Ana içeriğe atla

PUCCA

* Sonra aslında bu caminin benim eğlenmem dışında bambaşka bir şey için var olduğunu hatırladım. Burada Allah'a yakındım, okulun müdür odası gibi bir yer, istediğin kişiyi ispitle müdüre, gitsin ağzına sıçsın. 

* Dünyadaki herşeyin bi sebebi varken, o minnacık sinir bozucu börtüböceğin bile bir amacı varken; koltuk altı kılının çıkma nedeni nedir anlamıyorum. Madem bir yararı var ben neden onu çıkar çıkmaz alıyorum? Neden erkeğin kıllısı makbulken ben ağda ile cebelleşiyorum? Bir gün kadınlarda kıl moda olacak bunu biliyorum. Valla bak, erkekler gibi biz de saldım çayıra mevlam kayıra modunda dolaşacağız. Ama o gün gelene kadar şu lanet olası bacaklarımı almalıyım. 

* Heyoo romantik olabiliriz artık diye düşündüm ki, adam gitti maç özetini açtı, onu izlemeye başladı. Lan ben bi diziden sonra bir daha özetini izlesem ne mallığım kalır, ne kültürsüzlüğüm, ne geri zekalılığım, ne kafamın basmaması, ne cahilliğim. Ama erkekler bu maçlardan sonra öle bite bir de yorumlarını izliyorlar. Neyine izliyorsun, sonucu değiştirecek mi izlemen sanki salak iste. 

* Lan acaba adam hayvan sevici mi? O fiziğiyle beni beğendiğine göre, fokbalığı sevdalısı olsa gerek. 

* Deveyi dikenle, insanı sikenle tanıştırdım, yaranmaktan sevişemediler.

* Hızlı atın boku seyrek mi düşüyordu? Patır patır mi aıçıyordu, n'apıyordu?

* Tangadan da nefret ediyorum, bu kadar rahatsız eden bir şeyin çok rahat ettiriyor diye satışa verilmesi tam bir pazarlama yalanı. Abi neresi rahat onun kıçının arasında bir ipin varlığı nasıl rahat ettirebilir bi insanı? Bence en güzel don o kenarı kelebekli kocaman teyze donları var ya onlar. Allahım içinde popom nasıl mutlu oluyor onun anlatamam. Bir gün onlarda seksilik mertebesine ulaşacak biliyorum, o güne kadar sabredeceğim ama.

* Ohh canıma değsin evleneyim de nikah şekerimi nah şeklinde yapıp size vereyim.

* Onu çok seviyorum sanırım, öküzlüğüne rağmen; o da keşke beni sevse beceriksizliğime rağmen.

* Ciğerini bildiğimi zannederken, ciğersizmişsin; yani bir bok bildiğim yokmuş!

* Uyandığım zaman onu beni izlerken gördüğümde herşey sütliman oluyor. Ama bunu kimseye anlatamıyorum, çünkü güzel hiçbir şey anlatılmıyor. Anlatiısa bile dinlenmiyor.

* Doğruları duymak istiyorum derken aslında yalan söylemiştim.

* Yani sabahı bile beklememiş, biraz ayılınca çekip gitmiş. Yani teoride ben, pratikte o terk etti beni.

* Korktuğun başına geldiği an yapacağın tek şey artık korkmamaktır.

* Sadece şu siktiğimin basenleri, abi neden erimiyorsunuz siz, memelerim bile gitti, puf böreği gibi söndüler, siz hala yerinden olmak istemeyen yaşlı yönetici gibisiniz.

* Herhalde biz yaratırken içimize kendi cinsimizle ilgili bu da eklenmiş "bir parça karşıdan gelirken
bacak süzme refleksi, bir parça üzerindekini nereden almış tarama motoru, bir parça gram vermiş hassas tartı özelliği, bir parça da yapmacık kelimeler serpiştirelim" denmiş sanırım. 

- Bunlar var ya kesin evlenir bence, ee kaderim bu yapacak bir şey yok, Telli Baba kukusuna sahip bir kızım. Maşallah içine giren hemen evleniyor, hiç vakit kaybetmiyor.

*

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız