Ana içeriğe atla

Unutma hiçbir şeyi

* Mutlu yarınlara koşmak istiyordum ama düştüm, kim çelme taktı uleeeen?

* Nöroloji kursunda açıklamışlar; zeka çocuğa anneden geçiyormuş. Evlenecek kızlar; çocuğunuza baba ararken zeki olsun kriterini listeden silebilirsiniz!

* Alkol bütün kötülüklerin anası diiil ebesidir, zira dışarı çıkmalarına yardım ediyor.

* Talent does what it can, genius does what it must!

* İstediğini elde edemiyorsan daha iyilerine layıksın demektir.
Polyanna

* Ruh güzelliği değil Rus güzelliği mühimdir diyen erkekler! Ruh ikizi değil ancak ruh öküzü olabilirsiniz. Hadi kesimhaneye...

* Kadere rest çektim isyanlardayım, kocaya rest çektim hastanedeyim.

* Hala korkular, renkler ardında mısın?
Çirkinle güzel seçmek kaydında mısın?
Oldun diyelim zemzem, ya da ab-ı hayat,
Birgün öleceksin yar, farkında mısın?
Hayyam

* Tecrübelerime dayanıyorum.
- Aman ne güzel. Ben "dayanamıyorum" daha fazla, sinirimi bozuyorlar çünkü.

* Tecrübe yenilen kazıkların bileşkesidir.
İmza: Kazıklı Voyvodalar mağdurları

* Bazı kitaplar tadılmak, bazıları yutulmak ve çok azı da hazmedilmek içindir, mideme oturmaz inşallah...

* Diyojen'e sorarlar:
* Üstat, bir adamın zekasını nasıl anlarsın?
+ Konuşmasına bakarım.
* Peki ya hiç konuşmazsa?
+ Henüz o kadar akıllısına hiç rastlamadım.

* Sanırım insan büyüdükçe akıllanıyor, akıllandıkça da susuyor. Bakıyorum da eskiden daha çok konuşurdum, artık daha çok dinler, sonra konuşur, az konuşur oldum. Eskiden konuşmayınca orada değil gibi hisseder, kendimi göstermeye çalışır, "ben de varım" derdim. Konuşmayınca, söylemeyince unuttum sanmasınlar isterdim. Artık sustukça hatırlıyorum.

* old school

* Do not try and bend the spoon. That's impossible. Instead, only try to realize the truth.
- What truth?
* There is no spoon.
The Matrix

* Sevgiyle yoğrulmamışsa yüreğin
Tekkede, manastırda eremezsin
Bir kez gerçekten sevdin mi dünyada
Cennetin cehennemin üstündesin.
Hayyam

* Büyüklüğün belli bir ölçüsü yoktur. Yükselten ya da alçaltan şey kıyaslamadır. Nehirde büyük görünen bir gemi denizde küçüktür.
Seneca

* Sen yalnız geceleri yanarsın ey mum,
Bense yanarım gündüz gece.
Sen yaş dökerek anlatırsın macerayı,
Bende herşey bir bilmece.
Sen sırrı faş edersin yazık, başın her kesilişte,
Ser veririm ben sır vermem, farkımız budur işte.

* Think globally act locally.

* Tecrübe çok acımasız bir öğretmen, önce sınavı yapıyor, dersi sonra öğretiyor.

* Facebook bile soruyo artık "ne düşünüyosunuz?" diye... Yok benim bi düşüncem. Ayrıca ben niye düşünüyorum, Facebook düşünsün biraz da.

* I want more, impossible to ignore.

* Yalnızlığım, insanlar geveze hatalarımı övüp, sessiz erdemlerimi eleştirmeye başladığında doğdu.

* "Bana yalan söylediler" yaz, 6633'e gönder, "gerçek tokat gibidir şrakkkkk" patlaması yanağına gelsin.

* Fenerbahçeli misin? Allah başka dert vermesin.

* Darvin'le bir içseydim de kim maymunmuş görseydi.

* Şimdi sadece bir semt adı: Vefa.

* Gün bir gün sevdalanmış geceye,
Gece de yakamoz düşürmüş denize,
O günden bugüne geceyle gündüz ayrılmaz olmuş,
Ta ki güneş tutulup, gölge düşürene dek sevdalarına.

* Kişi, kamil oldu mu üstat mertebesinde,
Ona madde üstünde bir değer vereceksin...
Baktın ki; hali, tavrı değişti meclise gelişte,
Çüşş.. deyip sırtına bir semer vereceksin.
Şair Eşref

* Bu şehirde bir kız var adı bana özel
Elleri var küçücük yüzü ise çiçeklerinden güzel
Kimse bilmez benden başka bir kalbi var kocaman ama bana özel
Bazen kızar dünyaya ama sadece kendini üzer
Göremezler izin vermese asla üzemezler, çözemezler

* Pokerface

* Gravitation is not responsible people falling in love.
Einstein

* Her derdin 1 ilacı vardır ama aşkın ilacı yoktur.

* Once an Ottoman, always an Ottoman.

* Kaptan Memo, size kaptan sesleniyorum.

* Balentine's day

* Hope for the best, plan for the worst.

* Aykut gol atamayınca ne der?
- I couldn't.

* Güzel 1 dış görünüş sessiz 1 tavsiye mektubudur.

* Dilin uzunluğu 8 cm'dir ama 180 cm boyundaki adamı kolayca öldürebilir.
Japon atasözü

* Sormuyorsa ilgilenmiyordur.

* Ne söylediğiniz önemlidir, ama nasıl söylediğiniz çok daha fazla önemlidir.

* soruvastatin

* Namazda gözü olmayanın ezanda kulağı olmazmış.

* Yol sormakla bulunur.

* Kimde sadece içerik varsa, o insan yontulmamıştır. Kimde sadece şekil varsa, o insan yüzeyseldir. Kimde hem içerik hem de şekil varsa, o insan seçkindir.
Atasözü

* Ezeltesi

* Beni eskiler tanır, yeniler örnek alır, görenler anlatır, görmeyenler de gözlerini kapatır hayal etmekle kalır.

* disk atan atlet-townley discobulus

* En kötüsü alışkanlık. Alışkanlığın verdiği rahatlık, monotonluğun doğurduğu bıkkınlığı yeniyor. Kalıyoruz... Kuş olup uçmak isterken, ağaç olup kök salıyoruz.

* Kendimden biliyorum, bazen kaçmak yapabileceğin tek şeydir. Taşıyamıyorsan, akıl hastası olacaksan, kibir ve gurur köpürmesi yerine oradan tüydürmek en iyisidir.
Seyit Ali Aral

* Sinirim tepemde.
- Daha önce g.tünde miydi?

* Sevgililer günü toplu sünnet kafası...

* Bitki çayı: Çay zaten bitki değil mi?

* Ok gibi doğru olursan menzil alırsın, yay gibi eğri olursan elde kalırsın. (Oran buran oynamasın.)

* Enine boyuna düşünün, ama hareket etme zamanı geldiğinde düşünmeyi bırakın ve içine dalın. Tanrı rüzgarı verir, yol almak isteyenler yelkenlerini kendisi çekmelidir.

* Aşk hakkında herşey doğru, herşey yanlıştır. Hakkında söylenecek hiçbir şeyin saçma olmadığı tek şey aşktır.
Chamfort

* Günü neşeyle geçir. Dünü keyifle hatırla.

* Eğer söyleyecek çok şeyi olan bir kadın susuyorsa sessizliği sağır edici olabilir.

* Bizler umutsuzluğun olduğu yerde, umudumuzu kaybetmeden yürümeyi biliriz. Her yürüdüğümüz yolda çakıllar, her durduğumuz yerde çakallar olsa ne yazar.

* There is always a right time and you have to wait for it to get the best result.

* Pinokyo'yu yapan Gepetto değilim ki her odunu adam edeyim.

* Unutma hiçbir şeyi
Her şeyi şimdi gibi hatırla
Hafızanın kudreti bedbahtlığın olsun...
Çıplak yara gibi kal
Hiçbir acıya alışma
Hiçbir zulmü kanıksama
Her şeyi tekrar ve tekrar gör
Yeniden görmek cehennemin olsun
M. Mungan

* Gerçek erkek iki şey ister: Tehlike ile kumar. O yüzden de en tehlikeli kumar olan kadını ister.
Nietzsche

* Kendime öğüt:
Uslanma hiç hep deli kal,
Büyüme sakın çocuk kal,
Es deli deli böyle kal,
Son harmanında sevdanın,
Tüken toz toz savrula kal,
Suçüstü bulmalı ölüm,
Ölürken de sevdalı kal...

* Tarikatçıların cirit atması için, irticayla mücadele etmeyi suçmuş gibi gösterenlerin... Haysiyet cellatlarının yargısız infazlarını gülümseyerek seyredenlerin... Hayatını Cumhuriyet’e adamış komutanları ayağına getirirken, teröristin ayağına tıpış tıpış mahkeme götürenlerin... Bu millete verebileceği “hukuk dersi” yoktur.
Yılmaz Özdil

* Bilgi sınırı olmayan bir denizdir. Bilgi dileyense denizlere dalan bir dalgıçtır.

* Küçükken annemden öğrenmiştim: Yerde ekmek görünce ''yükseğe koy, kuşlar yer'' derdi. Sevdiklerimizi hep yükseklerde tuttuk, hiç sesleri yok. Acaba kuşlar mı yedi?

* If you believe in impossible, incredible comes true.

* Beşer güzel sevmez, sevdiğini güzel görür.

* Gözler ne renk olursa olsun göz yaşı hep aynı renktir.

* Trakyalıların tercih ettiği araba: Albea

* Bizi eskiler tanır, yeniler örnek alır, tanımayanlar ise ibret alır.

* Tanrı kusurları çift gözlü bir heybeye doldurmuş, ve insanoğlu da kendi kusurları olan gözünü sırtına, başkasının kusurları dolu olan kısmını ise önüne gelecek şekilde, heybeyi boynuna asmış. İşte bu yüzden; başkalarının kusurlarını sürekli görüp acımasızca eleştirirken kendi kusurlarımızı hep görmezden geliriz. (Kendi heybene bak.)

* Biz kendimizi, neler yapabileceğimize bakarak yargılarız; başkaları da neler yaptığımıza bakarak yargılar.
Longfellow

* Sevgili baba, eğer padişah sen isen gelip ordunun başına geçersin. Yok eğer ben isem emrediyorum; gel ordunun başına geç.

* Neden film ya da dizilerdeki kötü adamlar hep zengindir? Kötü adam olabilmek için belli bir miktar para mı gereklidir?

* Nobody said life would be easy, they just promised it would be worth it.

* MEB başkanına şaka yapılmaz çünkü nimetle şaka olmaz. (Nimet Çubukçu)

* İyi ki doğdum! Gördün mü 25 oldum.

* En pahalı saati alabilirsiniz ama zamanı asla.

* Madem Türksün, sayıyı gören ürksün.

* Ayrılık ne biliyor musun? Ne araya yolların girmesi, ne kapanan kapılar, ne yıldız kayması gecede, ne ceplerde tren tarifesi, ne de turna katarı gökte. İnsanın içini dökmekten vazgeçmesi ayrılık!

* Herşey ters burdan bana.. Ama onlara bir ben ters geldim.. Yoksa gerçekten bir ben mi tersim? Yok olamaz ben böyle bilmedim ki...

* Fırat: Göt, bok, sıç... Töbe töbe Allam... Sıç,bok...Töbe töbe Allam! Yannışlıkla aklımın içine girmiş... Göt böceklibok... Töbe töbe... İnneatayna... Sıç... Eneee töbe Allam töbetbetöbetöbetöbe adamın götü bok yemiş... Allam çok töbe.

* Hep çocuk kalsaydık da, dizlerimizdeki yaraları en büyük acı sansaydık.

* İletişim şu aşamalardan kırılarak geçer:
1. düşündüğün
2. söylemek istediğin
3. söylediğini sandığın
4. söylediğin
5. karşındakinin duymak istediği
6. duyduğu
7. anlamak istediği
8. anladığını sandığı
9. anladığı
arasında farklar vardır.

* Benim inançlarımın temelinde ‘özgürlükçülük’ var. Bu özgürlüğü karşıtlarım için de savunuyorum.
Abdi İbrahim

* Midem bulanıyor, galiba dünya tuttu.

* Hadis No: 5765
Ravi: Ebu Hureyre - Resulullah (sa) buyurdular ki:
Hediyeleşin, zira hediye, kalpteki kuşkuları giderir. Komşu kadın, komşusu kadından gelen (hediyeyi) hakir görmesin, bir koyun paçası parçası olsa bile.
Kaynak: Tirmizi, Vela ve'l-Hibe 6, (2131)

* Kuş (bile) ancak kendi cinsinden olan kuşlarla uçar. (Hâsılı) kendi cinsinden olmayanla sohbet etmek âdeta mezara girmektir.
Hz. Pir

* Uykum gibi gelsene.

* Yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar.

* Beleş benzin insanı taksi şoförü yapar.

***

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız