Ana içeriğe atla

gitmem

* Geri sayim sen dogdugunda basladi. Eger (9) canli bile olsaydin en fazla (8) kez kacabilirdin olumden. Bil ki (7) duvele sultan bile olsan, yerin(6) mekân olacak sana. En fazla (5) metre kumas goturebileceksin. Kapatacksin (4) acsan da gozlerini bu (3) gunluk fani dunyada. Azrail gelince (2) kat olup da yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde (1) gun mutlaka oleceksin. Iste o an her sey (0)dan baslayacak. Cunku olum bir yok olus degil, yeniden dogustur!
* Aptallığın en büyük kanıtı, aynı şeyi defalarca yapıp farklı bir sonuç almayı ummaktır. Einstein
* Ağzına bi fitil taksak 15 gün yanarsın.
* Edison elektriği buldu, faturasını biz ödüyoruz.
* Bir tane yumurta dolleyebilmek icin neden milyonlarca sperm üretiyorsunuz biliyor musun? Çünkü bir tanesi bile durup yol sormuyor. 1 Kadın 1 Erkek
* no 1 2 trust
* Amasya'nın bardağı, biri olmazsa biri daha...
* Bazı erkekler kadınları anlamaya çalışır; diğerleri ise kendilerini daha basit olaylara adarlar. Mesela görelilik kuramına. Einstein
* Yalancı mutluluklara inat; yaşasın boktan hayat!
* workaholic
* Düsünüyorum o halde varım... Üseniyorum o halde yarın!
* Kız dediğin İstanbul gibi olmalıdır, fethi zor fatihi tek!
* 'TEKEL'inle tut elimi, 'ALKOL'larına sar beni, n'EFES'ine bile muhtacım...
* Bir ipte iki kişi oynamaz; ya sen düşersin ya da ben iterim.
* Beni sevmeyen ölmesin yaşasın neler kaçırdığını görüp anlasın.
* Yaşamda en önemli şey kazançlarımızı kullanmak değildir. Bunu herkes yapar. Asıl önemli olan kayıplarımızdan kazanç sağlamamızdır. Bu zeka gerektirir; akıllı insanlarla aptal insanlar arasındaki fark budur. William Bolith
* FazLa gurur göte vurur.
* Aşırı hız yolu değil, yaşamı kısaltır.
* Gravitation can not be held responsible for people falling in love.
* Benim anten senin kanalı gayet güzel çekiyo. Genelde bööle başlarda hep karlı gösterir benimki.
* sapınca-Sapanca
* Bir aynaya baktığımda gördüğüme güvenirim, bir de başımı yukarı kaldırdığımda göremediğime...!!!
* Yüz verip adam ettiysem sıfırla çarpar yok ederim.
* 1% increase in unemployment rate reduces mortality rate by -0.5%! (C. Ruhm research) Could I live longer (by 50% chance) if I quit my job?
* why why why
* Parayı Lidyalılar, kafayı TürkLer bulmuştur.
* Those who lack the courage will always find a philosophy to justify it.
* Gökyüzü gibi birşey bu çocukluk, hiçbir yere gitmiyor.
* Ne kelimem yetiyor artık, ne de cümlem. Yetersizliğime kızarım. Çekip gidesim var benim de. Tek derdim kara kutum bulunmasın.
* But then night becomes the day and there's nothing left to say.
* Bizim illerde kara sevdâ gibiydi kar.
Çünkü sessizdi ak da olsa.
Karanlık ve derin bir sükût idi kar,
Acısı uzardı, sevinci kısa; şimdi dilerim yine yağsın, buz kessin ortalık,
Buz kessin, karayel essin, her bir şey tükensin.
Bilirim helâke gidecek ben,
Kalacaklar arasında sensin.
Yetmez mi,
Hüzünler
Perim yetmez mi?
Sana bir İnşirah Sûresi neşesi
Bana bir Yâsin sessizliği.
Hüsrev Hatemi
* Ne olurdu, seninle tatlılaşsaydım; yaşayış zaten acı. Ne olurdu, sen razı olsaydın benden de, herkes kızsaydı bana. Ne olurdu, seninle aram düzgün olsaydı da, bütün alemlerle aram açılsaydı, dünya yıkılıp yansaydı. Hz. Mevlana
* Allahım hayretimi arttır. Ömrümü hayret. Amin.
* Lan bazen konuşmayı unutuyorum, biri bana bişi diyince elim klavyeye gidiyormuş gibi oluyor. PuCCa
* Evlilik tüm iyi ve önemli şeyler gibi kolay değil.
* Hiçbiriniz çıplak değilsiniz. Takdir edecek ne var?
* Ay güneşin lütfu ile aydınlanır fark edilir. Ama güneşte onun ışığı ile aydınlananlar olmazsa bütün heybetine rağmen ölüme mahküm bir mum ışığından ibarettir. Işığınızla aydınlananların ışığınızı yansıtarak sizi onurlandırdığı gerçeğini unutmayın. Güneş kadar mağrur olurken Ay kadar tevazu sahibi olduğunuzda aranızda yaşanabilir bir dünya var olacaktır.
* Çalış çalış, paranı harcayıcak biri var zaten. Hatta şu anda bokunu bile sana temizletiyo.
* Avucumda kına kokusu çocukluğumu hatırlatır. Göz pınarımda saklı bir damla, sadece sanadır.
* Ot yiyerek zayiflansa inekler tığ gibi olurdu.
* Ben olsam Guiza'yı düğünümde bile oynatmam.
* Evkur'a gelin 48 bin çeşit kazıktan istedinize oturun.
* Facebook o kadar gelişti ki ilkokulda kaybettiğim silgimi buldum.
* Etrafta artisa çok ama yonetmen biziz haberleri yok.
* Facebook'ta test çözdüğüm kadar okulda test çözseydim okul birincisi olurdum.
* One can not discover new lands without consenting to lose the sight of the shore for a very long time. Andre Gide
* Maymunsuz sirk Fenersiz lig olmaz.
* Eğitim, insanın okulda öğrendiği her şeyi unuttuğunda arta kalandır.
* Dost gibi yakın, sen üşürken soğukta, kendini sakın, sakın çıplakken konuşma.
* Dikenden gül bitiren, kışı da bahar haline döndürür. Selviyi hür bir halde yücelten, kederi de sevinç haline sokabilir. Hz.Mevlâna
* İnsanlar ve yapraklar arasindaki savas basladi. Sonbahar geldi bile. "Herseyi supurebilirsin ama sonbahari asla" (O.A.)
* Sabrım selametimse intikamım felaketindir. Şiddeti sevmem ama kullanmasını iyi bilirim.
* Okul yolu yokuştur Efesleri tokuştur.
* Kasaba minnet edeceğime, parmağımı keser yerim.
* Ölüm bile kötü değil
Aytensizlik kadar
Ona uğramayan gemiler batsın
Ondan geçmeyen trenler devrilsin
Onu sevmeyen yürek taş kesilsin
Kapansın onu görmeyen gözler
Onu övmeyen diller kurusun
İki kere iki dört elde var Ayten
Bundan böyle dünyada
Aşkın adı Ayten olsun
* Basıma ne geliyosa; yanlıs kisiye cok, doğru kisiye az güvenmekten geliyor.
* Yıkıldı mevsimler
Gerimde bıraktığım yeminler kadar mutluyum.
Korkmadığım sendin, korktuğum evren.
Dönüp dolaşıp yine intihar etti mutluluğum.
* Nasıl bir yangın ki bu alevlerin bile canı yanıyor. Nasıl bir yalan ki bu kelimeler kaçacak yer arıyor.
*****************************

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız