Ana içeriğe atla

bacak ağrısıyla

* Knorr Analı Kızlı: Knorr kendine gel, ana-bacı karıştırma.
* Rabbim; yüreğime yüreğiyle geleni nasip et.
* Ne delikanlılık bilekte, ne de kaşarlık etektedir. Delikanlılık yürekte, kaşarlık niyettedir.
* Alan Memnu + Veren Memnu = Aşk-ı memnu
* ANlamak, underSTAND, verSTEHEN....
* endişeli iyimserlik
* looklet
* a gain and a gain and a gain
* sympvertising, tryvertising
* farketing
* Imagination is more important than knowledge. Einstein
* Far yemiş tavşan
* Ne??? Bi de üstüne para mı verices?
* Duandan vazgeçtim mezarımdan taş çalma.
* Yine bana kaldı aşkı göğsümde uyutmak. Bu defa zor, zor olacak. Seni unutmak...
* Şekerleme dişleri, hayat düşleri çürütürmüş. Rumuz: İkisini de fırçalasak?
* Acılar karşısında metin ol, belaya düşersen cesur ol, birini seversen mert ol, hakkın yeniliyorsa asi ol, hepsi başına birden gelirse tanriya emanet ol.
* Her gün biraz daha yoruyor beni
Hasretinle başa çıkamıyorum
Her gece bir yerden vuruyor beni
Sağ salim sabaha çıkamıyorum
CEMAL SAFİ
* Beşiktaş ağır taştır, altında kalırsınız!
* "Edep nedir?" diye sorarsan bil ki edep, ancak her edepsizin edepsizliğine sabır ve tahammül etmektedir.
* Hayatta herseyi bildiklerini zanneden ve karsilarindakilere soz hakki tanimayan insanlar en buyuk hatalari yapmaya mahkumlardir.
* En çok hataya düşenler, kendilerinden kudretlerinin üstünde şeyler isteyenler, kendilerini olduğu gibi kabul etmeyenlerdir. Sahnenin Dışındakiler - A.H.Tanpınar
* Para vasa rench rovır, para yogusa game ovır.
* Doğum gününü kutluyorum. Ve sana istediklerini vermeye hazır yıllar diliyorum.
* Sources are limited, but needs are endless.
* Siz kutu kutu pense oynarken, biz kutu kutu bira içiyorduk.
* Cidden bir daha gitmeyeceksen biz Davos'a yerleşelim.
* Güneş batınca söndü sanma, yağmur yağmazsa kurudu sanma, aramayınca unuttum sanma, güneş olur doğarım yağmur olur yağarım, elini uzattığında her zaman yanındayım...
* Bugün orda da Cumartesi mi? F.Düzağaç.
* Tesadüfler Tanrı'nın gizli kalma yöntemidir. Einstein
* Kendini yalnız hissetiğin kadar yalnızsın ve güçlü hissettiğin kadar güçlü. Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin. İşte budur hayat! İşte budur yaşamak bunu hatırladığın kadar yaşarsın. Bunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsün. Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun. Can Yücel
* Winning is not everything – but making the effort to win is. V.Lombardi
* Varlığımla kıymet bilmeyeni, yokluğumla terbiye ederim.
* Sevgi basittir, karmaşık olan bizleriz. Sevgi güven verir, insanlar aldatır. Sevgiye her zaman güvenilir, insanlara asla!
* Birilerinin canınızı yakması kendinizi, öteki (!) kavramını ve hayatın ta kendisini keşfetmenize neden olabilir. Sizi her zaman kırpmak isteyenler olacaktır çünkü onlar için nefs üzerinden maksimum fayda esastır.
* İstiridyenin biri diğerine dert yanar:
''İçimde yuvarlak ve ağır bir şey var, bana acı veriyor''
Diğeri kibirli bir memnuniyet içinde:
''Şükürler olsun ki içimde hiçbir sıkıntı yok, hem içimde hem dışımda mutlu ve bütünüm"
O sırada oradan geçen yengeç şöyle der:
''Evet mutlusun halinden ve bütünsün ama şunu söylemeliyim ki diğer istiridyenin çektiği acının sebebi içindeki eşsiz güzellikteki incidir."
H.Cibran
* ıssız kadın
* Sana seks ve seyahat içerikli bir şey öneriyorum; siktir git!
* Rastgele yaşamayı sona erdirmektir aşk.
* Hayatimin yönetmeni benim, istedigime ROL veririm, istemedigime YOL. imza: Çakma spielbörg
* Thanks god, it's fridayç
* Çok Baba'sın BoBooooo
* cheers Allah
* Şaşırdı kaldı. Söylediklerini yapmayanlarla, yaptıklarını söylemeyenler arasında.
* Kürek sporunun skandallarla değil başarılarla anılması için önce türk küreğini kurtarmak isteyenlerden kurtulunması gerektiğini düşünüyorum.
* Yaptıkları işin doğruluğuna inanan insanlar, çalışmalarının denetlenmesinden, karşı fikirler ortaya atılmasından ve tercihleri üzerinde münakaşa yapmaktan zevk alırlar. M. K. Atatürk
* Her insanın ilk ve en birinci vazifesi, kendini keşfedip tanıması.
* with force (star wars)
* Kendi mahiyetini tanıyıp bilmeyen ve Yüce Yaratıcısıyla münasebet kuramayan
bahtsızlar, sırtlarında nasıl bir hazine taşıdıklarını bilemeyen hamallar
gibi bu dünyadan geçer giderler.
* odun familyasından kalas
* Belinde ondörtlük taşıyacağına yüreğinde dörtlük taşıyanlar...
* Huzur ve güveni istiyorsak bunun ilk şartı namuslu insanların da namussuzlar kadar kuvvetli ve cesur olmasıdır.
* Gelişmiş ülkeler gökdelenlerden vazgeçerken gelişmemişler bayılıyor, demek ki aynı ‘Şeyin’ işlevi coğrafi fark gösteriyor
* Ferhat Göçer: En sonunda biri ona gitti...
* FarmVille'de çalıştığın kadar babanın tarlasında çalışsaydın baban köşe olurdu.
* "Bu millet adam olmaz." cümlesine 20 bin deneğin %29'u "Kuvvetle katılırım" demiş! "Sen adam olmak için n'apıyosun?" diye 1 soru da olsaymış...
* yamyam
* "Son sözler"den bi demet =
Bekle! Cemşit Abi, ben bi dalıp çıkacam.
Gel abi burası boyu geçmiyo.
Abi çok seri bir araba bu yaa.
Hala karlı mı gösteriyor hanım?
Bah, baah hala uzunlarla geliyor.
Etin tadı sana da biraz garip gelmedi mi?
Nalan, bi kibrit yak da bakiiim ne kokusuymuş.
Havlayarak üzerimize geliyor, çünkü bu cinsler çok insan canlısıdır.
* Nefsin gözü miyoptur, ileriyi görmez, ahireti düşünmez.
* Rüşvet verme: Sen benim Kemal Amcamı tanıyor musun?
- Birkaç tane daha rica edeyim, çok güzelmiş resimleri.
* Yanımızda albümle mi dolaşıyoruz?
* Namaz isminde ilaç kutusu: Namaz her şeyin ilacıdır.
* Futbol: 12 numara görev başına.
* cenk daniels
* Melih Gökçek: unidentified talking object
* Kalabalıklar içinde bile yalnız kalabileceğini asla unutma.
* Don't waste your time, or time will waste you.
* Yeni bi hayat kurdum...
İçine huzur koydum...
Yaslandım arkama...
Dünü kovdum...
* Anlamak çözmeye yetmez.
* Telefonda bile 160 karakter var sende yok.
* Kırkından sonra değil, farkından sonra başlar hayat. met-üst
* Art never comes from happiness.
* "Beni Sevme" dediği gün, başkasını sevebileceğin gündür. Dedim mi?
* Ya nefret edeceksin ya seveceksin. İkisinin arasında kalırsan çatlarsın.
************************************************

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız