Ana içeriğe atla

sabahtan kalktım da......

* 2009+1=2010 Yeni yılınız kutlu olsun.
* Yaşayarak intihar etmelisin.
* Harikulade şeyler ancak içlerindeki bir şeyin koşulların üzerinde olduğuna inanma cesareti gösterenler tarafından yapılmıştır. Bruce Barton
* Bir insan her seyi dogru yapiyorsa eger, hayatinda bircok yanlis gormus demektir.
* Who cares about 6 pack, if you have 6 beers in your belly.
* Farmville müptelası olup sabah akşam tarla ekip biçen, bana çivi yollayın, tahta yollayın diye mesajlar gönderen, bilmem kimin tarlasındaki ahırdan kaçmış eşşek yakaladım koşun kapın çabuk diye ortalığı velveleye veren herkese sinir olmaya başladım.
* Ampülün etrafında sadece sinekler dolaşır.
* Kısa bir öyküdür hayat, uğruna upuzun acılar çektiğimiz.
Kısa bir türküdür, bir kez daha söylemek için delirdiğimiz.
* Rıhtımda kalanlar bu seyâhatten elemli,
Günlerce siyah ufka bakar gözleri nemli.
Bîçâre gönüller! Ne giden son gemidir bu!
Hicranlı hayâtın ne de son matemidir bu!

Dünyâda sevilmiş ve seven nâfile bekler;
Bilmez ki giden sevgililer dönmiyecekler.
Bir çok gidenin her biri memnun ki yerinden,
Bir çok seneler geçti; dönen yok seferinden.
* Geçici mazeretler yerine kalıcı çözümler buldum zihnimdeki soru işaretlerine. Hepsi korkup gittiler.
* O kadar kolay vazgeçebiliyorum ki, bazen kendimden korkuyorum...
* Dünü bugüne bağlayan sürüklenmendir zamanda. Önemli olan sürüklenirken etrafa da göz atabilmek, gereğinde RİSK alabilmektir.
* Düşünüyorum da dünyanın en mutlu insanı olmalıyım belki de, şanslıyım, şu dünyada seviyorum ve seviliyorum, neden mutsuz olmakla vakit kaybedeyim ki neden hayal kurmak bu kadar tatlı ki... Düşünüyorum, gercekten sevdiğim insanların mutlu olmasıyla mutlu olurken mutsuz olmasıyla mutsuz olurken neden insanları mutsuz edeyim ki... Biliyorum, en güzel mutluluk sevdiğim insanların suratlarındaki mutluluk, aynada gördüğüden cok cok daha fazlası... Şanslıyım çünkü ne yalnız ağlıyorum ne de yalnız gülüyorum.
* There was a time when blackberry and apple were just fruits...
* Bir mezar taşıdır insandan yarına kalan; onu da başkası yaptırır gerisi yalan.
* İki kalp arasında en kısa yol: Birbirine uzanmış ve zaman zaman
Ancak parmak uçlarıyla değebilen
İki kol.
Merdivenlerin oraya koşuyorum,
Beklemek gövde gösterisi zamanın;
Çok erken gelmişim seni bulamıyorum,
Bir şeyin provası yapılıyor sanki.
Kuşlar toplanmışlar göçüyorlar
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni.
Cemal Süreya
* Marriages are made in heaven. Well, so are thunder, lightning, tornados and hail. Kaynagi iyi diye aldanmamak lazim.
* Men talks about women, sports and car. Women talks about men who is in sport car.
* Hayatımda herkesin yeri aynı, kiminin üzeri çizili, kiminin altı...
* Her insan baskalarının hayatında bir biblodur, isteyince basucuna konulan sıkılınca rafa kaldırılan. Özdemir Asaf
* Hamile olan sevgili sarışın kuzenim, gebelikle ilgili okuduğun; "Bebekler zekalarının %80'ini anneden alıyorlar." makalesinden sonra panikle bana dönüp; "Ay inanmıyorum. Bana ne kalacak o zaman?" diye sorduğunda sana; "Üzülme öyle bile olsa senin kaybedeceğin bir şey yok!" diyemedim ya! Lanet olsun.
* People just don't respect themselves, which leads them to disrepespect others.
* Öyle bir ilk yaz ol ki korkut yaprakları,
Öyle bir son yaz ol ki tut yaprakları,
Sararıp dökülürken güz rüzgârlarında
Ardında savrulsunlar, unut yaprakları.
Sevinçlerinde onlar vardı, hüzünlerinde onlar
Seninle yeşerdiler, seninle soldular..
Olsunlar senden sonra da umut yaprakları.
Özdemir Asaf
* Dünya 3 grup insandan oluşur:
Bir şeyi üreten ve olayları olduran küçük seçkin bir grup,
olup biteni seyreden oldukça büyük bir ikinci grup ve
nelerin olup bittiğini bile bilmeyen muazzam bir kalabalık.
* Konuşmak küçülür, küçülürse adı değişir susmak olur. Ağlamak büyür, büyürse adı değişir susmak olur.
* Nasıl anlatılıyordu o duygu
Sözler tozpempeydi
Susmalar uçuk mavi
Nerde benim belleğim
Unutmuşum o en çok bildiğim sözü
Bu gece ellerim bile dilsiz
Konuştukça zehir yeşili
Sustukça zifirden karanlık...
Aziz Nesin
* Ne kötüdür insanın aklıyla yüreği arasında çaresiz kalması..
Ne kötüdür an kadar yakın bi asır kadar uzak olması..
Ve bilir misin ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması..
'' Ben '' deyip susması, '' Sen '' deyip ağlamaklı kalması..
* Bir ömrün ortasında, karar vermek zor elbet; bırak da kalp konuşsun, ey dilim sen sükut et!
* 'Bana kendi uydurduğun bir yalan söyle, gel seni alnından öpeyim’ der atasözü. Kendi uydurmuş olduğun bir yalanı söylemek, başka bir ağızdan duyulup tekrarlanan bir gerçeği söylemekten hemen hemen daha iyidir. Çünkü birinci durumda sen bir insansın, ama ikincisinde bir papağandan hiçbir farkın yoktur.
* Âdem de güçlü ve güzeldi. Yapılı ama narindi. Zarif fakat heybetliydi. İnce ama derindi. Toprağı dünyadan, suyu cennettendi. Bu yüzden gölgesi vardı. Farklıydı yani. Cennet sakinlerine göre bambaşka güzellikle güzeldi. Demem o ki, cennetin cem’i cümlesi ondan daha güzelinin olmayacağından neredeyse emindi. Tâ ki Havva yaratılıncaya kadar…
* Öyle bir hayat yaşıyorum ki,
Cenneti de gördüm, cehennemi de.
Öyle bir aşk yaşadım ki,
Tutkuyu da gördüm, pes etmeyi de.
Bazıları seyrederken hayatı en önden,
Kendime bir sahne buldum oynadım.
Öyle bir rol vermişler ki,
Okudum okudum anlamadım.
Kendi kendime konuştum bazen evimde.
Hem kızdım hem güldüm halime
Sonra dedim ki ' söz ver kendine '
Denizleri seviyorsan, dalgaları da seveceksin.
Sevilmek istiyorsan, önce sevmeyi bileceksin.
Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.
Öyle bir hayat yaşadım ki, son yolculukları erken tanıdım.
Öyle çok değerliymiş ki zaman,
Hep acele etmem bundandı
Anladım...
Nietzsche
* gugıl transleyt
* Kısa bir öyküdür hayat, uğruna upuzun acılar çektiğimiz...
Kısa bir türküdür, bir kez daha söylemek için delirdiğimiz.
* Aşk "sabırdır" belki ama, asla "tahammül" değildir. -CAN YÜCEL-
* Varlığını başkasının ilgisinde aramak yalnızlıktır.
* Bir gülümseme, daha güzel bir görüntüye kavuşmanın bedava yöntemidir.
* Öperek uyandırdım bu sabah ayrılığı....
Fırından yeni çıkan bekleyişler satın aldım...
Kırmızı mavi ekoseli yalnızlığımı serdim masaya...
Manzaraysa ayrılığa sıfır!
İşte her şey hazır..
Acılarımla iki lafın belini kırdık...
Yokluğunda bir kuş sütü eksik..
Yalnızlığım ve ben; seni çok bekledik!
[Cemal Süreya]
* Ağlarken bile başını dik tut. Dik tut ki; gözyaşların seni ağlatan kadar alçalmasın.
* Aslında bütün insanları sevebilirdim, sevmeye ilk senden başlamasaydım. Can YÜCEL
* Sana git diyebilmek için kaç alfabe satın aldım z/amansız pazarlıklarla bilsen. Tüm kırgınlıklarımı çıkarıp kumbaramdan saydım bir ´ git ´ etmedi.. Yanında 'me'si olmayan bir git yakıştırılmadı sevdama. Ama çok istiyorsan işte orda; alfabemin kıyısında bir ´ git ´. Eksik ´ mahsun ´ çaresiz.. İster al git istersen k/al git/me yar!
* Sahip olduğunuz tek şey bir çekicse, herşeyi bir çivi olarak görmeye başlarsınız.
* Aşka yanmalı can dediğin.. Ya canan olmalı; ya da canını almalı. Yar diyemezsin ki herkese; içindeki yaran olmalı... Herkesin de bir yüreği vardır amma yürek dediğin bir başka yanmalı.
* İşte ben böyleyim, bir anda susar bir anda coşarım, imkansızı ister mükemmeli yaşarım!!!
* Somnio ergo sum: Düşlüyorum öyleyse varım. Yoksa yokum!
* Sana flaş haberler: Osurmayan ya da ağlamayan, sabahları kalkınca rezalet görünmeyen kadınlar ya şişme oyuncaktır ya da ölüdürler.
* bicurious: Biseksüelite merakı
* He is not in the picture anymore.
* Egon o kadar büyük ki kafanın neden patlamadığını merak ediyorum.
Penisimden büyük tek şeyim egomdur.
* ultravesti: u.aslan
* Kendimi de koysam ayağımın altına,
Yine de yetişemiyorum ey aşk omzunun hizasına
* Dünyanın en akıllı adamı;
Kadınları anlayandır.
En akılsızı;
Anlamaya çalışandır.
En bedbahtı;
Anlayamayandır.
* Ya kendin gibi görün ya da gözüme hiç görünme!
* Bazen kaybettiğini zannettiklerin aslında kurtuldukların olabilir! Nerden baktığın mühim yani.
* Hayat, sen planlar yaparken başına gelen başka şeylerden ibarettir.
* Genc ise tecrübeli degildir, tecrübeli ise artik genc degildir.
* Eksilmedi tebessum gozlerinin icinden
Kivanc verdin kalplere unutulmaz yerdesin
Ya Rab, seni bizden cok mu sevdi ki boyle
Vâsil eyledin heman vuslat-i - makberdesin
* Ameller niyete tabiidir.
* Dışarıdaki çikolata ne kadar sert ise içerideki krema o kadar akışkandır.
* The trick is to forgive the unforgiveable.
* retroseksüel
* Başkasının değil, kendi sınırlarını aşacaksın
* Bir kadına yapmaması gerekenleri söylemek ona neler yapabileceğini göstermektir.
* Acizler için "imkansız", korkaklar için "müthiş" gözüken şeyler, kahramanlar için "ideal"dir. Mustafa Kemal Atatürk
* Para her kapıyı açar diyenlern para için çalmayacakları kapı yoktur.
*******************************

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız