Ana içeriğe atla

ben de itiraf etmeliyim ki Probis'i bir tek ben seviyorum sanmıştım

* Bir sosyalist olarak itiraf etmeliyim ki, kendisi kapitalizmin en büyük nimetidir. 
* Bir nihilist olarak itiraf etmeliyim ki, sayesinde artık hayatın anlamı var. 
* Bir ateist olarak itiraf etmeliyim ki, kendisi yaratılışçıların en büyük dayanak noktası. 
* Bir pesimist olarak itiraf etmeliyim ki; sayesinde optimist olmamam için hiçbir neden yok. 
* Bir mazohist olarak ekleyebilirim ki hiç yemedim. 
* Bir şekilist olarak itiraf etmeliyim ki, sayesinde sikindirik bir bisküviye o kadar çok anlam yükleyebiliyorum. 
* Bir muhafazakar olarak söylemeliyim ki bu bisküvi tek başına Allah'ın varlığının kanıtıdır belki. Böyle bir lezzet, hiç tesadüfen olabilir mi Allahınızı severseniz sevgili ateistler.  Öyleyken bu bisküviyi yiyip de hala imana gelmeyen ateist varsa aklından şüphe ederim. 
Yüce Allah'ın Ülker'in gıda mühendislerini aracı yaparak bizlere gönderdiği en büyük lütuflardan biridir.
* Bir hümanist olarak belirtmeliyim ki; elimden alanı ıslak havluyla, deri kemerle döverim.
* Bir komünist olarak itiraf etmeliyim ki bir tanesini 20 kisi bölüşüp yemek çok zoruma gidiyor.
* Bir emmi oğlu olarak belirtmeliyim ki devlet bahçeli amcam da bunu çok seviyor. 
* Bir Budist olarak itiraf etmeliyim ki bir oturuşta onlu paketi yedikten sonra meditasyona ihtiyaç duymuyorum.
* Bir turist olarak itiraf etmeliyim ki, bunu yedikten sonra ben iztiyor duj. 
* Bir oportünist olarak itiraf etmeliyim ki olsa da yesem. 
* Bir Kemalist olarak itiraf etmeliyim ki, satın aldığım tek Ülker ürünüdür. 
* Bir Darwinist olarak itiraf etmeliyim ki "böyle mükemmel bir lezzet kendi kend..." yok yok şahane bir evrim kanıtıdır. 
* Bir dentist olarak itiraf etmeliyim ki kendisi dişlere zararlıdır. 
* Bir reklamcı olarak itiraf etmeliyim ki, herkesin yemesi benim yememden daha çok hoşuma gidiyor. 
* Bir bakkal olarak itiraf etmeliyim ki, peynir ekmek gibi giden bir üründür. Çokoprens'i, Halley'i falan geçti gitti. 
* Efendi bir Çokoprens olarak itiraf etmeliyim ki, azına sıçaym piç, yakışıklı Probis. 
* Bir ilizyonist olarak itiraf etmeliyim ki, kaybedip geri getirememekten korktuğum tek yiyecektir.
* Bir mühendist olarak itiraf etmeliyim ki yarın sınavım var hala sözlükte dolaşıyorum mal mal amk. 
* Bir öğretmen olarak itiraf etmeliyim ki onu sevmek öğretilemez. 
* Bir gıda mühendisi olarak itiraf etmeliyim ki, şerefsizim aklıma gelmişti. 
* Ülker Probis olarak itiraf etmeliyim ki, sikimde değilsiniz.
* Bir yazar olarak itiraf etmeliyim ki öğleden beri yarak gibi esprilere konu olmuş yiyecek.
* Bir yoldaş, Mao Zedong'un şahsında Marksizme Leninizme yönelen modern revizyonist, Troçkist kırması Menşevik alaşımı yeni oportünist olarak itiraf etmeliyim ki... Unuttum amk.
* Bir anarşist olarak itiraf etmeliyim ki, bir tek kendisine karşı gelemiyorum. 
* Bir empirist olarak itiraf etmeliyim ki en iyi bisküvidir kendisi. (bkz: denedim öğrendim)
* Bir antichrist olarak itiraf etmeliyim ki kıyameti ertelettirir. 
* Bir siki beğenmeyen ekşici piç olarak bok atmalıyım ki, overrated bir püskevittir. 
* Bir baterist olarak itiraf etmeliyim ki, karnımı davul gibi şişiren yiyecek.
* Bir kübist olarak itiraf etmeliyim ki, şekli küpe benzemese de yedikçe yiyesim geliyor.
* Bir Kemalist olarak itiraf etmeliyim ki yerken yeşil sermaye mamullü olmasını kafama takmıyorum. TSK dahil her yerde satılmalı. 
* Ülker'in sahibi olarak belirtmeliyim ki teşekkürler Türkiye.
* Bir kritisist olarak diyebilirim ki eleştirilebilecek hiçbir yönü yok. O derece mükemmel.
* Murat Ülker olarak diyebilirim ki bu ürün sayesinde piyasanın amına goyduk eğleniyoz.
* Bir obez olarak itiraf etmeliyim ki, bugünlere gelmem de büyük katkıları olmuştur. 
* Proteinli değil profesyonel bisküvidir, işini iyi yapar kesinlikle kilo aldırır.
* Bir ateist olarak açıklayamadığım püskevit. 
* Bir psikolog olarak itiraf etmeyelim ruh sağlığına yararlıdır. Özellikle depresyon gibi bozukluklar için anti-depresan görevi üstlenir.

Ekşi Sözlük yazarları

*

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız