Ana içeriğe atla
RIHTIMDAN KALKAN GEMİLER
Rıhtımdan kalkan gemileri
İzliyorum
Kimisi yük gemisi
Kimisi şehirler arası
Yolculuk yapan gemiler
Hepsine bakıyorum
Aynı amaçla yüzüyorlar
Denizin üzerinde
Rıhtımdan kalkan gemileri
İzliyorum
Hepsi bir limandan
Bir limana gidiyorlar
Tıpkı yüreğimdeki
Sevgi gibi
Ya da beni seven erkeğin
Kalbinin başka bir limana gitmesi gibi
Şenay Ertorun
**************

* Eşşeği siken bir cinsden bahsediyoruz yani, o kadar basit onların kavramları.. "delik olsun da ne olursa olsun.." Haa tabi yattıktan sonra da çeker gider, adamın bir zamanlar koluna taktığı kızdan, yattığı kalktığı kız pozisyonuna düşmek istiyosan yap bunu.. Pucca
Erkekler blogspot hazır temaları gibi. Bi siteye girip beğeniyorsun, bilgisayarına yükleyip bloguna tak koyuyorsun. Bu kadar basit. Tabii Kafanda hayal ettiğin o mükemmel tema çıkmıyor ortaya, ama idare edilebilir bir blogun oluyor. Ama kadınlar öyle değil, kadınlar portal bir site yapmak gibi.. İlle karıştıracaksın, görüntülerle süslemelisin, ana sayfa göz yormalı, konuları azıcık azıcık verip, gel içimi oku demeli.. Mutlaka ordan oraya gezdirmeli seni. Her tıkladığın sayfa başka bir sitenin sayfası gibi gözükmeli ama aynı site olmalı. Ordan ayrılmamaları için her yolu denemeli, iletişim adresi olarak verilen maile bir türlü ulaşılamamalı.. İşte bu yüzden ben erkeklerle daha iyi anlaşıyorum.. Kod bilgisi gerektirmeyen, sana en fazla neyi sunacağı belli olan, düz insanlar onlar. Bu kadar basitken herşey, aşık olunca o sıçtıklarıma olay farklılaşıyor. Mesela bir sitede beğeniyorum, 50 tane tema arasından biri ay ışığı gibi parlıyor.. Bu olmalı kesinlikle diyorum yüklüyorum onu.. Bir süre kullandıktan sonra, O blogspot teması benim gözüme batıyor, basit geliyor.. Başkasında görüyorum diyorum bi kaç yerini değiştireyim, kodları yanlış giriyorum, olmuyor şekli kayıyor. tepesini beğenmedim bir resim ekleyeyim, tipi kayıyor.. Sonra düzeltmeye çalışıyorum beceremiyorum, sıkılıyorum uğraşmaktan, bıkıyorum başka tema aramaya başlıyorum ama gene gelip onu düzeltmeye çalışıyorum. Sonrada ilk yüklediğim gösterişsiz, sade sitede bana bakan halini özlüyorum..
Yani olay adamda değil, olay bizim onları değiştirmeye çalışıp herşeyi bozup attıktan sonra ilk gördüğümüz anlarına dönmelerini istememiz..
Zaten internet bağlantısını ilk kuran hemen bi küçük harf bi büyük harfle yazmaya başlıyor.. (bknz: PuCCa)
"noldu böböşüm kim üzdü seni", "yaa bişi olmadı ya, sevgilimle tartıştık sadece önemli değil" Böyle hatunda bir havalar bir tafralar.. Sanki insanlara vahiyle yolladılar senin moralinin bozuk olduğunu. Oraya kabak gibi gelin bana sorun diye yazmışsın resmen, gelene ne tafra yapıyosan. özel hayatını iletiyle kamuoyuna açtıysan onlara hesap vermek zorundasın..

* Can Dundar: “Zemzem musluğu havuzun tamamını (a) saatte doldurabiliyor. Tabandaki şarap ise (b) saatte tahliye oluyor. Havuzda zemzem, ne kadar sürede şarabın yerini alır?” (şaraba su katılmaz)

* Çarpık ayakkabı, çarpık ayağa uyar. HZ. MEVLANA

* ulu bilge: Tanri dolu ellere degil, temiz ellere bakar. (Syrus)

* Eglen guzelim gununu gun et, ben vazgecmisken eglen!

* Evet, ben bu resme milyonlarını verecek bir sürü insan bulabilirdim,
ancak tüm servetini bu resme verecek kaç kiþi bulabilirdim?

* Günümüzde bazı insanlar her şeyin fiyatnı biliyor, fakat hiçbir şeyin
değerini bilmiyorlar. Oscar WILDE

* HOLOSKO'NUN 3 GÜNLÜK BEBEĞİ BİLE KUPAYI GÖRDÜ, FENERLİLER DAHA GÖREMEDİ.

* Bob'OYDU, Holos'KOYDU, kupa fenere yine hayal oldu.

* SEN ( FB ) RENKLİ TV'DE HİÇ TÜRKİYE KUPASI GÖRDÜN MÜ?

* KUPA BİZİM SAPI SİZİN

* Kupayı görenler parmak kaldırsın...

* Öneren Borçlar Kanunumuzda öngörülen sartlara uymak kaydıyla önerisinden dönebilir. Önerinin geri alındığı haberi karsı tarafa önerinin varmasından önce veya öneri ile aynı anda ulasırsa , yahutta öneriden sonra ulasmıs olmakla beraber karsı taraf önerinin geri alındığını öneriden önce haber alırsa, öneriden dönülmüs ( rücu edilmis ) yani öneri hiç yapılmamıs olur.

* Her kuşu becerdik bi leylek kaldı.

* Gercegin kotu bi huyu vardi, ergec ortaya cikiyodu....

* Sen parla ben döneyim aşkının etrafında , bir yanıp bir söneyim alacakaranlıkta ...

* ceteris paribus

* Yaşamak için bir nedeni olan nasıl'a katlanır.

* İnsanlaryn size karşı olmaları diye bir şey yoktur. Onlar kendilerinden
yanadırlar, hepsi bu. Gene Fowler

* Malı Arap Faik'ten alıyoruz.

* Ne kaybeden üzülür ne bulan sevinir.

* Experience is what you get when you don't get what you wanted.

* A woman needs a man like a fish needs a bicycle.

* O yere göğe sığdıramadığınız çükünüz kadar azcık dötünüz olsa da...

* It takes a woman twenty years to make a man of her son, and another woman twenty minutes to make a fool of him.

* Bağcıyı dövim, bolca üzüm yerim.

* İstihdam düzeyi ile milli gelir arasında doğru orantılı bir ilişki vardır. Fakat istihdam düzeyindeki değişiklik, reel milli gelire daima aynı oranda yansımaz. Örneğin tam istihdam düzeyine yaklaşırken, istihdam düzeyindeki artışlar reel milli gelirde daha düşük oranda artışlara neden olurlar. Bunun nedeni azalan verimler yasasıdır. Ekonomi bir bilim olarak genişlerken önce en verimli kaynaklar kullanılır....

* Bin kadar bahar görse de, taş yeşermez. Mevlâna

* Karşı tribün sövse de, annem babam dövse de, sevgilim terketse de EN BÜYÜK FENERBAHÇE...

* negligent but not ignorant.

* Confucius was one of whom invented confusion!

* Question everything!

* Hangimiz üzülmedi ki Cevdet?

* Mutlu etmiyceksen meşgul de etme!

* Biz dostlarımızı ne kalbimizle severiz, ne de aklımızla, olur ya kalp durur, akıl unutulur..

* dreaming of it... just do it

* As you think so you are-As you imagine so you become!

* ALESs sensitive.

* Annecim annecim, bitanecim!

* I feel alive when i'm alone!

* Heaven is a place on earth.

* Bazılarının hayalleri vardır sadece peşinden giderler, bazılarının ise idealleri vardır gerçekleştirmek için herşeyi göze alırlar.

* Başaralı olan insanlar diğerlerinin hayallerine gülmezler.

* Bir içki bile bir içki fazladır.

* Seni özgür bırakmayacak sinirlendirecektir.

* Oyun oynamazsan kazanamazsın.

* Geceye inat gün ağarmakta. Ağaca inat dal çoğalmakata.

* Ya filtreyi al ya filtre ol.

* İnsanlar çirkin olduklarını düşünemezlermiş. Herkes kendini güzel olarak görürmüş, eğer farkediyo olsalarmış çirkinliklerini yaşayamazlarmış.. Arada sırada ben bile kendimi güzel görebiliyorsam cidden doğru bu..

* Kurtların sessiz Kaldığı Yerde Çakallar Volta Atar. Ama Bilmezlerki KURT Sessizliğini Bozarsa KıYaMeT KoPaR!

* Bundan sonra üç kişiyiz ben keyfim ve kahyası.

**********************

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız