Ana içeriğe atla

şimdi ne yapmaktasın acaba?

* Mağlubiyetin takısıdır 'keşke'… Kaçırılmış fırsatların, bastırılmış duyguların, harcanmış hayatların, boşa yaşanmış ya da hakkıyla yaşanamamış yılların, gecikmiş itirafların ağıtıdır. Can Dündar

* Cuma'sında tatile çıkacağın hafta, tatilin kendisinden de güzel.


* Kim demiş en büyük aşklar nefretle başlar diye... Benim en büyük nefretim aşkla başladı! 


* It is do o'clock.


* Murphy bebeğim artık yollarımızı ayırsak diyorum. Sorun sende değil bende. Ben sana layık değilim.


* Don't be so damn cool, act a fool.


Dalından şüphe ettiğin ağacın gölgesinde soluklanmaycaksın. 


* En çok uyumaya yakınken özlüyor insan. Bütün gün gun kafanın içindeki sesleri dinliyorsun, yatarken içinden geçeni...


* Bir mekanda masa değiştirmem Kavimler Göçü: Dev çantam, telefonum, cüzdanım, biram, çerez tabağım vs.


* Her arayan bulamayabilir, ancak bulanlar arayanlardır. 


* Yokluğunuzu hissetmeyeni, varlığınızla rahatsız etmeyin. 


* Aşk yaralarını ancak açan kapatabilir. 


* Bütün hikayelere sadece bir kere şans verilir; onu ya gerçekleştiririz ya da berbat ederiz. Çoğunlukla da berbat ederiz. 


* Unutma ki, yalnız olmak; yanlış yerde ve yanlış bir kalpte olmaktan iyidir. Charles Bukowski 


* Koprunun bedava olmasi gibi ucuz ve populist bir yontem, problemi cozmek veya ozur dilemek yerine efelik, benim paramla bana comertlik, ne hos!


* Olric sence geçer mi? 
- Geçer elbet efendim; bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer. Ama mutlaka geçer. 


* One love fest'de bira satışını engellemek, ramazan'da pide satışını engellemek kadar saçma... 


* Bu ileri demokrasi ne kadar ilerdeymiş lan. Bi türlü yaklaşamadık. 


* One love'da alkolsüz kalan gençlere benden tüyo: üzüm alıp gidin. İçeride şarap yapıp içersiniz. Ferman padişahınsa fermantasyon sizindir! 


* Festivalde bira icmek halkin hassasiyetine dokunuyormus.. Ah benim bozuk sütle besletilen hassas halkim... 


* Evlilik aşkı öldürür diyorlar, ölür müsün benimle!  


* I forgive not because I became a saint, but because I'm tired of hating. Aleph, P.C.


* Yazarlıkta yapılan en yaygın hata, doğrudan kendini anlatmaya çalışmaktır. Sen kuşu, taşı, ağacı, masayı anlat; onlar seni anlatır zaten. 


* Zevk için seks yapan iki canlı türü varmış: İnsan ve yunus. Ama kadınların %65'i alışveriş yapmayı sekse tercih ediyormuş! 


* Skype conversations:
5% Hey, how are you? 
95% Can you hear me!? 


* 1 kızı görür görmez yavşarsan kaybedersin, 
Tanıdıkça yavşarsn kaybedersin, 
Aşık olup yavşarsan kaybedersin.
Kısaca yavşaksan hep kaybedersin. 


* Az önce tıka basa dolu buzdolabını açtım, baktım, baktım ve kadınları anladım: YİYECEK HİÇBİR ŞEYİM YOK!! 


* Kur'an'da "ibadet" kelimesi 278 yerde geçer, namaz ile birlikte hiç kullanılmaz. İbadet hayırlı iş ve değer üretmek demektir.


Boğaziçi Caz Korosu ABD'deki yarışmada ilk hafta 2 altın madalya almış. Fakat 145 bin dolar borçtan çıkamıyolar, yurda dönemiyolar. El atın. Hazır el atarken bana da ellişer dolar yollar mısınız? Ben de yurttan çıkamıyorum.
50 bin dolar ödül alıp 145 bin dolar borç. ilk sene her iş böyle zararınadır. 2-3 sene sonra kâra geçersin. caz sektörü de aynı demek ki. 
Bunları kurtaran olursa ben de zottirikten bir yarışmaya katılıp 200.000 USD borç takıcam.  
Boş ver ya kalsınlar. İstanbul'da şimdi trafik falan... 2 ay sonra dönsünler, köprü tamiri biter o zamana.

* Sıcak yaz aylarında çok ilgi gören erkekler: bulut, rüzgar, tufan, bora, tayfun, kutup... 
kızlar: yağmur, deniz, ırmak, nehir, damla, su, selin...

* Bodrum benim icin basli basina bir sehir! Mugla da Bodrum'un ilcesi.


* Boyle sihirli kelimeler olsa.. Tekrar ettiginde valiz hazir olmus arabaya konmus olsa.. 


* Rus annelere baktıkca hayata kusuyorum, kendı kocamı nasıl elimde tutcam ben.


* ' Siktir et ' demeyi öğrendin mi büyüdün demektir. 


* Beyaz pantolon giyiyorsan içine o babaanne donunu giymeyeceksin güzelim ya. 


* Sevdiğin adam seni annesiyle tanıştırdıysa eğer olay bitmiştir, ama annesiyle anlaşamadıysan olay tamamen bitmiştir. 


* Hayatını sevdiğin tek bir kişiye bağlamanın, güneşe çıplak gözle bakmaktan farkı yok. Bir süre sonra ''göremez'' olursunuz. 


* New York Belediye Başkanı "trafikten kurtulmak için tatile gidin" diye açıklama yaptı.. (Şaka şaka, yeni bir metro hattı açmış salak gibi.) 


* Cocugunuza bir seyi yapmasini tekrar tekrar soyluyorsaniz ve yapmiyorsa, muhtemelen ogretmek istediginizden farkli bir sey ogretiyorsunuz. 


* Ehil olmayan berbere başını teslim eden pamuğunu tendürdiyotunu cebinden eksik etmesin...


*  Sevgili Galatasaray, oğlum bak dur! 
Ohaa, galatasaray beni de aldı! 


* Yalnızlar kendi aralarında ikiye bile ayrılamazlar.


* Yalniz yasayanlarin karpuz yeme sorunu nasil cozulecek? O koca karpuz nasil tek basina biter? Kesince haber et teyzee...


*  Aşık olunca içinde kelebeklerin uçuşması kızlar içindir; erkek adamın içinde kuşlar uçar, şahinler, kartallar uçar. 


* Sevgilinizle beraber facebook hesabi aciyorsunuz, kafaniz mi guzel? Ahu Mahmut ne yahu??


* snei sveioruym (SEVDİĞİNİ SÖYLEYEMEDİ) 


* Abdurrahmaninof'dan sordum sari cicege koncertosunu dinliyoruz. 


* Halayperest ya da, halayçelen halayçelen... 


* Pablo Neruda: Aşk ne kadar kısa, unutmak ne kadar uzun.


* Ve Tanrı Blackberry'i yarattı, sabırla sınamak için.


* Senin çerez niyetine yediğin sincapın yemeği ya, hüzünlenmiyor musun... 


* Prensiplerinden ödün veren gün gelir gödün verir... 


* Derler ki, eğer seni mutlu edecek insanı arıyorsan, bunu asıl yapabilecek olanı henüz bulamamışsındır; yani kendini. 


* Yalnızlık evdeki sivrisineklerin tek hedefi olmaktır.. Üzücüdür.. 


* NFK: Devler gibi eserler bırakmak için karıncalar gibi çalışmak lazım... 

Anlamak yok çocugum, anlar gibi olmak var; 
Akıl için son tavır, saçlarını yolmak var...



* Bir Oğlağın aşkına sahip olanın ondan başka neye ihtiyacı olabilir ki? Zaten o her şeye sahip. 


* Seksi ve yemeği çağrıştıran isimlere sahip rujlar çok satılıyormuş.. Koy o zaman Kıvanç Tatlıtuğ, Emine Beder; satış rekorları kırsın. 


* Ya onceki hayatimda insaat kalfasiydim ya sonraki hayatimda matkap falan olucam! Nereye gitsem yan tarafa santiye kuruluyor arkadas! 


* Florya-Avcılar arası! Patla e mi?!! 


* Hayatta 2 şeyi iyi bileceksin.. 1. Haddini 2. Değerini! 


* Derhal o kuşu yere bırak, yok sakız ölür! 


* Memesiz kızlarda bikini üstü sargı bezi gibi durmuyor mu ya? Amına koyim, sanki kore gazisi de kalbine şarapnel parçaları saplanmış.! 


* Türk erkeğine sormuşlar: sevişirken karınızla konuşmayı sever misiniz? "ararsa neden olmasın?" demiş.


*  Ben köpeğimi güvenip iki gün başkasına bile bırakamazken insanlar nasıl çocuklarını sokağa çıkartıyor, okutuyor, evlendiriyor, büyütüyor :( 


* Bu sıcakta insanda iştah da kalmıyor (şaka şaka). 


* Nerede degilsem orada mutlu olacakmisim gibi gelir...


* Angelina Jolie, Tom Cruise ve Beckham'ı duyunca Brad Pitt'i darlıyordur şimdi "onlarla arkadaşlık etme!" deyu deyu.. Risk var neticede. 


* Offf bir bitse de gitsek gunu daha.. Hatta bitmese de direk gitsek.. 


* Zaman unutturmaz, uyuşturur. Charles Bukowski 


* Ricky Martin dediniz, David Beckham dediniz, Tom Cruise dediniz; sonuç ortada.. Sevgili kızlar yine ne varsa Ahmet'de, Ali'de, Burak'da var.


* Basketbol mu voleybol mu deseler tenis derim çünkü yüzmek daha eğlenceli bu yüzden futbolu tercih ediyorum.


* Iphone'u tamire gönderdim. "Kozmetik hasar var" diyor. Kadın mıyım lan ben ? Yazsana oraya delikanlı gibi "vuruk var çizik var" diye. 


* Uçurumun kenarındaki insana yol sorulmaz. 


* En büyük düşmanınız en iyi arkadaşınız olabilir, ve en iyi arkadaşınız en büyük düşmanınız. Bob Marley


* Paulo Coelho: ‏Love is joy. Don't convince yourself that suffering is part of it.


* Srebrenica: "Cocuklari kucuk kursunlarla oldururler degil mi anne?" 


* Oh be. "victoria's secret"ın ne olduğunu öğrendik nihayet. david, tom'la berabermiş!  
* Tom Cruise'le David Bechkam'ı aynı yatakta Katie Holmes yerine ben bassaydım hiç sesimi çıkartmayıp hemen aralarına sıvışırdım. 
* Tom Cruise ve David Beckham gibi iki erkeği aynı yatakta yakalamışsın, fırsatını bulmuşken grup yapacağına, gurur yapıyosun Katie Holmes. 


* Bazen tüm gücümü güçlü görünmek için harcıyorum.


* Roma Imparatorlugunun en buyuk yapilari amfi tiyatrolarken gunumuz devletlerinin ki ne ? Bunu sormak lazim once...


* Dev bir alışveriş merkezine döndün Türkiyem.... İçine alayımızı koyup satacaklar da ondan...


* Tatile giderken bavul hazırlamakla meditasyon birbirine çok benzer: İkisinde de içine bakıp, "gerçekten ihtiyacım olan ne?" diye soruyorsun. 


* Donusunde gözüm yok, benim aklim gidisinde...


* Kime aşık olabileceğimi seçme şansım olsa, bin kat üzeceğini bilsem de yine seni severdim. 


* İki yüzlüyüm. Biri Twitter, diğeri facebook.. 


* Duydum ki gıybetimi yapmışsın, yüzüme söylemekten kaçmışsın. Benim gibi bir acizden korkmuş, Allah'tan korkmamışsın... Mevlevi Sözü 


* Aşk nedir diye mi soruyorlar ? De ki ; kim ki bu soruyu sorar, demek ki anlamaz. Kim ki anlar, zaten bu soruyu sormaz ! 


* Kötülük yaptın mı kork, çünkü o bir tohumdur, Allah yeşertir karşına çıkartır... Hz.Mevlana


* En sıkışık zamanda yapilan isler en dogru yapilan islerdir. 


* Aynı kahveye giden, hatta aynı marka telefonu kullanan insanlar bile bir grup oluyor ama konu vatandaşlık olunca içimizde bir burukluk oluyor.
Vatandaşlık bağı gibi bir zamk olmayınca ne yazık ki yerini başka şeyler dolduruyor: bir futbol takımı, bir şehir vatandaşlığı,.. 


* Küçük e'ye dikkatlice bakarsanız güldüğünü göreceksiniz... 


* Artık sana yazamam ama, seni yazarım söz!


* "Kuzuların sessizliği" evet çok güzel ama sıkıyorsa "kızların sessizliği" diye film çek. Asıl marifet o ama imkansız... 


* İncitme! İncittiğin yerden incinirsin!


* Ataç büke büke o ataçı kırmamış olan bizden değildir... 


Faydası yoktur gözlerdeki yaşın, gitmeden önce iyi düşün aşın...


* kahve 
- ama sicak:( 
* ama kahve 
- ama sicak . . 
Ve kahve kazanir.. Ey yaz, sicaksin ama bi yere kadar, naber?


* On parmağında on marifet olmasına gerek yok; birinde yüzüğümüz olsa yeter!


* Bizim çocukluğumuz elin musluk tamircisinin sevgilisini kurtarmaya çalışmakla geçti, bizim çocuklar gerçekten çok şanslı.


* Tereddüt eder insan bazı bazı. Şüpheye düşer sevdiğinden de sevildiğinden de. Gölge olmadan güneş, şüphe olmadan aşk olur mu ? 


**

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız