Ana içeriğe atla

Allah beni böyle yaratmış - PuCCa günlük 3

* Seninle ilk tanıştığımızda iyiliğine inanmıyordum, ayrıldığımızda ise kötülüğüne. Şimdi, sanki seninle büyümemiş, onca şeyi yaşamamış, hatta hiç tanışmamış gibiyim.

* Tanımış mıydı? Muhakkak, boru mu beraber büyüdük, dört sene beraber yaşadık, beraber yapmadığımız tek şey unutmak eylemi olmuştu.

* Hep merak ederdim, çok çok çok büyük aşıklar seneler sonra birbirleri hakkında neler düşünürler diye. Ona sarılıp uyurken, ya bir zaman sonra başka birileriyle olursak birbirimizi nasıl hatırlayacağız diye. Meğerse böyleymiş...

* "Öğrenciye ev vermiyoruz". Evleri de gör, lan öğrenci ne yapsın senin evini...

* Yeşil parkaya gönül verenler...

* Biz öyle tembel bir nesildik ki açıkçası en büyük korkumuz devamsızlıktan kalmaktı.

* Dişlerim dişlerine değer felaketim olur ağlardı

* Kim sürmüşse parfümü saç tellerine kadar sıkmış olmalı. Kokunun şeklini görebiliyorum, o derece. İki karı sikebilirim umuduyla bütün şişeyi boca etmiş kendine.

* Hayır bebeğim, hayır doğmamış çocuklarımın babası, hayır imkansız aşkım.

* Millete bir fındık kadar diş macunu yeterken ben her fırçalayışta bir tüp bitiriyorum. Diş fırçası yerine de Vileda kullanıyorum.

* Öğrenciliğin insana kattığı en büyük yeteneklerden birisi de bir votka elma ile dört saat aynı mekanda durabilme olayı. Üstelik o votka hiç bitmiyor, yarısına kadar içip geri kalan yarısı avucunun içinde çişten daha sıcak hale geliyor. Yani yarım bardak votkayla bütün gece durabiliyorsun. O yüzden sarhoşluk namına bende bir şeyler olmuyor tabii, hep kafa açık.

* İşte üniversitenin en acı noktası bu oluyor arkadaşlar. Lisedeyken evimizin içinde olanı kimse bilmezken burada evde osursan üst sınıflar duyuyor.

* Sadece tozları çeken bir makinenin sesi bu kadar kuvvetli olamaz.

* Ona kendi sikini taşağını bile yedirsem hakim beni haklı bulur.

* Evet, durum biraz benim psikopat olduğumu gösterebilir ama yani bu onun yalancı olmadığını kapatmıyor maalesef.

* Zaten ben hep bu huyum yüzünden kaybediyorum, olası yapılacak şeyi yapmayıp başka şeye kendimi verdiğimden.

* Bu sözel bölümün yapılma amacı adım gibi eminim, ileride hesap kitap sayılarla ilgili bir şey olduğu zaman "sözelciyim yae ben" diye işin içinden çıkmak. Sözelcisin de çarpma da mı bilmiyorsun pezevenk, ilkokulu aynı anda okuduk demek kimsenin de aklına gelmiyor tabii.

* Tükenmez kalem lan neticede her seçimde her partiden binlerce alabilirsin, dandik bir kaleme Frodo'nun yüzüğe yaptığı muameleyi çekiyor.

* "Hadi diğer ülkenin adamlarını dövelim de onların toprakları bizim olsun." Ay ne yaratıcı gerçekten, kocaman hükümdarsın küçük erkek kuzenimden farkın yok, o da abisinin odasını alabilmek için bunları yapıyor. 

* Ertesi gün oldu, online olmasını böyle köpeğin ıslak mamasını beklemesi gibi bekledim yemin ederim.

* İki paket ekstra tuzlu çiğdem yemekten dudaklarım banyo terliğiyle ağzına ağzına vurulmuş Aysun Kayacı gibi oldu. O kadar çok sıkıyorum ki erkek olsam pipimle oynamaktan kesin koparırdım o derece.

* Oyy oy yanaklara bak, Afrikada'ki açlığı bitirir.

* Mekanlardaki tuvalet sırası emekli maaş kuyruğu gibi uzun olsa, kadın düşmanlığı diye bir şey kalmaz.

* Ebesinin yumurtalıklarında

* Annem ve babam cahilleri, iki tabela okudum diye beni dört buçuk yaşında kreş yerine okula göndermişler.

* Kürtaj masasına oturdun işte

* Bir kadınla bir erkek birlikte olmaya başlayınca kim kime teslim oluyorsa sonrasında en çok üzülen de o oluyor.

* Ne zannediyorsun ki sen kendini, çok güzel değilsin, çok zeki değilsin, çokla başlayan özelliğin bile yok.

* Kendimi yer altında buldum ben de utançtan ve yaptığım gaf yüzünden hatta magmaya kadar indim, yeni metro istasyonları açacak kadar aşağıda kaldım desem yeridir.

* Allah'ım neden böyle zorlu bir görev verdin ki sen? Yemek yemek, içmek ve sıçmak gibi gerekli olan bu olayı öyle gözümüze soktun ki insanlar korkudan kızlık zarını bile yenileyebiliyor.

* Yani onun olsam, otuzbir bile çekmezdim ellerime yazık diye o derece tatlı.

* (sır saklarken) kendimi vatanını kurtarmak için susmak zorunda olan eski Vietnam gazisi gibi hissediyorum.

* Olay bende patladı, bir anda onlar ahlak ceo'su, ben ise seks işçisi oldum.

* "Ne işi varmış o saatte o adamla orada." Çünkü beyinsizlere göre seni kocan hariç başkası öldürüyorsa katil değil, o saatte yanında olduğu için sen suçlusun.

* Amcasının oğlu, yengesi, yengesinin kuzeni, anasının amına kadar herkes orada.

* Yalan söyleyeceksen en azından doğrusunu sen bile unut.

* Kıskançlık insanın kendine acı çektirme zevkidir.

* Roberto Carlos bacaklıyım. Birazcık spora abansam Galatasaray'dan bana teklif gelir forvet için.

* Dünyadaki en büyük heyecanlardan, bangee jumping'den, ejderhaların seni kovalamasından, İkinci Dünya Savaşı'ndan, hırsızlık yapmaktan, karanlıkta tuvalete gitmekten daha adrenalinli bir şey varsa o da sevgilinin telefonunu kurcalamaktadır.

* Sevgililerimizin telefonlarını kurcalamak bizim en büyük hakkımızdır, hatta bu konuyla ilgili bir yasa taslağı hazırlamak lazım.

* Ben daha adamın telefonunu kurcaladıktan sonra mutlu olan birini görmedim.

* Annemden kalma gelinliğe razıysan gel benimle

* Ben sadece onu doğurdular diye neden bütün vaktimi sülalesiyle geçireyim ki?

* Karıcığın seni öyle bir sikecek ki götünün yerini şaşıracaksın ağrıdan!

* Çalışmak zaten ayıp değil, üniversiteyi çalışmak için okuyorum, hepimiz onun için okuyoruz.

* Kötü ayrılıkların en bok tarafı insanlara nedenini anlatamıyor oluşun.

* Şirinlik bizim vatani görevimiz.

* Güvensizlik karşındakinden çok sana zarar veriyor.

* Aşk acısı için izin günü verilmeli bence işyerlerinde.

* Bitmeye yüz tutmuş, hatta öyle ki bitmiş ama kabullenemediğim acı...

* Demek ki böyle bir şey sevilmemek, karşına geçip anlatıyor işte adam, kırılacağın cümleleri süslüyor. Seviyorum diyor mesela, seven halini bilmiyormuşum gibi. Bitik adamım diyor, üzerindeki tişörtü yeni almış o kadar mutlu ki yeni hayatında, yeni işinde, görüyorum resmen. Ona o kadar fazla geliyorum ki şu an gözlerimin içine bile bakamıyor, ağlarken bana değil bitirdiği bir devrine ağlıyor.

* Bir insanı rezil hale getiren tek şey bence umut, acı çektiriyor gereksiz yere sonu güzelliğe gitse bile o yolda o kadar yıpranıyorsun ki güzelliği fark edecek yerin kalmıyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız