Ana içeriğe atla

just happy:)

* Benim yerimde olsaydın kedicik, benim yerimde olmak istemezdin. Beş Şehir (2009)
* Yorum yapmak sadece kenardan izleyenlerin lüksüdür. A Beautiful Mind (2001)
* Uyan! Uyumak için önümüzde sonsuzluk var. Ömer Hayyam
* Talihim şarap olamamak, üzümken;
Beni görememen gözümken.
* 1 rüyaydın ama şimdi günaydın..
* Ne delikanlılık bilektedir, ne kaşarlık etektedir. Kaşarlık niyettedir, delikanlılık yürektedir!
* Ölüler tek bir şeyi bilirler: Hayatta olmak daha iyidir. Full Metal Jacket (1987)
* Ask-i memnu bitmesin, "Ask-i memnu PUSU" diye devam etsin...
* hem kel hem odun
* Nefret geçer, diktatörler ölür, halktan aldıkları iktidar halka geri döner.
* Verilmesi en kolay şey nasihat iken, alınması en güç şey ibrettir.
* Nankör insan, herseyin fiyatini bilen, fakat hiçbir seyin degerini bilmeyen insandir. Oscar Wilde
* Evlilik geleneksel olarak kadınlara sunulmuş tek gelecektir. Birçok kadın ya evlidir, ya bir zamanlar evlilik geçirmiştir. Ya da evli olmadığı için acı çekiyordur. simone de beauvour
* İki yanlış bir doğru etmez.
- Ya ikimiz doğru, geri kalan her şey yanlışsa?
Arizona Dream
* Vicdan, kalp penceresinden bakar. Akıl, gözünü kapasa da vicdanın gözü daima açıktır. Bediüzzaman
* 3 günlük dünya dediler kaç senedir yaşıorum ne ayak!
* Bazen her şey ne kadar güzel. Bir saniye falan...
* Aşk ölümlüdür ve aşk öldüğü an gerçek hayata yalnız başına geri dönersin. Aşk acısı dedikleri de, çirkin hayatına onsuz katlanamamandır.
* Ahmet Altan: Kadında fahişelik eğilimi olmalı.
* 50-50-90 kurali:
Barda gordugun fistigi tavlama sansin 50-50 iken, fistigin yaninda iri yari erkek arkadasinin olma olasiligi % 90'dir.
* Yalniza sormuslar 'boynun neden egri?' 'Hüzün kireclenmesinden' demis ! metust
* Evlilikte yatak odasinda;
- 1.yil et ete,
- 3.yil döt-döte,
- 7.yil git öte
genelinde;
- 1.yil super,
- 3.yil idare eder,
- 7.yil geber
* Aradigini bir turlu bulamayan; ya ne aradigini bilmiyordur, ya da buldugunu anlamiyordur.
* Gittiğim
eğer bensem, söyle bana kimden gittim?
Sende yoktum zaten ben, ben
yine bende bittim...
RAN
* Ey insan! Neden büyüklenirsin? Doğumun bir damla su, ölümün bir avuç
toprak değil mi?
* Kadın kendinden zeki adam sever, adam kendini zeki hissetsin diye kadın aptal ayağına yatar, ama adam bunu bile anlamaz, hayat akıp gider.
* Akıllı olmak da bir şey degil, mühim olan o aklı yerinde kullanmaktır. Descartes
* Mevlana der ki;
Yaşlanmaktan kork, gençliğinin kıymetini bilememişsen. Unutulmaktan kork, arkanda iyi bir eser bırakamamışsan. Ölmekten kork, ölmeden önce ölmeyi becerememişsen...
* Kaçan uykusunu aramakla meşgul.
* Papazı deil kozu cıktın, kozu dumana kattın.
* Düşümde aşk ile karşılaştım. İnsanı arıyordu. Uyandım, insan ile karşılaştım. Aşkı
arıyordu. Özdemir Asaf
* Haksızlıklara karşı susma; hakkını kaybettiğin gibi onurunu da kaybedersin.
* hiç beğenmedim.
* Aslında farkındayım hayatımdaki sahte varlıkların. İstesem bi anda temizlemesini de bilirim. Ama bunca sahteliğin benim samimiyetime ihtiyacı var. Mevlana
* Sayın Kılıçdaroğlu olur da sipere gidersen sakın ayakta durma, kendini çok komik duruma düşürüsün.
* 22-25 arası genc kızlar, burda böyle hayatı yalamış yutmuş gibi yazıyorsunuz da, o pembe odanızda eski atilla tas kasedi bulursam fena olur...
* Nerede olursanız olun, elinizdekilerle yapabileceğinizi yapın. Theodore Roosevelt
* Dil, tencerenin kapağına benzer. Kıpırdadı da kokusu duyuldu mu ne pişiyor anlarsın. Mevlana
* Kimseye olduğundan fazla güvenme; beyaz gülün bile gölgesi SİYAHTIR.
* Başbakan "Tayyip kaçarr!" dese ve gitse.
* Bitiş, aslında bir başlangıçtır. Herhangi bir olayda sonun geldiğini düşünüyorsan eğer, ayağını yere vur ve yüksel.
* Normal bir insanın Tanrısının cehennemi alevlerle kaplıdır. Zekiysen, yaşadığın hayatın nefis bir cehennem olduğunu çoktan anlamışsındır.
* Sultan süleyman da olsan, istanbul'u da fethetsen, djarum black yanına baileys yapamadın işte. Çağ açsan n'olur drajum-baileys yapmadıktan sonra?
* Ya tozu dumana katacağız, ya da tozu dumanı yutacağız.
* Sana tarihteki en imanlı işi yaptırıyorum: Temizlik.
* Tuttugun altın, kaçırdığın gumus olsun.
* Nikahın imamını da kıyarım hükümetini de...
* Ben bir deli sokakta, bir deli evde idim
Bir akıllı olaydım, bir ömür bende idim
Ben bir'li cümleler... Hasan Reyhanoğlu
bende = köle, kul...
* Çocuklar "hiçbir şey"de herşeyi bulurlar. Yetişkinler ise "herşey"de hiçbirşeyi.
* Silgin kaleminden önce bitiyorsa yanlışların çok demektir.
* Seni seviyorum da, seni sevmeyi eskisi kadar sevemiyorum.
* Alisveriskolik kadinin vecizli sözü:
Veni, Vedi, Visa.
Geldim, gördüm, alisveris yaptim.
* Flörtte 'canimsim', nisanlilikta 'cancagizimsin', evlilikte 'canin çiksin'...
* Sonsuza kadar yaşamak istiyorsanız, ilk adım olarak ölmek zorunda olduğunuzu unutmayın. Fight Club (1999)
* Para kazanmak için para harcamak gerekir. Matchstick Men (2003)
* Ona aşığım, çünkü bana ihtiyacı yok. Closer
* Milyonlarca çocuğun beynini haftada iki kere "eğer ben Türküm dersen, mutlu olursun" diye yıkarsan, otuz yıl sonra mutsuz bir ülken olur.
* Daha kaderinin, yaşadığın kadarını biliyorsun. Sen Ne Dilersen
* Milletin eline kalem verdim şekil çizmeye başladılar ama unuttukları birşey var:
Silgi hala benim elimde..
*****************************

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız