Ana içeriğe atla

Hiçbir kış yoktur ki sonunda yaz gelmeyen.

* Kıyamet kopsa Polat Alemdar yaralı kurtulur.

* Henry Bergson
Think like a man of action. Act like a man of thought.

* Aklından birini tut. Tuttun mu? Ve şimdi onu unut.

* ‎'Mesaj iletildi' diyo! Yok o o kadar önemli değil sayın operatör. Asıl bilmek istediğimiz ve önemli olan mesaj anlaşıldı mı anlaşılmadı mı?

* ‎'Hayırlısı' sonsuza kadar acıtabilir, hazırlıklı ol.

* Birinin ruhunu serbest bırakmak istiyorsan onu artık ‘düşünme’.

* Aynı yalana iki defa inanmak salaklık falan değildir! Sadece aşktır, tevazudur, büyüklüktür. S.Balun

* Dost gerçekleri..
Düşman işine geleni..
Deli ağzına geleni..
Aşık içinden geçeni söylermiş.

* Evde tuvalet kağıdı bitti diyelim, girdim ve o boş kartonu orada melûl melûl bana bakarken gördüm. Tuvalette bir konuşmaya başlarım kendi kendime öncelikle, sesimi de yükseltirim ki içerden beni duysun. Bıdı bıdı konuşarak salona doğru giderim, “Yani ben mi görecem her şeyi Allah aşkına biraz da sen baksana. Zor bir şey değil, kilere gideceksin, kapısını açacaksın ve kağıdı alıp yerleştireceksin, atomu parçalamanı isteyen yok, alt tarafı kağıdı o demire yerleştireceksin!”

* Biri bir şey söylese de dizlerimi karnıma çekip hüngür hüngür ağlasam diye bekliyorsun. (PMS)

* Ne kötü ya... Ben çalışıp çabalayayım, gecemi gündüzüme katayım, iki kuruş para kazanayım amacıyla sonra kızın birine karşı kalbim kıpırdadı diye onu şehrin en iyi yerlerine götürüp yemek yedireyim. Neden? Arkadaşlarına beni cimri diye anlatıp kızın beynini yıkamasınlar, peh!

* Utanmasak ana rahmine düştüğü günün hesabını bile bize yazılı sözlü verecek duruma getiriyoruz.

* Olgun erkeğin ailesiyle tanışma faslı çok rahat geçer, artık iki mezar ziyareti de yormasın mümkünse seni.

* İstanbul'u satiyorum gozlerim kapali
Once hafiften bir tepki oluyor sonra gundem degisiyor

* Sabah sabah gozlerim Samsung'un sahibi modunda.

* Ayri belediyelerin insanlariyiz.

* Çayın taşı ile çayın kuşu vurulacak.

* Bir marka ya da kurumsal iletişim yöneticisi, ancak bildiği kadarını talep edebilir. Bilmediği kadarını da ajans ona satar.

* Gökten Meg Rayn yağsa, Bize Er Rayn düşer. Onu da kurtarırlar...

* Bir 'Ergometre'den daha nefret ettiğim bir şey varsa o da iki 'Ergometre'dir.

* Osmanlı döneminde Sivas Valisi olan Halit Rıfat Paşa
Gidemediğin yer senin değildir.

* Puslu havada mermi atan, ancak yerini belli eder.

* Tüm zorluklar karşısında çetin ceviz olacağımız, fındık kabuğunu doldurmayacak sebeplerle kendimizi üzmeyeceğimiz, fıstık gibi bir yıl diliyorum.
Presented by TADIM

* Uçmak istediğini kimseye söyleme; yoksa düşürmeye çalışırlar.
Arizona Dream

* Affettiğimden değil, boşverdiğimden.

* Korku onbes santimden daha derin degildir. İster bir dala tutunup yasamini kabusa cevir, istersen o dali birak ve ayaklarinin uzerine bas.

* Eğer söylediğin güzelliğin ve doğruluğun şarkısıysa çölün ortasında bile olsan mutlaka bir dinleyenin olacaktır...

* Muhabir: Müslüm Bey, Hakan Taşıyan için arabeskin yeni peygamberi diyorlar. Ne diyorsunuz?
Müslüm Gürses: Ben öyle bir peygamber gönderdiğimi hatırlamıyorum.

* Kimse senin dalgalarla nasil bogusup bogusmadigina bakmaz, gemiyi limana getirip getiremedigine bakar.

* İnsan duygularından mesul olmayabilir ama davranışlarından mesuldür.

* Seslen, uslan ama yaslanma.
Doğrul, devril ama eğrilme.
İtil, atıl ama satılma.
Mevlana

* İTÜ de artık olmuş ÜTÜ, öğrencisinin beyin kıvrımlarını düzlemeye çalışıyor.
* Rektörlerin cumhurbaşkanı tarafından seçildiği bir ülkenin üniversitelerinden ne beklenir? Oturdukları koltukların hiçbirini hak etmiyorlar.

* İnsan yalnızca anladığını duyar.
J.W.Goethe

* Tum Hristiyan aleminin Noel'ini kutlar, hak dinin İslam oldugunu ve öbür tarafta islerinin bizden daha zor oldugunu hatirlatmak isterim.

* Beklenen gün gelecekse çekilen dert kutsaldır.

* Türküz yaa... En asilimizde 3 kuşak geri git, dede ya bakkal ya ırgat ya amele.

* Kağıt, bazen okumak bazen de yazmak için vardır!

* İzmirliyim, Fenerbahçeliyim, ODTÜ'lüyüm.. Sicil kabarıyo!

* global warning

* politic all

* moneypulation

* Senin TC kimlik numaran için harcanan 11 rakama yazık lan. Git onu devlete geri ver, kullanabilecek birine versinler.

* Benim çocukluğumda sayısalı iyi olanlar hep bi adım öndeydi. Ben o ortamlardan koptum gittim büyüdüm haylaz uğursuz bi adam oldum, hala sayısal önemli.

* taş rol

* Aşk bir perspektif hatası: gözünde büyüttüğünü gönlünde de büyütüyomuşsun.

* Bedelli evlilik çıksın, parası neyse vereyim annemin dırdırından kurtulayım.

* Bir yıl yaşlanıcaksak niye kutlayalım, gençleşsem kutliim.

* Hindilerin neslini tüketicek bi davet...

* Sevgili arkadaşlar, piyango biletlerime bir mok çıkmadı. Yoksa beni bir daha göremeyecektiniz. Bu sene de birlikteyiz.

* İnsanlar seni artık kullanamadıklarında senin değiştiğini söylerler.

* Cumadayım, siz de gelin.

* Ne yaparsan elinle, o da gelir seninle.

* Bu dünyada Kral olsan ne yazar, gideceğin yer 2 metre mezar.

* Görmezden gelin, ses etmeyin, cevap vermeyin. Sessizlik herkesi mahveder. Charles Darwin

* Sen "kal" dedin diye kalanın, "gitmek" içinde ukte kalır.

* There is a major difference between giving up and moving on.

* Tecrübe, bir insanın başından geçenler değil, başından geçenlerin bıraktığı izlerdir.

* Evet, erkekler odundur. Her aşkta cayır cayır yanarız...

* Kalbine değil mantığına yenil.

* Bir ilişkide "araya biraz özlem girsin" diyorsanız araya sadece Özlem girmez, Ayşe girer Fatma girer Merve girer. Girer de girer.

* Sabrın en güzel yeri sonudur.

* İnan sorun sen değilsin sevgilim ve fakat çözüm de sen değilsin.
met üst

* İntikam yolculuguna cikacaksan, kendin icin de bir mezar kaz...

* Yaşlanmadan akıllanmayı çok isterdim.

* Hakikat tekildir. Onun versiyonları, yalandır.

* Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
Bugün yarına dünle beslenerek yol alır.
B.Brecht

* Makyaj ! Hüznü kapatmıyo ki.

* Eğer duyuyorsan bana dön! Yok hayır duyamıyorsan hayatta kal, ben seni bulurum.

* Time is what we want most, but what we use worst...

* “Sarhoş değilim” diyorsan alkollüsün, düşüp zemini öpüyorsan çok alkollüsün, zeminin de seni geri öptüğünü sanıyorsan Tanrım sen ne içtin ?!

* Eski sevgilin tekrar geri dönmüşse %10 sevdiğindendir, %20 özlediğindendir, %70 senden daha salağını bulamadığındandır.

* passion with thoughtful action

* Geçmişini merak ediyor musun? Bugünkü şartlarına bak.
Geleceğini merak ediyor musun? Bugün yaptıklarına bak.

* Bekar erkeğin misyonu; birçok kadını mutlu etmektir.
Evli erkeğin misyonu; tek bir kadını perişan etmektir.

* Benim için ne fark etmez biliyor musunuz? Hiç bir şey.

*  Eşyalar kullanılmak, insanlar sevilmek icindir. Dunyadaki kaosun sebebi eşyaların sevilmesi, insanların kullanilmasidir.

*

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız