Ana içeriğe atla

Ay Hadi İnşallah! - PuCCa günlük 4

* Parisliler Eiffel için, "Paris'i en güzel Eiffel'den izlersiniz, çünkü bir tek oradan görünmez orası" derlermiş.

* Bir olayı yaşamaktan daha heyecanlı bir şey varsa o da kesinlikle kız arkadaşlarına anlatmak olmalı. Hatta bazen sırf bu yüzden bile yaşadığımızı düşünüyorum.

* Göz göze geldiğim her insanda sevgilimin eski sevgilisi tepkisi: "O masa bizim hakkımızdı orospu!"

* Falcının anlattıkları da Cem Yılmaz'ın şovunu izlemek gibi oluyor. Anlatırken çok iyi, çıktıktan sonra ne söylemişti unutuyorum.

* Özrü kabahatinden de kırıcı.

* Tatlım, beyaz atlı prens demişsin ama bu sadece at!

* Her önüne gelen benden önce evlendiği için her hafta onu orada burada delice eğlenmek yerine kıçlarına soksunlar diye altın takıyorum.

* ... birazdan gerdeğe girecek biri...  

* Hamamı görsem tasına aşığım.

* Yıkıldım, hayal kırıklığına uğradım! Robin, Batman'i terk etti ve Superman'le birlik oldu gibi hissettim. Zeki Alasya ve Metin Akpınar ayrıldı gibi hissettim.

* Allahım bunları duyacağıma sağır olsaydım daha iyiydi.

* İstemediğim ot olsan, hep burnumun dibinde kalsan.

* Başka bir erkekten şüpheleniyor desem, etrafımda ne var ne yoksa dişi. Kadın Kolları Başkanı gibi bir şeyim yahu.

* Bir insanı değiştirebilirim diye girme o yola; ben bunun bu huyuna katlanabilir miyim diye düşün. Kimse değişmez.

* Bir kaç kez böyle bir sahneyi denedim, bu sahne sadece adamın kafasına bir şeyler dank etsin sahnesi. Yani arkamdan gelsin, koşsun, bir hata var ortada onu görsün sahnesi. Gerçekten ayrılmak isteyen böyle romantik sahnelerle ayrılmaz.

* yaşarken cehennemi görmek

* Orospunun yemini penisi görene kadarmış.

* Telefonu şarj kablosuyla taşıyorum, güya cep telefonu.

* Çocuk neymiş, hiiiiç sevmem. Sokakta görsem tekmelerim.

* Burçlara inanmayan ben, ikizler diye bir burcun tüm varlığını ezbere biliyorum sayende.

* Ne kadar güzel başlarsa başlasın, hep sonunu hatırlayacaksın.

* Bunca sene ağzını bıçak açmayan mantığıma bir haller oluyor. Sürekli olarak beni rahatsız ediyor. Oysa bütün kararlarımı kalbimle, hatta neredeyse götümle alırdım.

* Karakterinin gelişmesini istiyorsan, en sevdiğin şeyden vazgeç.

* Göz ameliyatı olmayan baba: Göreceklerim, şu an gördüğümden çok farklı değil zaten.

* Çeşme: İzmir'in değil de İstanbul'un bir ilçesi gibi...

* Kendi akılları, kendilerine yetmeyen arkadaşlarımın fikirlerini almak için olayı anlatıyorum.

* Türkiye tarihinde internette insanların profil açtığı ne varsa bakıyorum bu adam yok!

* Ne içtiyse artık gerçekten kızın ruhu bedeninde değildi.

* Sen huzurdan huzursuz oluyorsun, mutlu olmak istemiyorsun, hep sorun çıkartmak istiyorsun... İşler yolunda gidince korkuyorsun, korktuğun şeyin üzerine gitsen kavga çıkartacağına.

* Önce o yesin, sonra ben yerim diye düşünüyorum. Hep karşımdakinden daha az yemeliyim gibi hissediyorum.

* Çikolata: Allahım, Allahım işte mutluluk bu! Seksten bile güzel, aşktan, yeni yıkanıp serilmiş çarşaflardan, banyodan sonra saçlarını koklamaktan...

* Yalnız bir şeyin farkına vardım, beynimizin içinde bence bir parça var, böyle aşk acısı çekerken o parça herkeste aynı çalışıyor. Yani istediğin kadar burun kıvır, o acıyı çekmeye başladığın noktada aklına hep aynı şeyler geliyor. Bir de beyin öyle bir çalışıyor ki o durumda, çok mantıklı zannediyorsun. Bir tek sak sanki sen düşünmüşsün gibi...

* Bu yoruldum olayı da dünyanın en iğrenç ilişki muhabbeti. Sürekli dışarıdan o beyinsiz ilişkisine kafayı takan insanların olduğunu düşünenler var. "Bizi rahat bırakmıyorlar!" havasındalar. Milletin kendi hayat mücadelesi yok, senin şikişini sokuşunu engellemeye çalışıyor. Yoruldum, bıktım, usandım. Ama maalesef erkeklerin de en fazla kandığı bu taktik!

* Etrafımdaki hayvan sayısı insan sayısını geçti.

* Sevilmemek çok korkunç, insan tek başına her şeyin üstesinden geliyor da birinin arkadan sarılmamasına alışamıyor işte.

* Allah kimseyi sevgisiz bırakmasın, ne kadar güçlü olursan ol; birinin seni düşündüğünü bilmek kadar huzurlu bir şey yokmuş meğersem...

* Adam gerçekten uçan kaçanı, var olan bütün canlılarla halvete girmiş! Bir de acı çekmese dağa taşa sürtecek kendini.

* Onu sevmek dünyanın en güzel, ama onuna yaşamak dünyanın en zor şeyi.


****




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ekinler dize kadar

1. Ekinler dize kadar, fener gel bize kadar Sana bir şey göstersem, kasıktan dize kadar Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 2. Çıktım taşın üstüne, açtım bacaklarımı Altımdan geçen fener, yesin ta.aklarımı Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 3. Portakal soyulur mu, tadına doyulur mu Fener sana bi koysam, fizandan duyulur mu Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın.. 4. Mektup mektup içinde, mektup zarfın içinde Dur oynaşma fenerbahçe, azcık kalsın içinde Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 5. Fenermiş onun adı, severmiş büyük malı Ne yapsın yavru serçe alışmış koca .ike Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 6. Gittik biz kadiköye, koyduk fenerbahçeye Bakirelik gidince, düştü genel evlere Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 7. Fener demek g.t demek, herkese veren demek Bizim başımız kel mi, bize de vermen gerek Al bunu alamaz mısın, sen ne biçim delikanlısın... 8. Fenerim kapı gibi, aspirin hapı gibi Akşamda

Kırık Kalpler Bankası

İhvanımız sormuş bize Demiş kimdir muradınız Biz gizleriz, açık olmaz Kendin açar, muradımız Sözü nefesten uçuran Aslanı kafesten kaçıran Kalbi, tertemiz getiren Odur bizim muradımız Hırsız iken çalmam desin Âlim iken bilmem desin Aşık olsun, sevmem desin Budur bizim muradımız