami kesim kot üzerine, mahalle baskılı t-shirt...
  • Amerika kendine rüya, dünyaya kabus...
  • Umut Sarıkaya: Yüce Rabbim kimseye çok az çekirdekle beraber çok iyi bir arkadaş vermesin. Biri olursa diğeri olmasın.
  • met üst:
  • bazı hatıralar, bazı hayallerin kürtaj olmuş halidir.
  • rusların sıcak denizlere inme isteği antalya'da devam ediyor..
  • turşunun hası limon sirkesinden olur...
  • okuduğumuz kitaplarda, aslında kendimize rastladığımızı sandığımız yerlerin altını çizeriz..
  • açık bir avuç, duruma ve ruh haline göre yumruk da olabilir, dilenebilir de!
  • bir işi iyi yapan birisi, her işi iyi kötü mutlaka yapar!
  • bir saatlik duyguyla ayakta duruyorum ya!
  • birinden çalarsan hırsız olursun, herkesten çalarsan zengin!
  • Seyit Ali Aral:
  • Kendimden biliyorum: Bir şey içinde tam bitmeden sonlandırırsan, sonra daha özlemiş olarak yine arıyorsun. Ruh hazır değilse çabalar bir işe yaramıyor, enerji boşa gidiyor ona göre...
  • Bir de şöyle bakın: Rahmin ağzındaki bebekle namlu ağzındaki mermi çap ve malzeme dışında aynı şey. İkisi de dışarıya çıkınca bazılarımızın hayatları sonsuza kadar değişiyor..

**********

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız