Ana içeriğe atla

2 MAYIS CUMA

  • Salaklık kendi kendinin pazarlamacısıdır.
  • Çenesini tutmayı öğrenemeyen insanlar tarihi salaklıklara imza attılar:
  • Sesli sinema saçmalık: Warren Bros stüdyolarının yöneticisi H.M.Warner 1927 yılında sesli film teknolojisini reddedip; "Oyuncuların konuşmalarını kim dinlemek ister ki?" dedi.
  • Düşüncen gül ise sen gül bahçesisin, diken ise dikenliksin.
  • Beyoğlu'nda Şarabi
    Yüreğim pek harabi
    Şarap verin hanıma
    -Orda hanım yok abi
    Hassiktir be Sezai
    F.Şensoy
  • V.Ö: Sosyalizmin olmadığı yerde asosyalizm olur.
    Enel Hak: İnsan tanrıysa, şiir de duasıdır..
    Adını denizden alan, denizsiz yerde nasıl durur?
    Fikrimin ince gülü, kalbimin Şark Bülbülü..
    Görüntün çok iğrenç, pisliğin cabası, ananı skiim, denizanası. Beşiktaş taraftarı vapurda
    Benim sadık yarim kara Poprock'tır
    çok zayıf insan-zekat keçisi
  • Sabahlamaktan kurbağa gibi oldum. On prenses öpse yine de prense dönüşemem. Büstün
  • Dişlerin gözükmediği, burundan hafif nefes verilerek icra edilen gülümseme, küçümseme anlamı taşır. Barış Uygur
    İnsan, kendi yaşam tarzının dışında bir hayatın nimetlerini yaşamaya çalışınca görüntüde hep bir problem çıkar: Kenar mahalle delikanlılarının bir türlü orijinalleri gibi durmayan düşük götlü kotları, deniz kıyısında güneşe alışkın tenlerin arasında dolanan bembeyaz derili ve bol kemikli iki kafadar, bir kafede telefonda annesine "bene ne. bene ne..." diye bağırıp kız arkadaşı geldiğinde dğnyanın en zari adamını oynamaya çalışan o arkadaşın olmamışlığı... Yani var olma çabaları, ne yapsalar taklit gibi duran, onlara ait olmayan bir dünyanın içinde hevesle ama boşuna debelenenler...... Kafamızı içine sokarak da içebileceğimiz büyüklükteki şarap bardaklarını, elimizde bir ödül tutarmış gibi kavrıyoruz. hesap gelince "hafif şaşkınlıkla marine edilmiş" gözlerim bir an kararıyor.
  • Derviş dervişin arkasına sırayla geçermiş. Arap atasözü
  • fırsatı ganimet bilmek
  • lysistrata
  • Eskiden yok olan bir şeyi yok satıyor
  • Camdan evde oturan başkalarına taş atmamalıdırlar G. Nerber
  • Tarlan varsa; içinde ol, Teknen varsa; kıçında ol, İşin varsa; başında ol
  • Kanat Güner:
    Sahneye girmem gereken yeri ayarlayamadım ama çıkmam gereken yeri biliyorum.......Henüz çok küçükken anneannem büyüyünce ne olacağımı sorduğunda pilot olacağım, dedim. Güldü. Erkekler pilot olur, dedi. O zaman hostes olurum, dedim. Güldü, güzeller hostes olur, dedi. Büyüyünce erkek olamayacağımı biliyordum. Ama belki güzel olurdum, anneannem öyle dedikten sonra onu da olamadım........Öbür taraf varsa, orda muhteşem konserler olmalı, morrison, hendrix, cobain bizi bekliyor.
  • su akar yolunu bulur
  • boş beleş
  • sana g.t lalesi aldım hiciv pazarından. Alpay Erdem
  • Davranışlarımızı belirleyen şey freebag'in faydalı gibisinden gerçeklikler değil, moda gibisinden rivayetleridr. Memotembelçizer
  • Sakın yanlış anlama, evli olmayı seviyorum. 4 defa dünya evine girdim. Sorunum bekarlığı da seviyor olmamda. 2sini aynı anda yürütmek zor. Yürüyen tek evliliğim işimle yaptığım evlilik. BUCKET LIST - Jack Nicholson

************

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız