Ana içeriğe atla

tekrar sevebilirim....

* Domuz pişmemiş tava - Akıl değmemiş kafa...
* Seninleyken bir nehrin akıntısına kapılmış gibi hissediyorum kendimi, kıyıya çıksam üşüyecekmiş gibi, suda kalsam boğulacakmışım gibi. Kalbimle aklım sürekli çatışıyor. Kontrol bende olmuyor. Artık bıraktım dilediğin yere sürükle beni.
* Kanaat, zanaatten iyidir.
* İster sev ister sevil, hiçbir şey olması gerektiği gibi değil.
* Hep sol hep saha.
* ulu manita
* Esegi her koyde, aslani Kadikoy'de...
* Bulut mu yıldızı kaplıyor karanlık mı?
Ruhum mu sana, ben mi?
Deliriyorum mu, unutkanlığım mı ölü?
Gözlerim artık ışığa bakamıyor, kalbim kana aç, uykularım donuk soğuk.
Ölümle yaşama durmadan değiyor sarkaç.
Düşüncesiz sığnakta soğuk ama tek nefes ve tek soluk,
Eski ve yeni karışık ama donuk,
Asla dedikçe koşsar ölümüne aşk,
En çok sevdiğine dokunup yıldızlaşır.
Uzak ama herkesi unutup
Sabah açılır güneş pencerenden içeri girer mutluluk,
Hiç düşünmediğin bir zamana akar yolculuk.
Bu Tanrının ufalayıp üzerimize üflediği gece mi?
O yüzden mi bu kadar üzgün, o yüzden mi böyle ıssız, kimsesiz.
Meleklerin kanatları kadar dokunulmaz, hissettiğim kadar eşsiz.
Gök kapanır bulut düşer eline, gözün görmez olur, başkasının yerini dolduramaz diye, susup öylece seni bekler Tanrı'dan çalıntı 2 kelime.
* Tanrı tüm sorulara cvp verir ama bazen cavabı hayırdır
* Çapkınlara yeni tüyo: Kaçamağının adını "unknown", soyadını "number" diye kaydet. Arayınca unknown number yazsin!
* Kızgınken asla mektup yazma. Çin Atasözü
* I was talking with a friend about bad TV shows that we always complain how nonsence and stupid those programs/people are. She said, they are for the stupid people who will feel them self better after seeing them and thinking that they are more intelligent than the ones on TV. Ve ben sustum.
* No grass on the busy road, no hair on the clever head.
* Defalarca neşter vurulan, sonra geçti deyip sarılan, ama hala kanayan yara bende. Sıla
* Yemeği ısmarlamam menüye bakmayacağım anlamına gelmiyor.
* Erkeklerle sevişmek kar gibidir; ne zaman biteceği ve kaç cm olacağı hiç belli olmaz.
* Erkekler köpektir, bir gün bir bakacağız havlamaya başlamışlar.
* The winner takes it all...
* Ey zahit şaraba eyle ihtiram, insan ol cihanda bu dünya fani. Ehline helaldir, na ehle haram, biz içeriz bize yoktur vebali.
* Kiz arkadas dedigin ayrilinan biseydir zaten. Continous bi process deil maalesef hic bi zaman siz bu kadinlar! Püre ezme, saksuka vb. hissiyse her daim sustainable.
* Dik yokuşlarla çevriliyim. Olmazlara meyilliyim.
* Bülent Ersoy çok ünlü olabilirdi, ama önünü kestiLer.
* Aşk tost gibidir, araya kaşarlar girebilir.
* Gunes solgun gündüz gece, ıcımde sen bır bılmece, ızdırabı hecelıyor. Sensız yalnız sensız hıcım, gözyaslarım yagmur gıbı yanagımı ıslatıyor.
* DTP'LİLER MECLİS BİNASINA GİRMESİN, MECLİS BİNASI DTP'LİLERE GİRSİN.
* Başkalarının başarısızlığına sevineceğine kendi başarılarına sevin. Tabi bulabilirsen.
* Kahvaltıda qörmediğim kadar kaşarı okulda qörüyorum.
* Kambur olan Aslı'nın topal olur Kerem'i, tezekten terazinin boktan olur dirhemi.
* Hiçbir erkek zaten aldığı birşey için o kadar yüksek bir ödeme yapmaz
* Ne şeriat ne darbe kafası güzel TÜRKİYE.
* Organized hypocrisy: To different minds, the same world is a hell, and a heaven.
* Rüzgara kapıldım gidiyorum
Sonum hayır mı şer mi bilemiyorum
Hem çok seviyorum dostlar başına
Hem sıcak demir aşk olsun tutana
Ben yoruldum söyle
Senin gücün var mı hala
Kaç yenilgi var söyle
Ödül de Allah aşkına
Akışına kapıldım gidiyorum
Sonum hayır mı şer mi bilemiyorum
Hem eriyorum günden geceye
Hem kapı duvar verilmiş sözlere
Ben yoruldum söyle
Senin gücün var mı hala
Kaç yenilgi var söyle
Ödül de Allah aşkına...
* Kıyamet kopacaksa gelsin beraber kopalım.
* Dert içinde sevinci bul da yaşa;
Haksız düzende haklı ol da yaşa;
Sonu nasıl olsa yokluk dünyanın
Varından yoğundan kurtul da yaşa
* Nerde o eski aşkLar
Şimdi Mecnun küpeli, LeyLa kaşar.
* Anladım ki hasret, yeni bir aşka kadar sürüyor.
* Soğan bile soyulurken yaşarıyor gözler. Memleket soyuldu göremedi ÖKÜZLER.
* Eskiden toz kondurmadıkLarım şimdi kirden qözükmüyo.
* It was 'x' yesterday and today it's 'x-1'. But love has nothing to do with math.
* Egilir başlar, çatılır kaşlar. En güzel aşklar; Maris'te başlar.
* Bilim ve sanat bir kuşun iki kanadı gibidir. Bu iki kanadı kullanabilen toplumlar uçar ve özgür olurlar. Uçamayalar ise tavuk olur. ''Tavuk toplum'', önüne atılan bir avuç yemi gagalarken, arkadan yumurtalarının alındığının farkında bile olmaz! CHARLES DARWIN
* Her anne güzel çocuk doğurur ama benim annem abartmış.
* Teflon tava gibiyim, kimseye yanmam kimseye yapışmam.
* Geçen sene turuncuyduk bu sene moruz, geçen sene koymadıysak bu sene k.....:)
* It's not over until it's over.
* Türkiye'de 1 erkeğe 3 kadın düşüyormuş. Hakkımı kim yiyorsa haram zıkkım olsun.
* Söylemiştim sana gitme, gönlünün sahiline..
* Benim için heryer Paris.
* Yalnız kaldıysan, kalkıp pencerenden bir bak
Güneş açmış mı, yağmur düşmüş mü
Herkes gitmişse, sakince arkana dön bir bak
Dostun kalmış mı, aşkın solmuş mu
Dön bak dünyaya
Bir sonbahar kadar yalnız, bir kış kadar savunmasız
Ya da ilkbaharsan, yolun başındaysan.
Asla vazgeçme, kalkıp da pencerenden bir bak
Güneş açmış mı, yağmur düşmüş mü.
Dön bak dünyaya
* Mantıklı düşünceler idealizmi savunanlar üzerinde işe yaramaz, aksi halde idealizmi benımseyen kimse olmazdı. G. House
* Dünya yuvarlak, ozon delık; abi ne sapık bi gezende yasıoruz.
* Bi insanın havuzla ne problemi olur ki?
* Gidén için üzülme, sevseydi gitmezdi. Gelene sevinme, o da başkasından geldi.
* Hayatımdan gidenler... Bir daha geri gelmeyi hayal bile etmeyin! Hayatıma yeni girenler, gitmeyi düşünürseniz hiç beklemeyin. Kalıp tanımaksa amacınız, durup izleyin. Başkalarından değil, beni benden öğrenin.
* Aşık olun! Gösterin birbirinize yalnızlıklarınızı. Tek çaresi aşktır, bir yalnız yaşama sırasında nefes almanın - Aşk da zaten iki yalnızlığın ortak bir yalnızlıkta buluşmasıdır.
* I wish that I could work it out. And the hardest part was letting go, not taking part. Everything I know is wrong, everything I do. It just comes undone and everything is torn apart.
* SARAYDA KEDERLİ, ZİNDANDA MUTLU OLMAK İNSANIN ELİNDEDİR.
* Bir çınar gibi göğe dururum
Ne yıkılırım ne sökülürüm
Ne hasret yıkar ne ayaz yakar
Baş eğmem bir tek yöne dururum
Rüzgarım çalar dallarım söyler
Gönlümü kırma sazdan olurum
Paye verip de paya pay katma
Çoğu istemem azdan olurum
Ne yazım vardır ne kışım vardır
Yüreğim hardır yanar dururum
Dost bilene hep yerim vardır
Şu gönlüm handır köle olurum
* Allah kimseyi 2 şık arasında bırakmasın.
* Cevap alamıyorsan yol al.
* Ben sahip olduklarımın tadını çıkarmayı öğrendim hayatta. Sahip olamadıklarımın ve olamayacaklarımın acısına ise ayıracak zamanım yok. Hayat çok kısa.
* Kimin ne mal olduğunu biliyorum, salağa yatıp gülüyorum.
* Eczacı hamile kalır, mal fazlası ister.
* hastrefen
* Onların yaptığı evlilikten benim gezindiğim yalnızlık daha iyi.
* Facebook'taki evlilik baskısı toplumda yok.
* Dicle kıyısında bir kuzu ölse hesabı Ömer’den sorulur.
* Data experiences its own form of natural selection. What is important will survive, the remainder will thankfully fade away.
* Cam gibiyim, kırıldıkça keskinleşiyorum.
* rowing: pain contest
* fun theory : Fun can obviously change behaviour for the better.
* KÜÇÜK HIRSIZLAR EL FENERİ, BÜYÜK HIRSIZLAR DENİZ FENERİ KULLANIR.
* Seni denizdeki canlılara anlattım. Benin canım sevgilim balıkları bile aglattın..
* If I could, I would.
* Born to raise hell, born to raise hell! We know how to do it and we do it really well.
* A woman knows she's wearing the right dress, when her man wants to take it off.
* In a moment, everything can change. For a minute, all the world can wait.
* SİZ SİZ OLUN, KİMSEYE GÜVENMEYİN. SİZİ GÜLDÜRENLER BİLE BUNU, ALTIN DİŞİNİZİN YERİNİ ÖĞRENMEK İÇİN YAPAR.
* Ben bal arısı gibiydim senden önce, bak pervanelere döndüm seni görünce.

********************

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız