Ana içeriğe atla

İçimden bir masalın külleri uçtu bu gece

* Şiir bu nedenle güzeldir... Yaşanmışlıkları görür, yalnızlığını giderirsin...  

* Yanıldım ve yoruldum vuslatların izinde;  beyhude kederlerde sözüm kalacak. 
Ölüp gitmek belki hiçbir şey ama;  günlerin yakasında elim kalacak…
Yılmaz Odabaşı

* Kiminle gülüyorsan ona aitsin.

* Her ayrıntım sayıklıyor 
Sükunetim deliliğimden... 
Aşk yok olmak diyor biri 
Yar ben yokum yok zaten 

* Kendisi yaşlandıkça seyircisi gençleşen adam: Miles Davis

* Ne camiye yaraşırsın, ne kilise, ne de havraya! 
Başka bi' hamur seninki, bi' başka maya. 

* Cesaret cehaletin gıdasıdır.

* Sonunda şans bana da güldü... Ama içinden.

* İnsan en çok severken insandır: En çok severken bencildir, kötüdür, tekinsizdir.
Dostoyevski 

* There are no shortcuts to any place worth going.

* Hazırlıkta başarısızlık, başarısızlığa hazırlıktır. 

* Ben değil biz, neden değil nasıl… 

* Başarı bir yanlış anlaşılmadır. 

* Gururlanalım ama kibirlenmeyelim. 

* Kırık bir kalp sakat bir vücuttan çok daha fazla acı verir. 
Sol ayağım 

* Başka şansın yoksa bir şey yapmak için cesaret gerekmez. 
Gazap üzümleri

* Bir insan birini yalnızken hatırlıyorsa sevmemiştir. Aklına geldikçe yalnızlaşıyorsa, işte o zaman sevmiştir. 
Turgut Uyar 

* Bir kadın yalnız kalmaz, yalnız olmayı tercih eder.

* İnsanın aklı kadar edebi, edebi kadar ederi vardır.

* Köpekler istedi diye atlar ölmez. 

* Benim sahip-kıran devran benimdir 
Benim key pehlivan meydan benimdir ... 
Yunusum ben yunus, iş bu cihanda 
Benim sultan kulu, sultan benimdir
Yunus Emre 

* Hiç kimse, duymak istemeyen biri kadar sağı±r olamaz.
Shakespeare 

* Felaket vs kefalet 

* ‏@FerdiCarrefour
Topuklu ayakkabının sebep olduğu acılar kadınların tüm günahlarına kefaret sayılsa yeridir. 

* ‏@NaferErmis
Meyve sineğinin erkeği sevişecek dişi sinek bulamazsa kendini alkolde boğuyormuş; ahaha kesin meyve sineğinden geliyoruz.

* Ağır silah iyidir. Tutukluk yaparsa adamın kafasına vurursun.
Snatch (2000) 

* Asker olmanın en büyük avantajı düşmanınızı karşınızda görüyor olmanızdır.
Gladiator (2000) 

* Uğruna savaşacak bir şeyler bulana kadar, bir şeylere karşı savaşmayı seçersin.
Choke (2008) 

* Mutlu olamıyoruz, çünkü insanlardan sevgi değil, sadakat ve itaat bekliyoruz. 

* Bir insan ne kadar çok öykü anlatırsa, o denli ölümsüzleşir.
Big Fish (2003) 

* ‏@vedatozdemiro
2 Nisan'da bütün dünya ciddileşiveriyo... 

* Hayatta güvendiğim sadece iki kişi var. Birisi kendim, diğeri ise sen değilsin.
Con Air (1997) 

* @ekremcatak
* Mekke'de oturan Müslümanlar için İslam'ın şartı 4 mü? 
Flash tv izliyorum gözlerim kapalı...

* ‏@keremtasoglu 
Alemci Fernandes 1 Gol 1 Asist. Bu adamın sarhoşken yaptığını ayık kafayla haber yapamayanlara selam olsun.

* @GaniMujde
Bu gece ne seyrederseniz seyredin yarın saat 22:00'de FOX'ta Harem var... 

* Affetmenin büyüklükten değil, zaafiyetten geldiğine inanıyorum, kimse hikaye anlatmasın. 

* Elinden gelenin en iyisini yaptığına inanıyorsan, gerisini siktir et. 

* ‏@kutup_zencisi
* 160 yıl yaşayan kaplumbağa varmış lan... Daha da kimse bana spor ömrü uzatır falan demesin, ağız burun girişirim... 
* Önce lafa bakarım laf mı diye, sonra söyleyene bakarım adam mı diye, sonra tekrar lafa bakar, yol boşsa karşıya geçerim.

* Beni çekemeyenlerin hakkımda kötü konuşmaları çok da dert değil. Neticede insan hazmedemediğini kusar. 

* Kocaeli Hereke'de hayat çok yavaş işliyormuş... Ara sıra İstanbul'a gitsinler bari, orası daha HEREKE'tli. 

* GD
* ATE'm tutem ben seni ! 
* Akil akil gel kıçıma takıl.
* Seviosan gel konuş bence.

* Senin tarafından terkedilmek = Sevgiyi bulma yolunda Ar&Ge maliyeti

* Aslanı kediye boğduruyorlar. 

* Hokkabazlarla şarkıcılar alkış ister.
Game of thrones

* Buyology
* Benim şirketlere değil, logolarını göğsümde taşıyarak kendilerine ayrıcalık tanıdığım için, onların bana para vermesi gerektiği düşüncesindeyim. 
* Öğrenilmiş söylemler dünyasında, bambaşka yollardan geçerek aynı bakış açısına ulaşmış kişilerle görüşlerinizi paylaşıyor olmak kadar hoş bir şey olamaz. 

* Gemileri yakmak vs köprüleri yıkmak 
* Önünüzde düşman gibi bir deniz, ardınızda deniz gibi düşman var.

* Değişim: Düşünce - duygu - davranış

* ‏@french_oje
Varlığıyla mutlu eden ve heyecan veren insanlar geldikleri gibi gitmeseler mesela, her şey daha güzel olur. Belki daha uzun bile yaşarız.

* PuCCa
* Ben ki evde bulaşık fazlalaşınca ‘atsam mı acaba bunları?’ diyen biriyim. 
* Bulaşıkları makineye dizmek spordan sayıldığı gün, spor benim için başlamış olacak.
* Yayılmak kadar mutluluk veren bir şey yok bana, ayakta kaldığım an, önce oturmak için kendime yer ararım, oturduktan sonra da buraya yatabilir miyim acaba diye etrafı incelemeye başlarım. 
* Dünyanın en eğlenceli şeyleri ya ayıp, ya günah, ya da yasak zaten.
* Zaten patronundan ya nefret edersin, ya aşık olursun. İkisi de birbiriyle eş değer duygular olduğu için bir şeyler hissetmen en normali. Neticede nefrette de, aşkta da bir süre sonra karşı tarafa zarar vermek kaçınılmaz sondur. Her sabah kapıdan içeri girişiyle bedenine korku salan hormonu yanlış anlaman çok normal. 
* Beklemek hiçbir şey yapmadığın halde çok kalori harcatan bir eylem.

* Portishead:
* Bu grubun reçete ile satılması lazım.
* Oturma grubudur ayrıca... Öyle kalakalır insan oturduğu yerde... 
* Trip-hop birdir, portishead onun kulu ve elçisidir.
* Yaralı değilseniz bile yaralar.

*

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız