Ana içeriğe atla

taşındıktan sonra (mado'da)

* Tatilde bilumum sahilleri dolduran arkadaslar, o tatilden aklınızda sadece dönüş çilesi kalacak.
* Seni seviyorum; 13 harf, 6 hece, 2 kelime, "şimdiki" zaman, 1. tekil şahıs.
* Sabahlar yılgın dalgın, aksamlar yorgun argın, geceler ömrümüzü heceler.
* İnsanlar seninle konuşmayı bıraktığında, arkandan konuşmaya başlarlar.
* Ben ölseydim, o belki ağlardı.
Ama o ağlasaydı;
Ben ölürdüm..
Özdemir Asaf
* Facebook'u kullanarak para kazanmak ister misiniz ?
Hesap -> Hesap Ayarları -> Hesabını Dondur..
Şimdi git bir iş bul, kendine para kazan, bize dua et yeter.
* diurnal vs nocturnal
* Warm beer, cold woman
* Barcelona'nın kurduğu 3 kişilik barajın, Keban Barajı'ndan daha pahalı olduğunu biliyor muydunuz?
* Tanrı onu yaratırken, sanki benim fikrimi de almıştı...
* Anladım ki, derin ve esrarengiz olan her sey susuyor.
Anladım ki susan her şey derin ve heybetli…
* Hakim olamadığınız bilgiler size ait değildir. O zaman her şeye inanırsınız.
* Eğer değiştirmek istediğimiz şeyi iyi tespit edersek ağaçkakan misali aynı noktaya vurursak en büyük ve güçlü ağacı bile deviririz. Ya da hiç değişmeyen alışkanlıkları bile değiştiririz.
* Bircok insan dusundugunu sanir, aslinda yaptiklari sadece önyargilarini yeniden duzenlemektir.
* İnsanın eni ve boyu orantılıdır. Yani; "ben en iyisiyim" diyen herkes, bir gün boyunun ölçüsünü alacaktır.
* Order in disorder : chaos !
* Bir erkek en çok sevgilisini, en iyi karısını, en uzun annesini severmiş.
* Otunu, suyunu bilmediğin gönüllerde koyun gütme! Yoksa kaçıracağın keçilere çobanlık yapamazsın.
* Teknoloji çok gelişti çooook. Lafı burdan bi koyuyosun taaa nerdekine kapak oluyor.
* Hayatta sevdiği kız için herşeyi yapan iki erkek tanıdım: Biri mario, diğeri hugo.
* Hayatta insanlara bağlı kal ama mecbur kalma; ilki vefadır, ikincisi cezadır !
* Haklı olan haklı, kalsın bırakalım aklı kalsın!
* Doktorluk: İnsan kesmenin legal olduğu tek meslek. İnsan insanı keser mi kardeşim?
* dr: alkol kullanıyor musunuz?
hasta: nadiren kullanırım.
dr: sigara?
hasta: hayır, hiç içmedim.
dr: kahve?
hasta: ara sıra giderim.
* İnsanın sevdiğini kaybetmesi dişini kaybetmesi kadar ilginçtir. Acısını o an yaşar, yokluğunu ömür boyu. M. Longston
* Fenerbahçeli futbolcular ve taraftarlar çok hırslı: Angry Birds
* Bu gece bütün mekanlarına check in yaptım istanbul'un.
* Geç uyuduğun gecenin sabahındaki boş yatağın cazibesi, davetkarlığı bugün bir Scarlett Johansson'da, bir Angelina Jolie'de yok arkadaş.
* Hayatında kitap okumamış insanlara iletiye yazmalık özlü söz ararken birkaç şair ve yazar tanıma fırsatı sunduğun için teşekkürler Facebook.
* Bu gece Ajda konseri yok, dunyanin sonu mu geldi ???
* Hatırlıyorum da ben doğmadan 9 ay önce babamla bir partiye gidip, annemle partiyi terketmiştim.
* Sürekli yanlış yollara saparsanız etrafı daha iyi tanırsınız…
* Basbakanin soylediginin aksine kendimi hic araplarla kardes hiasetmedim. Zorla kabul ettirilen din unsuru bizi ancak uvey kardes yapar.
* Atatürk'ün özlü sözlerinin çoğunlukla 140 karakterden az olması basit bir tesadüf mü, yoksa ileriyi mi görebilmek.
* Facebook'ta 600 arkadaşınız varsa ama hala kendi fotoğrafınızı aynadan kendiniz çekiyorsanız, bunu bi düşünün derim.
* Aşırı hız öldürür! TTNET kullanın.
* "Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu!" - Kıvanç Tatlıtuğ'un anne ve babası
* İnsanlar kendilerine birşey satılmasını sevmezler. Ama satın almaya bayılırlar. J. Gitomer
* Bir kez ihanet eden hep eder.
* Sayın TTNET Müşteri Hizmetleri, bilesiniz ki bu mesajı orta parmaklarımla yazıyorum. Başka da bir şey söylemiyorum.
* Erkekler ikiye ayrılır. Kıvanç Tatlıtuğ ve diğerleri.
* Kıvanç Tatlıtuğ erkekse biz neyiz? Biz erkeksek Ajdar ne? Ajdar erkekse Kıvanç Tatlıtuğ ne? (Kısır Döngü)
* Bisiklete binmek gibidir ask! Düşe kalka öğrenirsin.. Öğrendiğinde denediğin ilk şey " ellerini" bırakmak olur...
* Kadınlar ‘anlaşılmak için’ değil, ‘yaşanmak için’dir. ‘Yaşanacak kadın’ bulduysanız, anlamak için vakit kaybetmeyin! Robin Sharma
* Banka önündeki kestaneciden borç isteyene kestaneci; "biz anlaşma yaptık, ben borç vermiyorum, banka kestane satmıyor" demiş ya.
* FIVE RULES TO REMEMBER IN LIFE:
1. Money cannot buy happiness but it's more comfortable to cry in a Mercedes than on a bicycle.
2. Forgive your enemy but remember the SOB's name.
3. Help someone when they are in trouble and they will remember you when they're in trouble again.
4. Many people are alive only because it's illegal to shoot them.
5. Alcohol does not solve any problems, but then again, neither does milk !!!
* İşine aşık insanların pas geçtiği çok önemli bir husus var ki; işinizi sikemezsiniz arkadaşlar. Toplantı bitmiştir, iyi çalışmalar.
* Hele güzellik yarışmaları... İnsanın kendi çabasıyla elde etmediği özelliklerini yaristirmasi ne kadar sefilce...
* Eugene Ionesco: Eleştirmenin vasatı, yazarın vasatından daha beterdir.
* İş hayatında en önemli kurallardan biri: Her işi yazılı olarak belgelemek. Söz verip ayrı düşmektense, sözleşmeyle dost kalmak iyidir.
* Lig kaldığı yerden şike şike devam ediyor.
* İnsan uçurumun kenarına varmadan kanatlanmaz. Kazancakis
* Unity in diversity.


***

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız