Ana içeriğe atla

new start

* Okuldaki tüm kaşarları kantinciye versek 10 yıl tost yapar.
* Kaşarlar erisin diye küresel ısınmaya tam destek.
* Uykum gibi gelsene.
* Let there be bread. World Food Day 16th October
* Tenefüs zilini hesaplamaktan matematiğimiz gelişti.
* Dışımıza vurulan boya zamanla içimize işler.
* Sonbaharda Eymir.. Eymir'de sonbahar
* Hakkımda bilgin yoksa fikrin de olmasın.
* Sınavda Kopya Alın-Verin Eğitime Can Verin
* Gökler ve yeri elma farzet ki, Allah'ın kudret ağacından yetişir. Sen elmanın içindeki kurt gibisin. Ne ağaçtan haberin var, ne bahçıvandan. Elmayı del çık da etrafına bak. Hz. Mevlâna
* Haddin mi ki beni durdur
* Dost dost diye nice nice sineğe sarıldım. Benim sadık yarim, karafatmadır.
* Baskalarını sık sık affedin, ama kendinizi asla. Publilius Syrus
* Ay ışığına sarılıyor. Gün ışığını saklıyor. Geçmişte doğan gereksizliklerin içinden akıyor. Kelebeğin kanadında umarsızlık, toprağı çatlatarak uzaklaşıyor. Sonsuzluk için ruhum yeniden diriliyor.
* Kopya Çekmek Sanattır Çekemeyen Salaktır
* Sakın bi daha, sakın kimseye, sakındığın kişi için ölmemeye! Bişey zannetmekle hiç bişi olduğunu görmekle, haksız değer vermekle, yetim gezmek yanlızlığınla kulaksızdan tophaneye... Kanadiğını göremeyecek kadar körsen, mezarın olacak mutsuzluğunla kaplı mahzen.
* Yok artık Lebron James.
* Sana gitme diyemem ama kal da demem.. Gidersen ardından el sallayacak gücü bulurum kendimde,kalırsan kucaklayacak cesareti de..
* Sebeple sonucun bile bir ilişkisi var. Bi bizim yok...
* Aldanma feleğin parlak rengine, zira felek yine eski felektir. Necasetli üniforma yakışır mı herkese. Altından semer vursan eşek yine eşektir!
* Bak ibret al yere düşen yaprağa, o da eskiden yukardan bakardı toprağa!!!
* Yazarsın makale, olursun fevkalade!
* Bir sabah boş evinde üşüyerek uyanacaksın. Titrek kalbini eski mektuplara saracaksın. Ben senle bir günü bir ömre kıyaslarken sen benden bihaber başka kollarda uyuyormuşsun. Olsun, avuçlarında ben boynunda benim kokum. Ben seni çoktan unuttum, sen beni unutamayacaksın.
* Sadakat mıydı zamana yenilen. Yoksa ”Zaman” mıydı ihanete buyur gel diyen?
* Kristof Colomb'un en sevdiğim yanı yeni bir dünyayı keşfetmesi değil, bir düşünce uğruna onu aramaya gitmesidir. R. Tourgot
* Önemli olan zamana bırakmak değil, zamanla bırakmamaktır.
* Yollar boşaldı artık, yolcular buldu vaha,
Yolcular gitmese de yollar gider Allah'a
*****************************

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız