Ana içeriğe atla

house md

* houseland,
* Vicdan. İnsanınların senden istediği şelilde davranman için mantıklı bir sebep olmadığında devreye giren şeyden mi bahsediyorsun?
* Teorik olarak işe yarayabilceği gerçeği aptalca olmadığını göstermez.
* Başarılar biri batırdığında sona erer, başarısızlıklarsa sonsuza kadar seninle beraberdir.
* Sevdiklerine karşı kibar olmak kolaydır. Nefret eetiklerin karşı kibar olmaksa yetenektir.
* Soruların cevaplardan daha fazla olduğu bir hikaye sadece kancanın boğazıma daha fazla sokulmasına neden olur.
* Yaptığı şeyin bir özrü yok. Ama hasta oldukları için binlerce dolar borcu olan milyonlarca insan varsa, bunlardan en azından biri bağışlanamz bir şey yapacaktır. Özellikle de işe yarıyorsa.
* Kendi hayatının başkalarınınkinden kıymetli olduğunu düşünmüyorsan organ bağış formunu imzala ve kendini öldür.
* Kalp hızı 50'nin altında. IQ'su da öyle.
* Bi zamir karışıklığı. Çocuk doğurma yaşını geçince nüksediyor.
* Kaslar ve kıvrımlar. Vaow... Penisimin kafası cok karıştı.
* Tıp fakültesinde hastalıkların kibarlıkla tedavi edilmediğini öğrendim. (Nazikçe istemeye direnen hastaya)
* Kötülerin zafere ulaşması için gereken tek şey iyilerin bir şey yapmamasındır.
* Büyük göğüsler, yıl sonundan önce Foreman'a ilaç raporlarını bitirmesi için izin verişinin klasik bir belirtisidir.
* Bağımlılık yapıcı maddeler doğallarının yerini tutmaz.
* Bunu çöpe mi atıyorsun?
- Hem de 2 kere.
* Neden film kiralama dükkanında takılıp herkese, Kevin Spacey'nin Keyser Soze olduğunu söylemiyorsun?
* Tuvalet kapağının üzerine oturup hamile kalmanın yolları var mı?
* Var tabi ki, ama sen ve kapak arasında bir adamın bulunması gerekiyor.
* overdosed
* Benim gibi insanlar intihara kalkışmazlar. Hayatın en baştan berbat durumda olunca düzlüğe çıkmaktan başka çaren yoktur.
* Pain killers are killer pains for him.
* Onların düşük standartlarına göre geçtim, kendiminkilere göre başarısız oldum.
* Yalancı umut etkili bir afrodizyaktır.
* Hope spring is eternal.
* House her zaman duygusuzdur. Her zaman aşağılıktır ama çok nadir yanılır.
* Çocuk istiyorum.
- Sanırım bu çocukların sahibi var.
* Bu savaşı kazanmanın tek yolu onun kazanmasına izin vermek. Bütün sayıları almasına izin vermek.
* Elbette, bana ulaşamamanızı konuşalım, beni arama sebebinizi değil.
* Ömrünün sadece 1 gününü ölüm döşeğinde geçireceksin. Diğer 250.00 gün için endişelenmeliyiz.
* Trafiği 6 saat felç etmek göğüs kanserini nasıl durduracak?
* social contract
* Beni öldürüp tecavüz edeceksen, bunu lütfen bu sırayla yap.
* O ses tonuyla söylersen, her şey kulağa acayip gelir.
* İnanmadığın birisi için kilisede muazzam zaman kaybediyorsun.
* İntiahara meyilli insanların neredeyse %25'i depresyon belirtisi göstermez.
- Hayır. İntihara meyilli insanların %25'inin kendini suçlu hissetmek istemeyen ve hiçbir şeyin farkına varmayan arkadaşları vardır.
* Ya burada değil ya da masanın altında. Her halükarda işimi bitirine kadar dışarda beklemelisiniz.
* İletişiim kanalını açık bırakmak sorunları çözmenin en iyi yoludur.
* Geçmişi cinsel olarak aktif olmadığını söylüyor.
- Bizim geçmişimiz de yalan söylüyor olabildiğini söylüyor.
* Tüm gençler seks yapmıyor.
- Ama tüm gençler aptaldır.
* EKO'yu tek başına yapabilir.
- Evet ama çok yalnızlık çeker.
* Olaylara karşılık vermemen yok olmalarını sağlamaz.
* İstemek farklı beklemek farklı.
* Bir şeye sırf zehir diyoruz diye kötü olması gerekmiyor.
* Herşeyi en doğru şekilde yapmanın ve hayatının anlamlı olmasının tek yolu olabildiğince uzun ve olabildiğince iyi yaşamaktır.
* İşimiz hastalıklarını bulmak, onları kronik aptallık için tedavi etmek değil.
* Ama onu öldüren şey aptallık.
* Bu, onun duygusal tepkisi için mantıklı açıklaman.
* Eğer ailenden kemik iliği almazsan diğer çocuklarını da öldürmüş olacaksın.
* O mesih kompleksi olan bir salak. (House)
* Hiç kontrolünü kaybetmemen hiç kendini ortaya çıkarmadığını, limitlerini zorlamadığını gösterir.
* Gücünü gösterdin, yani zayıflığını kullandın demek istiyorum.
* Bekar insanların çocuk sahibi olmaması lazım. Geleneksel aile denen şeyin de bir aldatmaca olduğunu düşünüyorum. Evli anneler bile bekardır aslında. Babalar sadece faturaları öder ve suçluluk duymamalarına yetecek kadar çocuklarına yatmadan önce hikaye okurlar. Baban istisna olabilir. Diğer taraftan sen de oldukça problemli birisin.
* Koşulsuz sevgi diye bişey yoktur, kosulsuz muhtaçlık vardır.
* Biyolojik saatin için çocuğu kurban etme.
* Sence annesi benden daha iyi mi?
- En azından bu iş için yeterli olmadığını biliyor.
* Hayatında herşeyi doğru yapmış olsan benim bebeğim olmazdı.
* Kendine saygı sorunu genetik bir şey.
* O liseye gideceği ve sen de 8. sınıfı tekrarlayacağın için kendini tehdit altında hissediyorsun. Mezun olmak için matematik öğretmeniyle yatıyor.
* Evlat edinmek hile mi? Ona sahte bebek mi veriyorlar?
* Sağduyulu kararlar: Kararlar asla steril ortamlarda verilmez.
* judgement call
* Adam kan terliyor. Bu size onla basket oynamak istemediğniz ve öldüğü dışında ne söylüyor?
* Vasküler.
- Vaskülit?
* Vitas gerular desem vitas gerulaitis mi diyecektin?
* Baban çok sağlıklı ama onun 3 bobrekle yaşaması son derece gösterişli olacağından ona seninkini de vermek istiyoruz.
* Her insanın ilk ve en birinci vazifesi, kendini keşfedip tanıması.
* Evlatlık hiledir unuttun mu? Gerçek bir doğum yok, boşta kalmış dopamin reseptörü ve doğum sonrası depresyon yok. Gordugun en mutlu anne olacak...
* Dünya eğersiz ata binen bir suru delikanlı ile dolu ve şehirde bircok bebek var.
* Vurlduktan sonra herkes insanlardan nefret eder. Peşinen nefret etmek zordur.
Dışarıda yaşamaktansa burda olmeyi yeğlerim. : Acık alan korkusu
Ben topal kalmamak için hayatımı riske ederken o temiz hava ve güneş ışığından kaçıyor.
* post travmatic stress disorder
* bake out: işi pişirmek
* O senin patronun.
* Evet, boylece onu gormezden gelmek icin 2 sebebim var.
* Sebebi var. Sutyeninin icindeki o 2 buyuk sey.
* Üzgünüm. Telefon sen burda olmayınca daha iyi cekiyor.
* Ben de zamanında arkadaşlarımın omuzuna başımı yaslamaıştım ama hiçbirinin ağzına dilimi sokmadım.
- Dediğini anladım, bundan sonra dilime hakim olurum.
* Eskiden bana giderdik...
- Ben de onu diyorum eskiden değişiklik yapardık.
* Elindeki yara?
- İlginç, paskalya yortusuna kadar stigmatalarım olmazdı genelde.
* Patron olmanın faydası tartışmak zorunda olmamandır.
* Bad love gone bad. Yanlış aşk yanlış gitti.
* Değişimin farklılığı ima ettiğinin farkındasın değil mi?
* Ayrılıkla sonuçlanmayan her ilişki ölümle biter.
* Unuttuğun şey mutluluk için mümkün olan her şansı değerlendirmen gerektiği.
* İyi olmanı istemiyorum, mutlu olmanı istiyorum.
* parazait sanrısı
* otorite korkusu
* Eski işine donmek ister misin? Çünkü seni ancak boyle kovabilirim.
* Ölmek üzere.
* İşte bu yüzden onu öldürmek istemiyorum.
* long shot - ileri tahmin
* Kendi gündemime hizmet etmek için yalan söyleyen biri olarak biliniyorum.
* Bir insana duyma yetisini neden mi geri verdim? Bunu Tanrı'ya sorsan sana aynı yanıtı verecektir.
* Neden benim ofisimde değilsin?
- Çünkü benim kelimesinin ne demek olduğunu biliyorum.
* Kalp konusunda haklıydın, seni dinlemeliydik.
- Doğru cevap seni her zaman dinlemeliydik olacaktı.
* Telwfonu cevap vermedi.
- Pantalonunda bırakmıştır.
* Kapı bir sebepten dolayı kapalıydı.
* Sıradan radikal mi, benim radikalim mi, yoksa benim aklım için bile mi radikal?
- Sıradan ile senin radikalın arasında.
* Özür dilemek senin daha iyi hissetmeni sağlamaz, karşı taraf daha ii hisseder.
* Seni dışarı atmak için onayına ihtiyacım mı var?
* Beynimin mantıksız kısmı senin beyninin mantıklı kısmı gibi çalışıyor.
* Daha kotusu? 2 kere ölüm mü?
* Yaşayacaksın ama değer verdiğin tek şey ölecek: mantıklı aklın.
* İşbirliği numarasıyla iş birliği arasında fark nedir?
* Vicdan yalnız değildir.
* *** ** *********** ************** ** * ******** * * ********** ***** **********

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız