Ana içeriğe atla

ya ortasındadır aşkın; merkezinde, ya da dışındasındır; hasretinde...

* Viraja girdiğinde korkmuyorsan yavaşsın demektir.

* Serkan Üstüner:
Yaşamınızda, yaşamınıza ve yaşamanıza değecek kadar önemli şeyler var mı?

* Şeyh Edebali'ddn Osman Beye:
Ey oğul, artık Bey'sin! Bundan sonra; öfke bize, uysallık sana; gücenmek bize, gönül almak sana; suçlamak bize, katlanmak sana; acizlik bize, hoşgörmek sana; anlaşmazlıklar bize, adalet sana; haksızlık bize, bağışlamak sana düşer. Ey oğul, sabretmesini bil, vaktinden önce çiçek açma! 
Şunu da unutma; insanı yaşat ki devlet yaşasın...

* Ufuk Tarhan: Kendini begenen insanlarla calismayi seviyorum. Cunku kendine yakisan isler cikariyorlar.
Birinin hakkinizdaki dusuncelerini onemsiyorsaniz o kisiyle iliskiniz var demektir.


* Mutluluğu sende bulan senindir, ötesi misafir... Mevlana


* NFK:
Hayatta üç çeşit insandan korkacaksın; Dağdan inme, Dinden dönme, Sonradan görme... 
Savaşın ortasında komutansız kalmaktır babasız kalmak..! 
Sokak lambası gibi olma ey yar! Kime yandığın belli olsun... 
Kızgınlığım geçer de; kırgınlığıma çare bulamadım... 
Kendini dünyalar kadar değerli zannedenlere kısa bir not; dünya beş para etmiyor...
Bir cümbüştür kopsa da, gece, yakamozlarda; münzevi balıklarız ayrı kavanozlarda...
Sevdiğini belli et, gizlemek; başkalarına fırsat vermektir.
Ne azap ne sitem yalnızlıktan... Kime ne; aşılmaz duvar bendedir. Süslenmiş gemiler geçer açıktan, Sanırım, gittiği diyar bendedir...
Bin "günahın" olsa da bana, bir "gün ah'ım" yok sana...


* Nafer Ermiş:
En ufak bir zorlukta arkasını dönüp gidene aşık denmez, Allah yolunu açık etsin, denir. 
Poğaça çalan genç içim 12 yıl hapis istenmiş. Eh, kahvenin de 40 yıl hatırı olduğunu düşünürsek, iyi ki yanında bir de kahve çalmamış çocuk.
Hiç kimse sen ona iyilik yaptın diye sana aşık olmaz, ama kötülük yaparsan bir şansın var.
Zıtlaşılan bir ortamdaysanız, birileri kendini dinletmeye çalışıyordur. Durup dinlerseniz ortam sakinleşir, hatta siz de dinlenirsiniz...
Bir orgazmdaki DNA_verisi yaklaşık 165 milyon GB, o halde Penisin hızı yaklaşık 270 GBit/sn. Yani sevgili TTNET, iyisin ama bir çük değilsin.
Başka yerler düzlük olduğu için zirvelere zirve deriz, her yer zirve olsaydı, oraya da düzlük derdik.
Her sabah ne giyeceğine bile karar vermeyen bir kadından, geleceğine dair önemli kararlar almasını beklemek…
Aşk işlerinde yaptığımız en büyük hata, "bu sefer başka" düşüncesidir.
Yalanlar, söyleyip hayat boyu kendimize yük edebileceğimiz, gerçekler ise söyleyip kurtulabileceğimiz şeylerdir. Tercih meselesi.
İyi ki bu ara sevgilim yok, yoksa bu sıcakta zordu yani...
Bir şeyi söyleyip kurtulduysan doğruyu, söyleyip kendine yük edindiysen yalanı söylemişsindir. Uyuyunca geçen acılar değil zaman... 
En kötüsü de bazı şeyleri Twitter'a hiç girmediğini bildiğin biri okusun diye yazmak.
Örtünün sadece bacaklar birbirine yapışmasın diye araya sıkıştırmak için yatakta olduğu gecelere, yaz gecesi denir.
Higgs Bozonları şu an ne yapıyor acaba? Tüh lan, yerimizi buldular, deyip kaçacak bir kara delik aramıyorlardır umarım.
Ya arkadaş bu kuşlar bir kere bile baş ağrısıyla uyanmaz mı, yataktan yorgun, dayak yemiş gibi kalkmaz mı; habire cik cik cik, cak cak cak!


* Uzgörü Koçluk-Evre Kızıltepe: Ogrenebilmeyi ogrenmis kisi, en iyi sekilde egitim gormus kisidir... Gelisimi omur boyu surecektir. 
Takım arkadaşlarınıza, sevdiklerinize yardımcı olmak istiyorsanız, onlara akıllı sorular sorun, cevaplarını bulmaları için de zaman verin...


* Dilsiz ol fakat yalancı olma... Hz.Ali


* Mutluluk, bizde olmadığı halde başkalarına verebileceğimiz tek şeydir. Schweitzer


* Bira aynı zamanda bir zaman ölçü birimidir.. 
- Çok oldu mu geleli ?.. 
- Yok lan daha ikinci biram (25-30 dk). 


* İlk özür dileyen en cesurdur, ilk affeden en güçlü, ilk unutan en mutlu... 


* Geride bıraktıklarına odaklanırsan,önünde seni bekleyenleri göremezsin. Ratatouille (2007) 


* ceriLevis: İsviçreli bilim adamları Fransız öpücüğü sırasında 40 bin parazit ve 250 tür bakterinin birbirine aktarıldığını söylemiş... Amk kıskançları! 


* Ayça Şen: ‏Haydi bakalım radyoya gitmek için gör götüm yolları. 


* Paulo Coelho: Changes that are announced in advance never take place. Save your energy.
Never hate jealous people. They are jealous because they think you are better than them.


* metin üstündağ: 
ağlamak altını çiziyor bazı şeylerin 
gülmek ise üstünü! 
bir insan iki olmak için sever
üç olmak için sevişir!


* "O donem bosluktaydim"cilar hala orda midirlar acaba?


* İçindeki kadın söyletmiş. O derece!
Kadınlar kendilerine neler verildiğine değil, onlar için nelerden vazgeçildiğine bakar. Oscar Wilde 


* Hayatta her şeyi o ya da bu şekilde atlattım ancak hem Haziran hem de Temmuz ayının Pepee konserlerini kaçırmış olmak beni yedi bitirdi. 


* Poğaça çalarsan hapse, KPSS sorusu çalarsan işe girersin.
KokuPisseSinaviSorgula 


* Sinbad ‏@alperine: Bir elin nesi varsa diger elin de osu vardir. 


* Hepimiz mutlu olmak için kendimize yalanlar söyleriz. Memento


* Türkiye'den günün mönüsü: 1 lahmacun 1 ayran yemek 50 lira.. 2 poğaca 2 meyve suyu çalmak 12.5 yıl hapis.. Afiyet olsun!! 


* Witchy_Chicky: 18 yaşımda aç kalıp fırından bir ekmek araklasam demek bu yıl çıkacaktım hapisten... 


* Aynı şakaya defalarca gülmezken aynı şey için defalarca üzülmek çok saçma.


Bekir Coşkun: Ya laiksin, ya layıksın... 


* M. Serdar Kuzuloğlu: ‏İstanbul'un daha 89 sene önce 5 yıl boyu düşman işgali altında olduğunu hatırlayın (şimdi unutun). 


* Bim'den yeni enerji içeceği: La havle ve La kuvvet 


* Şimdi dvd'nin kumandası gibi düşünüyorum. Ben kumanda olsam nereye saklanırdım? 


* kutup zencisi: önce can, sonra cannot... 
ben senin beni sevebilme ihtimaline sokayım... iddia oynuyoruz sanki, rulet çeviriyoruz, sevme amk istemiyorum... 


* Bir insan mesafelere rağmen sizi kelimeleriyle mutlu edebiliyorsa o'nu bırakmayın.. 


* Abidin Dino da alem adam, mutlulugun resmi sorulunca ciz raki sofrasi, guzel insanlar ve canli muzik. Icinde bulundugum durum iste...


* Erkeğin tesettürü göz kapaklarıdır. Hz. Ali 


* Cüneyt Özdemir: Bir çocuğunuz olunca bütün çocuklar sizin oluyor. 


* Tanyer Sonmezer: ‏Bilgi domatesin aslında meyve olduğunu bilmekmiş. Bilgelik ise domatesi meyve salatasina koymayı engellemekmiş. 


* İnsan nedense, anlayamadığını kötülemeye meyillidir. 
Ask Savaşı kazandığımızı söylediler ama neler kaybettiğimizi söylemediler.
Elif Şafak
Şemspare:
Sevdiklerime verdiğim zarar için özür diliyorum. Şu anda tadilat halindeyim, yenileniyorum. Şu Hayatta yaşadığımız sorunların çoğunu vaz-ge-çe-me-di-ği-miz için yaşıyoruz aslında. Israr ve inat ettiğimiz için.


* Birinin yanında olmak ve onun seni bırakmayacağına güvenmek; cesaret gerektirir. Fringe


* Mad Men ‏@DonDrapperr: Ruh öküzümü arıyorum.
Penceremin perdesini havalandıran rüzgar, denizleri köpük köpük dalgalandıran rüzgar, boş işlerle uğraşma ortalığı serinlet rüzgar.
Bitmeyen cumartesi, germeyen pazar ve gelmeyen pazartesi istiyorum.

* Muharrem İNCE: AKP yardım edip oyunu alabileceği yoksul istiyor. Biz ise yoksulluğu yok etmek istiyoruz. 


* Faruk Kaya ‏@musmulafaruk:
Ben Tayyip Erdoğan, bu da internetteki gülüşüm :-░) 
Ben evinize gelen usta, bu da çalışırkenki halim (__Y__) 
Pazar sabahı erkenden kalkıp çocuğuyla çizgifilm izleyen anne baba, en süper çizgifilm kahramanından bile süperdir.


* Erol Köse ‏@drerolkose: Yeterince dürüstsen, fazlasıyla aşık ve gerçekten seviyorsan, hazırsın demektir; artık mutsuz olabilirsin... 


* Hakan Ka ‏@hakan_ka: Bogazi yuzerek gecin ama sakin arabayla cikmayin.


* 30'lu yaşlar ilk başta biraz soğuk ama girince alışıyorsun.. 


* Ferdi Carrefour: "Kurbanlarımız helal kesimdir."  Dexter Morgan

Parklarda tuhaf aletlerle spor yapan teyzeler örgütlenirse dünyayı ele geçirebilir ve biz hiçbir şey yapamayız.. Antrenmanlı değiliz.
Hüseyin Üzmez'in aldığı ceza, taciz ettiği çocuğun yaşından küçük.
Nil Karaibrahimgil'in sesini sevgilimin sesinden çok duyuyorum arkadaş.. Reklam jingle'ını ona yaptırtmayanı hiltiyle dövüyorlar ellaham.

* Onun kalbi başkası için attığında seninki durur. Cemal Süreya 


Her zaman ne yaparsa yapsın, gitmesine izin vermeyeceğimiz özel bir insan vardır. 


* Açılmamış kanatların büyüklüğü bilinmez. André Gide 


* Orhan Veli
Kimimiz Ahmet Bey, 
Kimimiz Ahmet Efendi; 
Ya Ahmet Ağayla Ahmet Beyfendi? 


* Akasya Asıltürkmen:
Yarından haber yok, dün gitti! 
Elimde bugün var iyi ki!!! 
Sürekli onun kollarına koşmak istediğin halde kaçıyor musun? Geçmiş olsun.


* Öyle güzel gülmelisin ki, insanlar seni ağlatmaya utanmalı. Gabriel García Márquez


* Birliktelik için gerekli olan her şeyi alın, içinden aşkı çıkarın. Buyrun size evlilik! 


* PuCCa: Biz de bilirdik 36 beden olup sulun gibi salinmasini ama ac idik yedik iskenderi, kunefeyi, biber dolmasini.. 
Sizin de tam disciye gitmeye karar verdiginizde sabahina dis agriniz geciyor di mi? Ben de oyle dusunmustum, kesin İsrail'in bir oyunu bu!


* Yaşarım mutlu olurum, yaşarım mutlu ederim. Tabiki mutsuzda olurum ama yaşadığım sürece umutsuz olmam. Şems
Hayat bu, bir bakarsın her şey bir anda son bulur.. Hayat bu, son dediğin an her şey yeniden can bulur.


* Her şeyi geçtim, ateistler sodayı ve onun rahatlatıcı gücünü açıklasın. 


* Zeta ‏@cakma_zeta: Muhtac oldugum kudret damarlarimdaki saf kulup rakida mevcuttur. 
Senden cacigim olsun istiyorum.


* Bundan 20 yıl sonra, yaptıklarından çok yapmadığın şeylerden pişmanlık duyacaksın. Mark Twain


* İngilizce'nizi ne kadar geliştirirseniz geliştirin, 30 years'ı içinizden "otuz yiırs" diye okumaya mahkumsunuz. 


* Everything happens for the best. Sliding doors


* kidult: 25-35 yas arasi, hala aileyle yasayanlar


* 'Her şey çok güzel olacak' masalı yerine, 'kötü şeyler de olacak ama yanında olacağım hep' samimiyeti bir başkadır. 


* Mustafa BALBAY: Beşik sallayan kadın dünyayı da sallar.


* Hep aynı başlıyor ve bitiyor iki kişiden biri vazgeçiyor... 


‏* Bana "VİCDANSIZ" bir medya temin et; sana bilinçsiz bir halk sunayım... Nazi Enformasyon Bakanı Joseph Goebbels 


* Cem Mumcu: Amatör filozoflar aforizma attırsın diye başka bir twitter açılsa ne rahat ederiz.


* Önce kendini sev. Diğerleri de senin yolundan yürüyecektir. 


* Bana Aşk'ı sorma! Ölünün arkasından konuşmak günahtır. 


* Adam: Sevgilim yaninda uyuyan ilk kisi ben mi olacagim?
- Kadin: Uyursan evet. 


* Seninle bir gün geçirdikten sonra, giysilerimin sen gibi kokmasını seviyorum. When Harry Met Sally 


* Onu unutmam gerektiğini, bir türlü unutamıyorum. Memento (2002) 


* Pink Freud: İçip içip efkarlandığında seni aramıyorsa... Neyse üzülme, çok sevecek başkasını buluruz biz de. 


* Ben sakar değilim yalnızca yerçekimi var. 


* Ben "gidiyorum" gediğimde "gitme" diyen birini değil; "ben de geliyorum yalnız gidemezsin" diyen birini istiyorum.. 


* Fenevin bu kadar transfer yapmasını Karıköy'de kupa almamıza bağlıyorum çünkü her kadın üzüldükten sonra alışverişe koşar.


* It started out with a kiss, how did it end up like this? It was only a kiss.


* Hayatta en büyük mutluluk, sevildiğimize inanmaktır.Victor Hugo 


* Senden sonra kimseyi sevmedim, dedi adam. 
Senden sonra bile sevebildim seni, dedi kadın. 
Hayat Güzeldir


* Merhaba, yine ben. Şimdi yazmış olduğum '96 Hours'taki rakamı 'Doksan altı' diye okudun ya, yol yakınken gel vazgeç İngilizce'den... 


* If you aren’t happy being single you will never be happy in a relationship. 


* Get your own life and love it first, then share it. 


* Bir insan acı duyabiliyorsa canlıdır. Başkasının acısını duyabiliyorsa insandır.


* İster tatlı, ister acı olsun, hatıra insana ıstırap verir. Dostoyevski




**

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız