Ana içeriğe atla

11 Ağustos P.tesi


met üst:
  • onlar diyorsam hepsi birbirinin aynısı, sen ve ben diyorsam başka şubesi yok!
  • açın kapıyı, peniss.. etrafınız sarıldı..
  • paran varsa yancığında, çükün oynar ancuğumda
  • zenginin malı, züğürdün çenesine talk show yaptırır
  • gölge etme başka ampul istemez
  • kervan yolda düzülür
  • 2 gönül 1 olunca samanlık paparazzi dolar
  • taşıma su ile melih gökçek
  • işleyen demir demirkan
  • laikin hakkından ılımlı gelir
  • ağlarsa anam ağlar, gerisi playback yapar
  • at, i-pod, cep telefonu
  • gülme cimbomba, gelir fenere
  • balık baştan dardanel
  • kalem kılıçtan ekşındır
  • haydan coming, huya going
  • iti an, clibi hazırla
  • acı patlıcanı çırağı çalmaz
  • john, boğazdan gelir
  • akıl akıldan üstünkörüdür
  • her koyun kendi bacağından selülit
  • at binenin, kılıç usananın
  • bugünün işini yarına bırakma, öbür gün yaparsın
  • geçmişe mazi, izlenmişe dizi derler
  • selam verdim, teşvik primi değildir diye almadılar
  • tüm birimlerin dikkatine, güzel bir kız geçiyor.... tüm birimlerin dikkatine, biri bize bakıyor...

Kaan Sezyum

  • Mars'ta buz bulundu da ben evde buz bulamıyorum, ona ne yapmak lazım. Dolabı paso emdik hava sıcağa bağlayınca.
  • Zamanında çöp evde yaşıyordum, nefis bir kafaydı. Bir ara evin içinden eski manitalar bile çıkıyordu. Yemişiz bir kenara atmışız. Olur mu olur. Allahtan küf müf yapmamışlar. Şöyle bir ovalayıp yiyorsun tekrar.
  • Oy oy oy. Mükerrer oy.
  • USB=Usame
  • Dil dil üstü, sanki padişah büstü.
  • Çok sinirlendiğin zaman çök. Çok çöktüğün zaman uyu. Çok uyuduğun zaman uyan.
  • Bi gözüm yürü Niğde'ye gidelim, diğeri ise bok yeme otur diyor

V.Ö:

  • Şöhreti yudum yudum emmiş sanatçı: Kartal Pipet
  • AKP'den sezon finali: Travma! Sen ikna ve uzlaşmaya böylesine kabiliyetsiz olacaksın, ergen gibi sayıya-skora güveneceksin, mazlumun ekmeğini yiyip, zalime yancı duracaksın, Nimet Çubukçu gibi pek uygun alternatifle krizi açma fırsatı varken Köşk'ü türban içinde bırakacaksın, özgürlüğü biraz ve bazen savunacaksın, sonra da on yıllar öncesinin travmasından medet umacaksın.. Eeeeh!..
  • Eskiden babamın oğluydum, şimdi oğlumun babasıyım.
  • Doğrusu A-Be-De diil, Ar-Be-De lan..
  • örf ve a-dörtlerimizi koruyalım..
  • Madımak Oteli müze olsun diyoruz. Dünyanın 37 yıldızlı tek oteli.
  • Nihat Kahveci dese ya: Çek maçını kendim aldım, tek başına kendim taktım.
  • Hizbullah domuz bağıyla, sevgili gönül bağıyla.
  • Dikkat ettim, ben yıllardır hiç uyumuyorum, hep bayılıyorum.
  • Başıbüyük-minibüs- kalkması
  • ancak içten gülündüğü zaman göz kenarları kırışır.
  • Ne zaman "ekip çalışması" olsa, ekibin bi kısmı çalışmaz.
  • negatif beslenme: ölüm korkusu yaşatır- köpek balığı in suşi havuzu
  • Nuri ve Ötesi
  • Gönül Yazar, Gönül Yazar, hem taş bebek hem ihtiyar

Alpay Erdem:

  • Bırak tipin hatırlanması, huyum bile hatırlanıyo
  • Düz yerden düz adam çıkar, coğrafyalar insanları belirler
  • delüvanlular

Altay Öktem:

  • Mini mini birler son OKS'ye girdiler. Daha doğrusu son OKS son kez çocuklara hissettirmeden girip çıktı.
  • Niye Cumhuriyeti yıkmak için yasal yollar kullanıyorlar da korumak için gizli örgüt kuruluyor?
  • Demokrasi: Halkın kendi kendini ellemesi rejimi


  • Her yanışta bir sönüş, her gidende bir dönüş, hayal dolu dünyamda, bende yalnız düşünüş. Erkin Koray
  • Çarşı: Çok olmadığımız kesin. Çok olana taraf değiliz. Çok olana taraf olmayacağız. Çok olan tarafta olmayacağız. Gidip Almanya'da Türk olacağız. Hollanda'da Surinamlı. Fransa'da Cezayirli. İran'da Azeri. ABD'de zifiri zenci olacağız. Çoğalan zencide mutlaka kızılderili. İsrail'de Filistinli. Köpeğin karşısında kedi. Kedinin karşısında kuş olacağız. Kuşun karşısında börtü böcek. Hakemler hep karşı tarafı tutacak. Ve biz hep 7 kişiyle tamamlayacağız maçı. Az kolumuz tarafında, solda olacağız. Bu itirazın ilk şartı. Solda da az olacağız.
  • Öyle güzel horluyordun ki senin yanında uyumaya kıyamadık.
  • akil baliğ
  • i have a dürüm
  • dinleniyoruz ey halkım, arama bizi
  • gemilerde zalim var, ABD'li yarim var..
  • Garp kafasıyla araba yaptık, şark kafası ile benzin koymayı unuttuk. Cemal Gürsel
  • kedi sahibine: sevdim seni bir kere, başkasını sevemem.. kedi diyorlar bana desinler değişemem...
  • -inananlar inanmayanlara anlatsın... sahte lan bu peygamber..
  • kötülük yapanlar, acı çeken iyi insanlardır. Halil Cibran
  • Hatırlarda kalan şey değişmez zamanla. Dranas
  • -babaaa, abim bana - enerji gönderiyor * merkür geriye gittiği için öyle davranıyordur tatlım... sen de onun çakralarını kapa, aklı başına gelsin.. - iyi ki yükselenim toprak grubundan da fazla etkilenmiyorum ben böyle şeylerden.. # kalkıp şunları dövmek istiyorum ama koltuğa su grubundan bişeyler buraktığım için hoşgörüyorum..
  • apartman boşluğunda yetişen bir ulus nasıl çıksın uzay boşluğuna??
  • sıcak gündem, soğuk savaş, ılımlı İslam.. bu havalar adamı hasta eder..
  • bana mısın?
  • parmaklarını kamera açısı yapıp bakan adama: pardon film mi çekiceksini? - 31 çekicem..
  • -gelecekten geliyorum ben, 2010'dan.. *zahmet etmişsin biz geliyoduk
  • dondurma olsa da yalasak
  • http://www.ergene.con.tr/

***********

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız