Ana içeriğe atla

bir saatte 3 arama

Keşke hep çocuk kalsam... Dizimdeki yarayı en buyuk acı sansam... 

* Sevgililer ikiye ayrılır... Ve daha mutlu olacakları birilerini ararlar. 

* Bence Çin nüfusunun bu kadar kalabalık olmasının tek sebebi Çin malı prezervatifler! 

* Kırışıklara ve yaşlılık belirtilerine kesin çözüm: Instagram! 

Metin Uca ‏@MetinUca
Ne yazık ki günümüzde egemenlik kayıtsız şartsız liderin, satın alanın, ele geçirenin, biat edenindir.

* Birgün prensimi bulucam ama babam hep kral kalacak.

* Radiohead: Heyet raporu olmadan dinlenmemesi gereken grup.
Aklımın radyosunda en çok çaldığım grup.

* Bir insan birisini seviyorsa olduğu gibi sever, olmasını istediği gibi değil... 
Tolstoy

* I’m not living, I’m just killing time.

* Üzülmesin onlar hiç 
Kalan giden benim 
Zamansız en çabuk 
Yanan sönen ateş benim 

* The longer I live, the more I realize the impact of attitude on life. Attitude, to me, is more important than facts. It is more important than the past, the education, the money, than circumstances, than failure, than successes, than what other people think or say or do. It is more important than appearance, giftedness or skill. It will make or break a company... a church... a home. The remarkable thing is we have a choice everyday regarding the attitude we will embrace for that day. We cannot change our past... we cannot change the fact that people will act in a certain way. We cannot change the inevitable. The only thing we can do is play on the one string we have, and that is our attitude. I am convinced that life is 10% what happens to me and 90% of how I react to it. And so it is with you...  We are in charge of our Attitudes.
Charles R. Swindoll 

* Bilmediysen bir Can'ın kıymetini Candy Crush oynamamışsın.

* Kızarak düzeltmeye çalışıyorsan ütüden ne farkın var. 

* Tanımadığım ortamlarda hanım hanımcıkken, en yakın arkadaşlarımla buluştuğumda içimden adeta bir Recep İvedik çıkıyor. 

* Ben söylediklerimden sorumluyum, anladıklarınızdan değil. 

* Rüzgar ateş için neyse, ayrılık da aşk için odur. Eğer aşk küçükse söndürür, büyükse daha da kuvvetlendirir. 
Mevlana 

* Think carefully, do successfully.

* Enjoy the ride, love the ending.

* Rakı içen adam kalitelidir. Beyaz peynir'e alışmışır bir kere, kaşarla işi olmaz… 

* From zero to hero.

* Bakalım sokma akıl kaç adım gider.

* İkinci adam olmaktan bıkan ilk adam ben miyim sanıyorsun? 

* Althusser 
İki kişinin olduğu yerde tahakküm vardır.

* ÖrgütLenin GüçLenin! 

* Hak yerini bulana değin, Hack yerini bulacak! 

* Madem sonsuza dek yaşayamayacağız, o vakit istediğimiz gibi yaşayacağız. 

* Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı RedHack'tir! 

* Belgeler sel oldu.. Belgesel oldu.. 

* Lee Segall 
Bir saati olan saatin kaç olduğunu bilir. İki saati olan hiçbir zaman emin olamaz.

Lincoln 
* If I had 8 hours to chop down a tree, I'd spend 6 sharpening the axe.
Ağaç kesmek için sekiz saatim varsa altısını baltamı bilemeye harcarım.
Öfkenin ateşi önce sahibini yakar. Kıvılcımı ise hasmına ya varır, ya varmaz.
* Koyunu, kurdun elinden kurtaran çoban, koyuna göre kurtarıcı, kurda göre de özgürlüğüne engel olan bir kimsedir. Demek ki, koyunla kurdun özgürlük deyince söylemek istedikleri şeyler birbirinden değişiktir. 
* Halkı bir süre aldatmak mümkündür, halkın bir kısmını sürekli aldatmak da mümkündür, ama halkın tümünü sürekli aldatmak mümkün değildir. 

* Bir ördeği nehirle korkutabilir misin? 

* ordo ab chao - İstediğin düzeni kurmak için önce kaos yarat! 

* Amerika’nın “büyüterek küçültme” stratejisi 

* İki kişilik duânın adıysa saadet, ya Rabbim beni onunla beraber affet! 

* Sana yanlış yaptığı için terkettiğin sevgilinin barışmak için yaptığı mücadele aslında sadece kendi vicdanını rahatlatmak içindir. Geçicidir...

* Düzenli ilişkiyi, düzenli olarak ayrılıp barışmak sanan çiftlerin varlığı oldukça rahatsız edici. Sim kartın bile 3 yanlış denemede kendini kilitlediği dünyada 5-10 kere küsüp barışmak nedir abi...

* Azeri atasözü
Adam var ki adamların nahşıdır, adam var ki heyvan ondan yahşıdır. 

* Kainat mı daha uzak insana yoksa insan mı? 

* Önceden olsa bırak gitsin aşk tek kişilik derdim. Kimi sevdiğin önemli değil, önemli olan sevme becerin derdim. Artık öğrendim ki; kimi sevdiğin önemliymiş. Uzun yolu göze alamayana kelebek olunmazmış. Nefesi yetmeyenle dipte hazine aranmazmış. Aşkın ibadetini bilmeyene bayram bağışlanmazmış... 

* Verdiğin değerin karşılığını görmüyorsan, gördüğün değerin karşılığını ver ki, herkes yerini bilsin.

* Şahsen kışlıkları hurçlara sıkıştırırken arada eski sevgilimi de koymayı düşünmüyor değilim. 

* Uzatmalar oynanan ilişkinin kokusunu nerede olsam alırım. 

* Baharın gelmesi sizin için artık sadece yeni sandaletlerimi giyeceğim sevincine bıraktıysa size geçmiş olsun diyorum ! 

* Senin bildiğin kadarını ben unutmuşumdur! 

* What's life for if not finding yourself and trying to become the best, most genuine version of you that you can be? 

* Mayıslar bizimdir, kasımlar sizin 
Kupalar bizimdir, sapları sizin... 

* İmkansız diye birşey yoktur. Sadece mucizeler biraz zaman alır.
Fatih Terim

* Kontrol edemediklerine bağlıysa mutluluğun, vay haline... 

* Şampiyon diye yazılır, Galatasaray diye okunur ! 

* Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb, they cling to the realm or the gods or love. Only the ladder is real. The climb is all there is... 

* Edirne köprüsü taştan… Var mı büyük Beşiktaş’tan? Var mı? Duyamıyorum… 

* İlgisiz erkek diye bir şey yok; ilgilendiği sen değilsin'dir.

* Herkes o kadar masum, herkes o kadar iyi ki, sanırsınız cehennemde yalnız yanacağım.

* Müşteri her zaman haklı değildir, ama hak verdiğinizde para kazanırsınız. 

* Hıdırellez’de, Hıdır’a boş kağıt yollamak...

* Dünyaya gerçek bir dahi geldiğinde, onu şu işaretten tanıyabiliriz: €  ýyabiliriz; Bütün ahmaklar ona karşı birleşmişlerdir. 
Jonathan Swift 

* Mörfi beni, ben yusuf yusuf'u seviom.

*  Hayalim üç kelime o da şöyle: Haziran Temmuz Ağustos 

* Hepinizi Allah'a send ediyorum.

* Kızını like etmeyen dizini like eder... 

* Acımasız gerçek: Kendi işini kuramazsan, emekli olana kadar sabahları alarmı kurarsın... Alarm sesinden nefret ediyorum!

* İphone kullanıp da yanında şarj aleti olmayanın; ya Twitter'ı yoktur, ya da sevgilisi.

* Yine unfollow rekorları kırmışız. 5 komik tweet'le kazandığımızı 1 tweet'le kaybediyoruz. Yazıklar olsun bu ülkeye!!! 

* Justin Bihaberler sizi. 

* Sahasında kupa kaldırdığımızın çocukları, siz Saraçoğlu'nda galibiyeti kutlarsınız, biz ŞAMPİYONLUĞU...

* Uğruna ölünecek bir kadın tanıdım. Ve onu mutlu etmek için yalnızca 'Anne' demek yetiyordu.

* Az insan çok huzur... 

* Bugün hiç tanımadığım 7 kişiye 
Sırf benle mülakat yapsınlar diye 
Usulca sokulup merhaba dedim.

* Şişkosun sen şişko kal, ye dedi tulumbayı.

* Kadınlar kendilerini güldüren erkeklerden hoşlanmazlar. Kadınlar hoşlandıkları erkeklere gülerler. 

* Aklımdasın diyen balıklar ömrümsün diyen kelebekler gördüm... 

* Vision without execution is hallucination.
Thomas Edison

* Bizim varlığımızı bir eşeğe yüklesen götürür, ama keyfimizi tren katarları götüremez.

* No reason to stay is a good reason to go. 

* Kesme nevanı ; 
İçine salsalar da keder. 
Kırılsa gönül medd ü cezr ile; 
Hepsi geçer 
Hepsi geçer.
Sadi Şirazi 

* Bir ilişkinin başarısı bittiğinde seni götürdüğü yerdir. 

* Unutmak kelimesi ‘un’dan çıkmış. Birini bir bütün olarak unutamazmışsın. Unufak etmek, gözünü, kaşını, sesini yavaş yavaş silmek gerekiyormuş ki unutasın. Ben unutmak istiyorum, ama unutmak istedikçe her şeyi yeniden hatırlıyorum. Unutamıyorum.
Unutmak kelimesi undan çıkmış. Öyleymiş. Unutmak için unufak etmek gerekiyormuş. Birini bütün olarak unutamazmışsın, zaten öyle pat diye unutamazmışsın. Böyle yavaş yavaş gidermiş, yavaş yavaş unuturmuşsun. Gözleri, kaşı, burnu, kulağı, sesini yavaş yavaş.. Unuttuğun zaman da o kişi olmazmış. Hatırlamazmış. Sonra unuttuğunu unuturmuş. 
Ben unutmak istiyom lan. Hergün ne zaman unutucam diye soruyom kendime. Hergün sorduğum zaman da her şeyi yeniden hatırlıyom ben. Daha net. Unutamıyom ben.  

* Kişi sevdiğini Allah'a emanet ederse, onu bir daha görmeden ölmezmiş.

* Ben hiçbir zaman iyi adam olamadım ama kimsenin de adamı olamadım.  

* Zaten bir kadın sevmiyorsa, seviyorum demez. Sevdiği zaman sevmiyorum dediği olmuştur ama, o konuyu takma kafana sen.

* Şüphesiz ki biz Behzat Ç.'yi polis olduğu için değil, polis olamadığı için sevdik.

* Dindi mitoloji oldu.

* Cehennemin en karanlık yerleri buhran zamanlarında tarafsız kalanlara ayrılmıştır. 

* Yüzünü güneşe dönen insan gölge görmez. 

* 'İtiraz etme', 'Kırmızı ruj sürme', 'Kısa etek giyme', 'Sigara içme', 'Alkol tüketme'... Hükümet mi konuşuyor, ana-babamız mı belli değil ?!?

* Sütten çıkınca bütün kaşıklar aktır. Önemli olan, içinden çıktığın sütü ak bırakmaktır.
Mevlana

* zaferalgoz ‏@zaferalgoz
* CHELSEA'li İngilizler bile şansla kazandık diyor. İçimizdeki İngilizler ukalalık yapıyor. Futboldan anlamayanlar yüzünden holiganlik bitmez.
* Yalanla kurulan her şey zamanla yıkılır...

Ağzınızdan çıkanlara her zaman dikkat edin... Çünkü, bir sözü unutmak bir yüzü unutmaktan daha fazla zaman alır...

* Gariptir insanoğlu; aynı espiriye defalarca gülmez lakin aynı acıya defalarca ağlar...

* Dinamitin mucidi Nobel adına barış ödülü var. Barışı dinamitleyenler adına da savaş ödülü verilmeli..!

* 1 Mayıs’ta elinde sirke şişesiyle Dilan'ın ‘bomba’sını gördünüz ama Reyhanlı'da bir kamyon bombayı göremediniz... 

* Camı silsek "ayna gibi oldu" deriz, aynayı silsek "cam gibi oldu" deriz. Böyle bi milletiz... 

* Nafer Ermiş ‏@NaferErmis
* O artık bir Fenerbahçe taraftarı değil, bir ölü; öldüren de Galatasaray taraftarı değil, bir katil. Katilin hangi takımın taraftarı olduğu önemli değil. Futbolu bu hale getiren herkes katilin taraftarıdır! #mekanincennetolsunBURAKYILDIRIM 
Nasıl olsa gideceksen, boşuna gelip de ruhumda iz bırakma, silmek zor oluyor.
10 yıl sonra bugünü hatırlamak istemeyecek 1 milyon kız bulabilirim... (1 Mayıs)

* Cemal Süreya ‏@csureya
En az benimki kadar annemin de ahı tutar sana. Burnumdan getirdiğin süt, onun sonuçta. 

* Mertcan Bahar ‏@MertcanBahar
* Kız olmuş 90 kilo, hala face'te, twitter'da eski sevgilisine laf sokma çabasında. Neymiş, intikam soğuk yenen bi yemekmiş. Ye lan onu da ye. 
* Gençlerin %70'i bel ağrısı ve uykusuzluk çekiyor. Geri kalanın bilgisayarı yok. 
Doktor değilim ama hastam çok.

* Var mı Allah'tan yukarı kabirden aşağı? 
Toparlan ey ruhum gidiyoruz sen yukarı, ben aşağı...
NFK

* Onur ‏@onur_goksen
* Mahalleden kornaları çala çala düğün konvoyu geçti, bir de toplumumuza "muhafazakar" derler. İki kişi sevişecek diye sevinçten deliriyoruz. 
Kabullenirsen her şey geçer. Kabullenmenin ruhunda açtığı yaralar hariç. 

* Mad Men ‏@DonDrapperr
* Uzun süre görüşmediğim birisinin "sen yaşıyor musun?" diye mesaj atmasına uyuz oluyorum, görüşmüyoruz diye ben niye öleyim lan? Sen öl! 
Milli içkilerimiz ikiye ayrılır, ikisi de beyazdır, birisi tostla öteki dostla iyi gider.. 

* Eskiden gençlerin kıyafetleri hayat görüşleri hakkında fikir verirdi. Şimdi sanatla ilgileniyor herhalde diyorum, adam otoparkçı çıkıyor. 

* Burcu Cüylan ‏@burci_c
Sabah sabah duyduğum "bugün çok güzel görünüyorsun, tanıyamadım seni" cümlesindeki gizli moral bozucu temayı bulunuz.

* Çirkin kadın yoktur, az ayran vardır. 

* Ferdi Carrefour ‏@FerdiCarrefour
Justin Bieber 2-3 gün daha kalırsa çocuk sahibi olma isteğim tamamen tükenebilir. 

* Mesaj atmazsın anlarım, aramazsın anlarım, ilgi göstermezsin onu da anlarım. Beni başkasıyla görürsen onu da sen anla yavrum.... 

* Bugün koluna hayatım diye girenlerin, yarın hayatına kol gibi girmesi dileğiyle. 

* Yıldızz Tlb ‏@YildizzTilbee
* Sevmediğiniz bir insanın saygısı sevgi uyandırır, sevdiğinizin saygısızlığı sevgiyi siler pişmanlıkla.
* Saygı nefreti yener, saygısızlık sevgiyi yer.

* Ülkelerin nasıl yöneteceğini bilen herkesin taksi sürme ve saç kesmekle meşgul olması ne büyük talihsizlik.
George Burns 

* Bin defa mazlum olsan da; bir defa zalim olma...
Hz. Ali

* Ne zaman onu anlatmaya başlasam, tekrar aşık oluyorum. 
Friends 

* kutup zencisi ‏@kutup_zencisi
"Looking for you babe, searching for you babe, where have you been all my life..." 
Yani diyor ki: gönlüm hep seni arıyor neredesin sen... 

* Gençken aptalca şeyler yapmazsan, yaşlılığında gülerek hatırlayacağın anıların olmaz. 

İnsanları ayakta tutan iskelet ya da kas sistemi değil, prensipleri ve inançlarıdır...
A. Einstein

* Google'a 'En İyi Erkek Komedi Oyuncusu' yazdım, 'Ahmet Kural mı demek istediniz?' dedi. 

* Cübbeli Ahmet Hoca ‏@CubbeliAhmtHoca
Eskidendi o dağı delip su getirmeler, şimdi mutfaktan su getireni bulursan yakala hemen evlen.. 

* hasibe eren ‏@hasibe_eren
"Ben demiştim!" demek hiç bu kadar zevkli olmamıştı:) Tebrikler kuzuuuumm.

* Oray Egin ‏@orayegin
Asmalı'ya bir ayran barı açan parayı vurur. El altından da rakı satarsınız. 

* Plaza Kaşarı ‏@Plaza_Kasari
Şirket araçlarıyla beleşe güneye inme sezonu resmen açılmıştır.

* Elmayı yedikten sonra Havva da Adem'e "Şimdi biz neyiz?" diye sormuş mudur aceba?

* Pink Freud ‏@pinkfreud
Olmayanı oldurmaya çalışmaktan oluyo bunlar hep. 

* Sana gelip; "Çok hata yaptım, tekrar deneyelim" derse, hemen affet ve kaldığı yerden devam et. Şaka şaka, tam ağzının ortasına kürekle vur. 

* Eldeki mont evdeki monttan iyidir.
Bahar atasözü 

* Mark Zuckerberg bile girmiyo artık Facebook'a, adam hala oyun isteği yolluyo, seneler önce güldüğümüz videoları paylaşıyo bıkmadı, usanmadı.

* Ben Hayko Cepkin'i gözünden tanırım.

* Gelini tuvalete götüren zavallı kurban siz olmayın. Ben bir kere oldum, serumlu hastaya çişini yaptırmak gibi bir olay. 
PuCCa 

* Bir şirketin en önemli varlığı çalışanları, yani insanlardır… İnsanlar değerleri yaratıyor, insanlar kurumu yaşatıyor ve insanlar fark yaratıyor ! 
Bu yüzden, benim için Abdi İbrahim demek SİZLER demek... Bu çatı altında, sizlerle birlikte çalışmış olduğuma çok memnunum. Her birinizden güzel anılar biriktirdim. Yaşamımda yarattığınız fark için hepinize teşekkür ederim.

* I have always believed that it is in times of crisis that a man shows what he's really made of.  

* Huzurlu bir kadın, karakterli bir erkeğin en soylu eseridir! 

* Afganistan'da çocuk var, çocukluk yok...
Khaled Hosseini / Uçurtma Avcısı 

* İçkiyi bırakmak isteyenler, bizim eve bırakabilirler.

* Alkoliğin tövbesi içki görene kadardır. 

* 70 yaşındaki teyze 75 yaşındaki adama "benim randevum var amca " dedi. Ulan kadın milleti her yaşta genç görüncem derdinde.

* Bir dersten kalmanızdan daha kötüsü o dersten en iyi notu en yakın arkadaşınızın almasıdır. 

* Hissettiğin kadar kalbinde, söyleyemediğin kadar dilindedir...

* Arkadaşlar metrobüste ortam süper yaa, bildiğin kopuyoruz. Mesela şu an benim kolum koptu, kopmaya devam edicez. 

* O zaman spor yapmak lazım avaz avaz.


*

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız