Ana içeriğe atla

şaka

* İnsanlar topraktan yaratılmıştır, her an çamurlaşabilirler. 

* Tamam da neden ofsaytı bilmek zorundayız? O zaman sizde oriel, krepe, balyaj, çıt çıt, keratin kaynak bunları öğrenin gelin hadi bakim. 

* Günaydın, ben saçma Salı. Ne tatilim var ne sendromum, bir günün ertesi bile değilim. Neden varım onu bile bilmiorum. Evlat olsam sevilmem… 

* Zaman bir bütündür, kopmaz, parçalanamaz. Geçmiş, bugüne bağlanan bir köprüdür. Eğer yarını, geleceği  görmek,  anlamak,  kurmak  istiyorsak;  geçmişten  yola  çıkarak  bugünden  geçmeliyiz. 
İnsanlık var  oluşundan  beri  gelecek  tasarımı  yapıyor, asıl dert ‘bilginin gerçek sahibi  olmak’, onu yönetmek ve özgürleşmektir… 

* Twitter Türkiye özeti = sürekli aşık olan müslüman futbolseverler 

* mağfur 

* Einstein
Hayal gücü, bilgiden daha önemlidir. 
Büyük bilgi sahibiydim. Tüm matematik, fizik, kimya vbg dallarını yutmuştum, ancak kendimden  büyük atom alimi çıkarmamı sağlayan şey; ‘bilgimi, hayal gücümün emrine vermemdir’.

* Sanatçılar içlerindeki iş insanını, iş insanları da içlerindeki sanatçıları keşfetmek zorunda.

* Self-confidence is the lifeblood of success. 

Hidden in your weaknesses are your strengths. Every weakness has a corresponding strength.
1) Disorganized --- Creative 
2) Inflexible --- Organized 
3) Stubborn --- Dedicated 
4) Inconsistent --- Flexible 
5) Obnoxious --- Enthusiastic 
6) Emotionless --- Calm 
7) Shy --- Reflective 
8) Irresponsible --- Adventurous 
9) Boring --- Responsible 
10) Unrealistic --- Positive 
11) Negative --- Realistic 
12) Intimidating --- Assertive 
13) Weak --- Humble 
14) Arrogant --- Self-Confident 
15) Indecisive --- Patient  
16) Impatient --- Passionate 

* ‏Sonunda hiçbir şey elde edemesek de parmak kaldırmış oluruz. 

* ‏@esrataymaz 
* @gokcing ile kuleden sinyal bekleyen Pilot gibiyiz.
Starbucks'taki kahveli pasta bizim evde check-in yapsın. İşte o kadar!

* ÖrgütLenin GüçLenin!

* ‏@PuCCaa
Üniversiteye ilk başladığın sene, ailenin seni emanet ettiği uzaktan akraba evinde, ilk yediğin akşam yemeği kadar iç karartıvı bir gün.

* ‏@burci_c
Memlekette ne kadar marjinal tip varsa Eurovision'a yolladık, hala Turkiye diyince fes+türban geliyor akıllarına sıc.m.

* Bağışlamak büyüklüktür ve sevgi nefretten daha güçlüdür.
Ben-Hur

* Şeytan Prada giyer, sosyete ise çakmasını. 

* ‏@kutup_zencisi
Melih Gökçek için Ankara neyse, yemekten sonra içilen sigara da o benim için... 

* TARAF ve AKİT birleşsin ve tek gazete olarak çıksın... Adı da TARAK olabilir... 

* ‏@ahmethc
Şu twitter çok nankör... 17 saattir yokuz, "nerelerdesin" diyen yok. 

* Mendille telefonumu temizlerken yanlışlıkla annemi aradım, olmayan çocuğumu özel okula kayıt ettirdim, bir dergiye yıllık abone oldum. 

40 yıllık şoförüm böyle geri vites görmedim! 

* ‏@MertcanBahar
BiM'in karşısına bakkal açan adamın özgüven ve cesareti bende olsa şimdi HARVIRT'taydım.

* ‏@VasfiiyeTeyze
Derdini, kederini 140 karaktere sığdıracam diye ne çektin be yavrum. 

* Kararlarını belirli değerlere göre vermeyen insanlar, hızla sıradanlaşırlar. 

* ‏@sevisenbilir
MİNİ ANKET; 
Hangisi sizi daha mutlu eder? 
a) Ruh ikizinizi bulmak? 
b) Rus İkizleri bulmak? 

* @Plaza_Kasari
Facebook şu an Van Kahvaltı Salonu menüsüne bağladı.

* ‏@NaferErmis
* Sevgili büyülü bir şey: birlikteyken kimselere benzemez; gittiğinde herkes ona benzer. 
Bugün servetimin tamamını harcamaya karar verdim, ama erikleri taneyle satmıyorlarmış.

* Aptallık yapan, aptaldır.
Forrest Gump

* Çalışkan olmakla hırs yapmak arasındaki fark: cuma gecesi programınızdır...

* Yemişim whatsapp'ını, bbm'ini, messageme'sini! Kapıdayım, cama çıksana.

* Bugün Marx'ın 130. ölüm yıldönümü. Arkasından "toprağı bol olsun" demek isterdim ama diyemiyorum zira özel mülkiyete karşıydı Karl reis. 

* Telefonumun 5 dk. ertele özelliği ile ciddi düşünüyorum. 

* Eğer okul uyunacak yer değilse, ev de ders çalışılacak yer değildir.

* 5. Sınıftayım, peder 'taktir getir bilgisayarını yenilicem' dedi, ben de getirdim. Geldi F5'e basıp gitti. 

* İnsanlar yalnız konuştukları şeylerden değil, sustukları şeylerden de sorumludurlar. 
Uğur Mumcu 

* Mantık evliliği anlayışım şu: Madem aşığım, neden evlenmeyeyim? Bence çok mantıklı. 

* Su gibi akıp geçerdi hiç geçmeyecekmiş gibi duran zaman, beklemeye değecek olan gelecekse sonunda eğer...

* Kaç promil gerekiyor ikimizi çift görebilmek için ?

* Saati çok ileri aldım herhalde. Yaz gelmiş ?!?

* Yunus Emre
Sanma ki zalimin ettiği kardır, 
Mazlumun ahı indirir şahı, 
Her şeyin bir vakti vardır

* Kopyalanabilir herşey değersizleşmeye mahkumdur. 

* As a small businessperson, you have no greater leverage than the truth.
John Whittier 

* There is no persuasiveness more effectual than the transparency of a single heart, of a sincere life.
Joseph Berber

* Lightfoot  Individuals play the game, but teams beat the odds.
SEAL Team Saying 

* Life is 10% what happens to you and 90% how you react to it.
Charles Swindoll 

* Your most unhappy customers are your greatest source of learning.
Bill Gates 

* When you're finished changing, you're finished.
Ben Franklin 

* I have no special talents. I am only passionately curious.
Albert Einstein 

* Simplicity is the ultimate sophistication.
Leonardo daVinci

***

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız